2017. február 27., hétfő

89. Oscar-gála



Idén nem kakukkoltam végig a gálát, sőt szégyenszemre valahol el is felejtettem, mikor van. De ezt úgy kezelem, mintha nem ismertem volna be.
Ennek ellenére, a szokásos kis körképet felkarcolom magamnak a blog lapjaira, már csak azért is, hogy tudjam, mit kell iszonyatosan hamar pótolnom, habár a megnézendő filmjeim listája valahogy nem akar csökkenni.


Nyertesek listája:

Legjobb film: Holdfény
Legjobb rendező: Damien Chazelle (Kaliforniai álom)
Legjobb férfi főszereplő: Casey Affleck (A régi város)
Legjobb női főszereplő: Emma Stone (Kaliforniai álom)
Legjobb férfi mellékszereplő: Mahershala Ali (Holdfény)
Legjobb női mellékszereplő: Viola Davis (Fences)
Legjobb eredeti forgatókönyv: A régi város (Kenneth Lonergan)
Legjobb adaptált forgatókönyv: Holdfény
Legjobb idegen nyelvű film: Az ügyfél
Legjobb animációs film: Zootropolis – Állati nagy balhé
Legjobb élőszereplő rövidfilm: Mindenki
Legjobb látványtervezés: Kaliforniai álom
Legjobb operatőr: Kaliforniai álom
Legjobb jelmez: Legendás állatok és megfigyelésük
Legjobb vágás: A fegyvertelen katona
Legjobb smink: Suicide Squad – Öngyilkos osztag
Legjobb zene: Kaliforniai álom
Legjobb betétdal: Kaliforniai álom (City of Stars)
Legjobb hangkeverés: A fegyvertele katona
Legjobb hangvágás: Érkezés
Legjobb vizuális effektek: A dzsungel könyve
Legjobb dokumentumfilm: O.J. Made in America
Legjobb rövid dokumentumfilm: The White Helmets
Legjobb rövid animációs film: Piper

A Holdfény kezd egyre jobban érdekelni. Mondjuk, a Kaliforniai álom is érdekesnek hangzik.

A magyarok sikerének pedig, idén is örülök. :)

Viszont, mivel imádom a ruhákat, most sem maradhatnak el a kedvencek. Idén úgy döntöttem, fő a pozitív gondolkodás, inkább hagyom a rémes darabokat. A gond azzal van, hogy nagyon kevés felöltő tetszett idén, s meglepő, de jobbára fehér színűek.
Amúgy nagyon sok sztárt sápasztott a ruhája, mintha vesebajosok lennének, vagy nem találtak volna jobbat az arany színű karácsonyi abrosznál, illetve, a kedvenceim között is van olyan kép, ami vélhetően rosszul sikerült, mert csóri színésznők némelyikének bikanyaka van a képeken.
Elnézve a felhozatalt, meg végigböngészve az oldalakat, tuti, én vagyok ízlésficamos.














Képek forrása: glamour.com

6 megjegyzés:

  1. Emma Stone bármiben jól mutat :)

    VálaszTörlés
  2. A La La Landből a City of stars nyert, nem az Audition. ;) Ill. hát nem tudom, szerintem megfeküdné a gyomrod a film az alapján, amit leszűrtem eddig az ízlésedből. A Hell or high water-t tudom ajánlani, a Manchester by the sea-t, a Moonlight pedig jobbára csak a témája miatt nyert, úgy gondolom, de el lehet gondolkodni rajta. Ill. az Elle (amiért jelöltém Isabelle Huppert-t) és a Hidden figures is érdemes egy nézésre, a Hicksaw ridge szintén. Ruhákat tekintve elég gyér volt idén a felhozatal, sok jellegtelen hacukával, Emma Stone és Viola Davis a kedvencem, a harmadik képen lévő felhős-zuhatagos ruha, és a szürke miatt Ava DuVernay. Ami totális mellélövés volt, az Alicia Vikander és Naomie Harris (akinek a Moonlight legerősebb színészi alakítását köszönhetjük). Összességében jó volt, sok helyen borult a papírforma, én a Manchester by the sea-nek és a Kubónak drukkoltam nagyon, utóbbi sajnos teljessn elvérzett, de a Zootopia-nál sincs rossz helyen a díj. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ouh, halvány lila gőzöm nincs, miért azt írtam, amit. Köszönöm, hogy szóltál, javítottam.
      Mindet felírtam a megnézendők listájára, aztán meglátjuk, mit fogok "szeretni" és mit nem.
      Ruhák tekintetében az idei felhozatal érdekes volt, jellegtelen. Igen, ez a jó szó rá. :)

      Törlés
    2. Kíváncsi leszek majd a véleményedre a Mindenki kapcsán is. :)
      És basszus kihagytam Janelle Monaét, pedig az a ruha...!

      Törlés
    3. Uh, az övé nekem nagyon nem.
      Jönnek majd a vélemények is, csak nem nagyon voltam, vagyok egy helyben az utóbbi napokban. :)

      Törlés