2017. január 30., hétfő

XXX



… és nem a film, hanem az én évszámaim kezdődnek ezentúl hármassal. :)
Gondoltam, hozok egy kis betekintést a szülinapozásaimba, ha már ilyen szép kerek számot ültem.


Az egész úgy kezdődött, hazajött a barátnőm egy héttel a szülinapom előtt, ugyanis, én azt mondtam, nem kell tőle semmi ajándék, csak legyen itt, nekem már az is elég, és jobban örülnék neki, mint bármilyen ajándéknak. Sajnos, nem engedték el a nagy napon, de egy héttel előrébb sem volt ezzel semmi probléma.
Így volt tökéletes.

Mentünk fodrászhoz, nevetgéltünk sokat, és tényleg jó volt egy olyan ember társaságában tölteni, akit testvéremként szeretek.


Kaptam. Testápoló, aminek nagyon jó, kamillás illata van, és habár hidratál, nincs a bőrömnek zsíros érzése használat után. Egy neszesszer, amiben most a rúzsaim laknak, illetve egy új lakó, egy D&G rúzs formájában.


Mivel alig látszik a képen, egy közeli.
Szerelmes lettem ebbe a színbe. - Ja, és annyira tartós, hogy fél napig vakartam a számról.


Illetve, még karácsonyra szerettem volna sapit, és mivel választhattam, mert nélkülem nem vesz ruhát nekem, megegyeztünk a fehérben. De legalább volt egy jó indokom arra, hogy minden, ismétlem, MINDEN fejfedőt felpróbáljak a boltban. Van hozzá szép kis fehér sálam, meg egy Chloés pez adagolóm. :)


Ennek a képnek az a története, hogy én nem vagyok rendőr, hanem királylány.
Barátnőmet kikészítettem szerintem azzal, hogy nekem korona vagy tiara kell, de genyó volt, mert nem kaptam, ezért csináltam magamnak egyet papírból és hajráfból, aztán elküldtem neki a képet, hogy velem ugyan nem cseszik ki.


Az egyik tortám. Oroszkrém. Nyami. :D Kívántam is.


Bár, először erről hittem, hogy az, de azért fini volt.


Aztán azon röhögtünk, hogy olyan fejeket sikerült vágnom, hogy nyissuk már ki a bort, hogy kerüljön nafta az alkoholkeringésembe. Persze, ki minek a kinyitásához szokott, mert én nyitottam a bort, barátnőm a kólát. Amiből az lett, hogy ő tényleg boros kólát ivott, én meg bort egy cseppnyi kólával.


Minden szentnek maga felé hajlik a keze. Testvériesen öntöttem bort. Nekem 90, neki 10 százalék jutott… és ilyen, amikor nem tudom abbahagyni a röhögést, de próbálom visszafogni egy kép erejéig. Itt még szín józan vagyok.
Mivel nem hajoltunk el, és minden személyiségnek joga van, ezért a buliból maradjon meg ennyi, a többi nekem (persze, ő azért Facebookon égethet).

Aztán jött a többi…

Egy héttel később itthon ültem méla magányomban, és ünnepeltem magam. Hozzáteszem, az előtte levő két-három napban valami elkapott, és körülbelül meg akartam halni. Úgyhogy, egész nap billegtem a három üveg alkoholom és a NeoCitran között, aztán arra jutottam, az alkohol fertőtlenít, és mivel az bekerül, meg a bacik is belül vannak… induljon a megsemmisítés.
Jöttek a köszöntések, amiket nem győzök köszönni, nagyon jól esett, hogy sokan gondoltak rám.


Még a gúgli is, amikor beléptem.


Facebook-ra kitettem ezt a képet. Igen, én is voltam baba egyszer. Az a furcsa, hogy nyitott szemmel jöttem a világra, de szerintem felrémlett, hogy ez nekem annyira nem jó, és gyorsan becsuktam.


Olcsitól… imádom Levcsót!!!!!


Elzától. Majdnem fejlécgyanús… akár lehetne…

A szombatom viszonylag csendesen telt. Főleg, mert valahogy így voltam péntek este:


Apu azért a biztonság kedvéért felhívott, kell-e cserélni a májamat, vagy még eldöcögök vele egy ideig, de megnyugtattam, hogy megmaradok az összes original belső szervemmel együtt.

Vasárnap felbotorkáltam apuékhoz ebédre, az összes gondolatomat kitalálta. Volt marhahús leves, meg stroganoff bélszín, nem csináltam róla képet, mert enni mentem, nem fotózni. De utána olyan kajakómás voltam, hogy három órán keresztül csak pihegtem.


Apukám is meglepett tortával, ezen is volt gyertya, amit elfújtam, de előtte kívántam, aztán a képhez még egyszer meggyújtottuk, de kettőt kívánni nem ér. :/


Ilyen rétegei vannak.
Kekszes alap, gesztenyepüré, csokikrém, tejszínhab. És ezt apu készítette a két kicsi kezével (volt honnan örökölni). :D


Nyehehe. Tőlük jött egy testápoló, aminek az illata emlékeztet valamire, de nem tudom, mire. Volt már ilyen illatú cuccom, de passz. Meg egy BB-8-es termosz. Gyűlnek az ereklyék. :D


Ezt meg csak csináltam egy másik bejegyzéshez.
Azon röhögtünk barátnőmmel, smink nélkül konkrétan gyereknek tűnök, a középső képen öregebbnek a koromnál, és olyan, mintha vörös szénaboglya lenne a fejemen a friss besütéstől. A harmadikon meg némi sziesztázás után, a hajam a kívánt hullámsávban. :D
A D&G rúzs van rajtam.
S mindig rájövök, tök fölöslegesen sütögetem a hajam 1-1,5 órát, mert egy idő után úgyis egyenesedésnek indul, bármit kenek/fújok rá… ám, ha egyszer azt is szeretem…


Szülinapi burgerezés. Igaz, hambitársam nem találta a tökéletes ajándékot, de legalább megmaradt a szülinapi burger. Már csak egy gyertyát kellett volna beleszúrni a szendvicsbe.


Én (nagy szemekkel feltartom): Egy Gyűrű mind felett…
Andris: A közepébe meg bele van írva mordori nyelven, hogy milyen szulfitokat tartalmaz.

Amúgy igen élénk harcot vívtunk az utolsó hagymakarikáért és az utolsó sajtgolyóért… és nem érdekelte, hogy szülinapos vagyok. :/


Vigaszdíj. Könyvecskék, meg édességek. A kedvencem a hambi gumicukor és a nyalóka. :D

Sétáltunk egy nagyot, mert valahogy olyan útvonalunk volt, hogy a Kálvinról lecsorogtunk az Astoriára. Ha már ott voltunk, eltöltöttünk némi időt a kedvenc antikváriumban, ahol találtam gyógyszertan könyvet. Nem tudom, mire kellene, de annyira szép a borítója és jó az ára, hogy legközelebb hazajön velem. :)

Így telt az én kis harmincadikom. Nem volt tökéletes, mert hiányzott egy-két dolog, ember, de így is jó volt, és köszönöm szépen mindenkinek, aki ismerve, ismeretlenül is részese volt!

11 megjegyzés:

  1. Ne aggódj, a film is kemény volt, te is az leszel! :D
    Amúgy azt hiszem én már előre boldog szülit kívántam, de ha rosszul emlékszem, akkor boldog szülinapot utólag!!! :)

    A bontásról meg...én szilveszterkor a kölyökpezsgővel majdnem megöltem barátnőmet...leszedtem a dugóról a fémet, vártam felette törlővel, hogy pukkanjon, nem jött, felálltam, otthagytam, fél perc múlva kilőtt...De az is szép történet volt, mikor apa falhoz ütögetve próbálta meg kibontani a bort - maradjunk annyiban, hogy nem sikerült neki...Ti maradtatok a klasszikus dugóhúzónál, vagy nektek is valami külön módszeretek van rá? :D

    Egyébként tiara nélkül is hercegnő vagy, mert mindenki az, aminek érzi magát! :3

    És imádom a hajadat még mindig, és nagyon tetszik a rúzsod is...meg a sapkád...meg a tortáid...Apud ügyes volt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (És halkan, félve súgva merem csak megjegyezni, de őszintén szólva a képed alapján még 19-nek is elmennél, olyan fiatal arcod van, szóval ha le akarsz pár évet tagadni hajrá, az én legnagyobb év ugrásom az volt, hogy 18 évesen 26-nak néztek. És csak kínomban nevetek rajta. xD)

      Törlés
    2. Igen, igen, de köszönöm szépen még egyszer! :) <3

      Én dugóhúzóztam, viszont a kóla nyakát nem tudtam kitekerni, ezért is nevettünk azon, hogy ki melyik üveg kibontásához szokott. A pezsgőtől féltem kicsit, mert életem első önálló pezsgőbontása volt, de megúsztam törés-zúzás nélkül. :D

      Apu ügyes amatőr szakács.
      A rúzs az nagyon betalált, csak annak is van illata, amit szintén éreztem már valahol, de nem tudom beazonosítani.

      Csak a papír alapú korom 30. Így is azt mondogatom mindenkinek, hogy 24 vagyok, csak hozzácsapták az áfát. :D
      Fura, mert, amit eddig láttam rólad képet, nem néznélek idősebbnek a korodnál.

      Törlés
    3. Élőben folyton mindenki öregít, volt, hogy átadta egy kis srác a helyét, hogy "le tetszik ülni" - aztán nem győzött bocsánatot kérni, mikor mondtam, hogy nem tetszek, ott még nem járok...Gondolom az idő előtti szemráncaim képen nem látszanak annyira...bár élőben se lehetnek ennyire feltűnőek azért. xD

      Fel kéne találni azt a gépet, ami "szagot" bocsájt ki, úgy végig szagolgatnám a kozmetikumokat mindig...most már a rúzsra is kíváncsi vagyok.:D

      Törlés
    4. A Douglas Home Spa, Spirit of Asia névre hallgató zöld tubusos testápoló bambusztejes és goji bogyós - nem tudok németül, és demo termék. A dobozon, ha jól olvasom, azt írja citrusos illata van, de én kamillásnak érzem, viszont nem annyira tolakodó, mint a kamillás termékek.
      A rúzs illatát úgy tudnám leírni, mint anno bölcsiben és/vagy oviban az ágyneműnek volt ilyen illata, nem tudom, milyen mosószerrel tisztították, de ez ugrott be elsőre.
      Az Avonos fehér tubusos testápolóra az van írva, hogy zabbal és kamillával. Ebben a kamillát már jobban érzem, hasonló illatot már éreztem egy másik terméken, de nem merem a nyakam tenni rá, melyiken. :)

      Hát, igen, ilyenben nekem is volt részem. Egyfelől aranyos, hogy illemtudó akar lenni, másfelől, ne öregítsen. Egyáltalán nem látlak a képeiden ráncosnak. :)

      Törlés
  2. Boldog szülinapot!! Nekem már évek óta nincs tortám, de mivel a gyerekkel nagyon közeli a szülinapunk, ezért van mit enni. Nagyon csini vagy!
    Hát ha eddig nem bontottál pezsgőt ideje volt megtanulni, ezen jót vigyorogtam :) Első melóhelyen kollegina kedvence a pezsgő volt, 20-as éveimben már bontogattam, szerintem hamarabb, mint a bort.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Nyilván, ahol már gyerekek vannak, ott is más, meg amikor közel esnek egymáshoz a szülinapok, az is más. A család június és szeptember között lezavarja a szülinapokat, csak én lógok ki a sorból. :)

      Köszönöm!

      Amilyen béna vagyok, féltem tőle, hogy lelövök valamit a lakásban. Meg valahogy a pezsgő mindig úgy jött elő, hogy férfi is volt a környéken, és ha már így, az ő feladata az alkohol. :D
      De sosem késő.

      Törlés
    2. Férfiak nálunk söröznek vagy boroznak. Úgyhogy én bontok pezsgőt, de konyharuhával, mert lyukas a kezem. Tölteni már férfidolog :)

      Törlés
    3. Én csak a kupaktól félek. :D
      De akkor majd egyszer ellátogatok hozzátok pezsivel. :)

      Törlés
    4. Azért kell a konyharuha, ráborítod és akkor nem repül el. Egyébként sem repül el, de azért fő a biztonság.
      Jó, ha bírod a zajt :)

      Törlés