2017. május 4., csütörtök

Fonalvesztett



Mai munkahelyi gyöngyszem. Azt hiszem, kiégtem.


Én: XY vagyok, a ZW irodától, miben segíthetek?
Ü: Ingatlant szeretnék. Illetve, néztem egyet.
Én: Melyiket?
Ü: Amelyiket a xxx oldalon hirdetik.
Én: Merrefelé?
Ü: Hát, úgy Ráckevétől Ürömig. Harmadik kerület, Csillebérc és Üröm határán.
Én: Árat esetleg tud nekem mondani?
Ü: 15-16 millió, de lehet, hogy a 21,3-as volt.
Én: Mit néz pontosan?
Ü: Én? Semmit. Kikapcsoltam már a gépet.
Én: Úgy értem, lakás, ház, üzlethelyiség?
Ü: Nem tudom. Mindenfélét.
Én: Esetleg egy azonosító számot, vagy bármilyen paramétert tud mondani?
Ü: Vízparti ingatlan lehetett. Igen, igen az volt. Mert volt a képeken kerti tó, de lehet, hogy az a Duna?
Én: Azt hiszem, nem jutottunk közelebb a megoldáshoz. Valahogy szűkítenünk kellene a kört.
Ü: Azt tudom, amit elmondtam.
Én: Értem.
Ü: Ön a ABC irodához tartozik?
Én: Nem, mi független iroda vagyunk.
Ü: Biztos?
Én: Igen. Ez biztos, mert itt dolgozom és tudom.
Ü: Akkor nem a Ráckevei. De akkor Csillebérc és Üröm határán. Vagy Csillaghegy?

(felsoroltam neki pár lehetőséget)

Ü: Nem ezek voltak. Nem ismerősek az árak.Nem tudom, mit csináljunk. Biztos nem tudja, miről lehetett szó?
Én: Az a baj, hogy ezt Ön nézte, nem én, pedig próbálok segíteni.
Ü: Én tudom, és köszönöm, de fogalmam nincs, melyik ingatlant néztem.

S itt ajánlottam fel neki, hogyha visszaül a gép elé, akkor hívjon vissza, mert így betotóztuk a táblázatot, csak éppen, nem jutottunk semmire.

2 megjegyzés:

  1. Nem telefonbetyár volt? :D
    Most komolyan, nem tudja, mit akar? Lakni vagy üzletet? És pont az kell neki, amit látott, de nem tudja, mi az? Hát mi lenne, ha megnézné az előzményeket a gépén, nem téged akasztana ki?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, mert visszahívott. :D
      Lehet, hogy idős volt, és a természet egyszerű gyermeke. Ám, az utóbbi időben volt egy pár ilyesmi, csak ez kicsapta aznapra a biztosítékot.

      Törlés