2017. április 30., vasárnap

Aranyköpetek # 7.



Gyilkoljuk reggel kicsit az agysejteket.
Hogy jól kezdődjön a vasárnap. Kellemes hétvégét mindenkinek!
 

Kolléga1: Bogyókának lassú a felfogása, nem?
Én: Ha van neki olyan, akkor igen.


Apu: A telefonszámok a tokban volt benne.
Én: De hát, nálam volt a tok!
Apu nagy boci szemekkel rám néz.
Apu: Mi nem is voltunk nálad.


Ahogy megérkeztünk apuékhoz, megszólalt a telefonom.
Én: A telefont elérte a wifitek.
Apu: Az mi?
Én: A wifi rendőrség.


Én: Marinara, milanoi, bolognai. Mi a különbség?
Apu: A város.
Én: Azt' hol van Marinara városa?
Apu: Pompei mellett.
Én: Azzal süllyedt el, nem? Abból lett a Marinara-árok, csak elírták.


Én: Temető, felvételi iroda.
Apu: Ha fekszik a munka, akkor maradhat.


Andris: A repülőgépekből fejlődik majd ki az űrhajózás, mi másból lehetne?
Én: A hajózásból.
Andris: Igen, lehet.
Én: Végül is, nem véletlenül űr-HAJÓ.


Elsétáltuk egy Mekdó előtt.
Én: Olyan fagyit akarok enni.
Andris: Baci? Tán beteg?
Én: Azt „bácsi”-nak kell ejteni, mert olasz.
Andris: Szóval, amikor azt mondom, hogy mosd meg a kezed, azt azért mondom, mert rajta vannak a bácsillusok?


Én: Klinikum.
Apu: Unikum klinika.
Én: Az klunikum lenne… bár, ha szingli vagy, minden bajodra megoldás lehet George Clooney, na, az a klunikum.


Én: A tavalyi EFOTT-on voltak.
Robi: De azt tudod, hogy idén az nem efott lesz, hanem efitt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése