2017. március 10., péntek

Türelem



Rajtam van a tavaszi fáradtság.
Azért sincs bejegyzés. Meg, mert kitaláltam, hogy rajzolni akarok a bejegyzésekhez, csak baromira nincs időm, energiám és kedvem, mire odáig jutok esténként, hogy leülök a kanapéra, és csak vagyok.

Olvasni sincs agyam.

Amúgy tényleg. Érik bennem egy másik fejléc, illetve szeretnék saját illusztrációkat használni a bejegyzésekhez, melyek amúgy is lassan készülnek újabban, mert nem találom a szavakat. Van egy-kettő elkészítve, azokhoz már csak firkálni kellene valamit.

Ám az utóbbi időben mindig vagyok valahol, valakivel, valakire mindig figyelni kell, valaki megeszi az életemet, valaki széttolja a fejemet. Bőven kitöltik az agyamat, és egyre jobban érzem, hogy szükségem van legalább csak egy napra, amikor nem duruzsol senki a fülembe, és foglalkozhatok a kedvteléseimmel, nem pedig emberekkel.

Nem vagyok a padlón, meg semmi ilyesmi nincs, de mire eljutnék az inspirációig, valaki mindig jön és mondja, mondja, mondja. Ha meg nem vagyok elérhető és mondani akarja, akkor meg számon kérnek, hogy miért is akarok én önálló életet?!

No, nem erről akartam írni. Lassan készülnek a bejegyzések, saját rajzokkal. Türelem. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése