2017. február 5., vasárnap

Aranyköpetek # 6.



Kicsit elmaradtam az utóbbi napokban… hát, ennyit az újévi fogadalmakról. Mást írtam, nem volt kedvem, témám, meg úgy semmim se, hogy befejezzem, amit elkezdtem, bőven volt, ami lekötötte a tekervényeket odabent.

S most megint az a bajom, hogy a legtöbb poént nem tudom átadni, mert hosszú-hosszú magyarázatra szorulnak. Illetve, amiket eldurrogtattam Facebookon, azokat nem másolnám be ide.


Aticka: Jaj, nagyon furimányosak.
Timic: Mik?
Aticka: Furimányosak.
Timic: Nem furmányosak?
Aticka: Furimányos. Így mondják a Duna-Tisza között.
Timic: Kik között?

Aticka: Mire nyugdíjba megyek, megrokkanok. Csökött leszek, és csóró.

Aticka: Pszichiáterre és dühkezelésre fogom költeni a pénzem.

Timic: A nőjét - most figyeljetek - tizenhárom különböző nővel csalta meg.
Aticka (felháborodottan): Szörnyűek ezek a heterók!

Anicsi: Ott kellett megcsinálni minden gecit. Nem érte meg amúgy.

Anicsi: Kinyomom neked, neked is jó, nekem is. Mindenki jól jár.

Tücsi: Gondoltad volna, ennyi hülye van itthon?
Timic: Hát, találkoztam már párral.
Én: Na, itt majd találkozol a többivel.

Aticka: Körbevisz az a rohadt busz, és mindenki öreg meg büdös rajta!

Apuval beszélgetünk, miközben főz.
Apu: Ott szokott fellépni a Barna Péló barátnője.
Én: A Galambos Dorina?
Apu: Ühüm.
Én: Lánykori nevén Fingós Dóra.*

Apuval rejtvényt fejtünk.
Én: Mi a törpe latinul?
Apu rám néz: - Dóri.

Ádámmal online beszélgetünk, miközben rejtvényt fejtek.
Én: Kísérő. Hat betű.
Ádám: Férfi.
Én: Az öt.
Ádám: Akkor nő.

Apu (bosszankodva): Kifordítva vettem fel a zoknit… érzem a szagán.

Apuval a csavarok és fúrófejek között mászkálunk, tapogatunk.
Én: Mit mond a fúrófej a furatnak?
Apu: Nem tudom.
Én: Luk! Én vagyok az apád.

Vikci: De azon a képen nemcsak mumpszos vagyok, hanem a szemem is keresztbe áll. Ja, de a legjobb. Múltkor a doki rám nézett, és megkérdezte, hogy tudom-e, hogy iksz lábam van?
Én: Le kellett volna nézni, meglepődni, majd mondani, hogy doktor úr, a szemem is ikszbe áll, ha lenézek a lábamra, pont egyenesnek látom.



*Ezúton is elnézést.

4 megjegyzés:

  1. Amikor a csillag elé jutottam, megfordult a fejemben, hogy lezárom a laptopot és megyek szépen aludni...De az elnézésért megérte végigolvasnom a csillagig...Viszont fájt...x'D
    (Illetve hangosan felröhögtem, amit a szüleim nem hiszem, hogy díjaznak...reggel korán kéne kelniük...bár szerintem megszokták már. xD)

    Egyébként én a helyedben egyedül fejtenék rejtvényt mostantól...Azt mondják, hogy segít fitten tartani az agyat, de ilyen segítség mellett lehet nem...xD

    (Viszont jól esett így estére - illetve éjszakára, legalább jól zárul a napom.xD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az agyamat rejtvénnyel és Lumosity-vel tartom karban. :D Már, amennyire.

      Örülök, hogy hozzájárulhattam a jó napzáráshoz. :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Oh, és ez csak a jéghegy csúcsa. Minket nem szabad sokáig összezárni, mert a végén mindenki sírva röhög - a legtöbb filmes poén, meg helyzetkomikum, de általában ezt átélni kell. :D

      Törlés