2017. január 31., kedd

TMI TAG



Most, hogy betúrtam egy NeoCitrant, úgy érzem, még nem vagyok teljesen alvásra kész. Amikor ezt írom, 21:58 van, és kicsit fáradtnak érzem magam, de valószínű azért, mert nagyon nem ettem az elmúlt napokban – nem bírtam, és semminek nem volt íze -, és ma sikerült túlterhelni magam.
Amúgy lenne bejegyzésem, csak megint morgóblognak éreztem magam.

Szemeztem már ezzel a kérdéssorral, de valahogy nem éreztem a csít, hogy ki szeretném tölteni. Aztán most, hogy elüssem az időt, így vasárnap este, gondoltam, megcsinálom, hátha egy idő után leragad tőle a szemem.

Köszi, Black Fairy. :)


1. Mi van rajtad?
Nagyon szexi cucc. Fekete zokni, szürke mackónadrág, fekete body (még nem volt kedvem levenni), meg egy kötött kardigán… meg fekete fehérnemű. De az már feketenemű, nem?!

2. Voltál már szerelmes?
Igen.


3. Volt már borzalmas szakításban részed?
Mi ennek a mérőfoka? Mert persze, szakítottam már nem is egyszer, és olyankor a világvégét vártam, de visszagondolva rájuk, egyik sem volt eget rengető, vagy ajtócsapkodós. Szerintem az enyémeknél vannak rosszabb események is, úgyhogy azt mondom, „borzalmas” szakításban nem volt még részem.

4. Milyen magas vagy?
163 cm mély vagyok, és azon az elven, hogy 165 cm alatt mindenki egy Minyon…
… keresnem kellene kék-sárga cuccokat.

5. Hány kiló vagy?
Top Secret!!!!!
Nem mérem magam, nem tudom, de ha tudnám, se mondanám meg.

6. Vannak tetoválásaid?
Nincsenek.

7. Vannak piercingjeid?
Fülbevalóim vannak, abból négy van.

8. OTP? (Kedvenc páros?)
Atticus és Oberon (Kevin Hearne karakterek)

9. Kedvenc sorozatod?
Most éppen az Agymenők.


10. Kedvenc márkád?
Nincs ilyen, nem vagyok márkahű fogyasztó.

11. Van valami, ami hiányzik?
A biztonságérzet.

12. Kedvenc dalod?
Iron Maiden – Aces High (ITT)

13. Milyen idős vagy?
Most töltöttem a 30-at.

14. Mi a horoszkópod?

15. Mi az, amit keresel a párodban?
Az értelem.
De azt sem keresem a szó szoros értelmében.

16. Kedvenc idézet?
„Ismered zamatát, mint én, a fájdalomnak
s mondják-e rád is?: Óh, furcsa egyéniség!
(Charles Baudelaire: Egy kíváncsi álma)

17. Ki a kedvenc színészed?
Jack Nicholson.


18. Kedvenc színed?
Fekete.

19. Hangos vagy halk zene?
HANGOS. Még akkor is, ha háttérzajnak megy, vagy fülessel hallgatom, én szeretem, amikor az agyam helyére ritmus kerül, mert az én kis tintaszívem akkor dobog igazán.

20. Hová mész, ha szomorú vagy?
Van, hogy csak begubózom, de van, hogy kimegyek a természetbe, hogy azt érezzem, nem vagyok emberekkel körbevéve.

21. Mennyi ideig zuhanyzol?
Maximum negyed óra alatt végzek.

22. Mennyi ideig tart elkészülni reggel?
Változó. Alapvetően szerintem negyed óra alatt ezzel is megvagyok, amiben már benne van az öltözés is. Ha a hajammal is szöszölök, akkor valamivel több… meg akkor is, ha előző este nem válogatom ki a ruháimat.

23. Verekedtél már valaha?
Igen.

24. Mi vonzó számodra egy emberben?
Külsőre: magasság, ápolt kéz, igéző (barátnők szerint pszichopata) tekintet, rendezett haj, és az sem elhanyagolható, hogy ne legyen nálam soványabb.
Belsőre: értelem, humor. Ez nekem egy halom másik dolgot feltételez.


25. Mi visszataszító számodra egy emberben?
Lássuk csak.
Amikor valaki nyomul, mint egy Duracell-nyuszi. Amikor valaki kérdez valamit, de meg is válaszolja a kérdést. Az önimádó, egoista embereket sem szeretem. Amikor leszarnak két együttlét között. Amikor valaki csak szájhős, hamisan ígérget, hazudozik. Amikor valakivel csak egy témáról lehet beszélgetni, ebben a top a dugás-téma. Ha valaki hisztizik, vagy mindent magára vesz. Ha valaki úgy beszél, hogy közben csámcsogva eszik. Amikor valaki nagyon öntudatos, vagy akarnok, zsarnok. Amikor valaki bunkó és primitív, igazságtalan, oktalanul betámad, sekélyes. Amikor valakivel nem lehet ellenni. Amikor valaki önmaga szerint humoros, de nem látja, hogy ezzel másokat megbánt. Amikor valaki csak akkor kerül elő, ha kell neki valami, de egyébként azt sem tudja, hogy a világon vagyok. Amikor valaki túl érzelemvezérelt, ezért paranoiás és hisztis. Amikor pinának vagy cselédnek használ. Amikor valaki finomkodó, túlsznob, vagy túl intellektuálisnak tartja magát. – Amikor mindez egy emberben összpontosul.
De legfőképpen, amikor valakivel nem lehetek önmagam.
Külsőre az ápolatlanság visszataszító számomra.
Dióhéjban.

26. Miért kezdtél el blogolni?
Ezt a blogot 2012-ben hoztam létre, előtte is írtam. Akkor el akartam tüntetni a honlap nyomát, kiszakadni azokból a körökből, amiben addig benne voltam, és egy ideig nem szerettem volna, ha rám találnak. Ám, mivel írás nélkül nem élet az élet, megnyitottam ezt az oldalt.

27. Mitől félsz?
A megnyomorodástól.

28. Min sírtál utoljára?
A szülinapomon, mert valaki megbántott.
Elkezdtem írni egy üzenetet, de menet közben felhívtak felköszönteni, s mire folytattam volna, felvette a szokásos bunkó stílusát.


29. Mikor mondtad valakinek utoljára, hogy szereted?
A bécsi barátnőmnek, amikor hazajött, és elmentünk egy személyes helyre. Sokat nem szoktam ezt mondogatni, úgyhogy tőlem nagy szó, de neki muszáj volt akkor kimondanom, mert úgy éreztem, erre van szüksége, hogy tudja, nincs egyedül.

30. Honnan jött a blogger neved?
Az agyamból.
Álltunk Mr.A-val a buszon, és ez jött elő, először poénból, aztán így maradt. Mert, most mit adtam volna neki? A kezdő bejegyzésemben benne van, meg még valamelyik kérdéssorban is. (ITT)

31. Melyik könyvet olvastad utoljára?
Az éhség. Borzalmas. Életem első könyve, amit abbahagytam. Harmadszori nekifutásra sem sikerült, és ami nem megy, nem kell erőltetni.

32. Most mit olvasol?
Sütő Enikő: Törékeny mennyország 1.

33. Mi volt az utolsó film, amit megnéztél?
A sötét lovag: Felemelkedés (ez megy háttérzajnak a tévében)

34. Kivel beszéltél utoljára?
A Bécsben élő barátnőmmel viberen kábé 2 órát.

35. Milyen a kapcsolat közted és aközött, akivel utoljára SMS-eztél?
Az apukámmal SMS-eztem, és jó a kapcsolat kettőnk között. Mondjuk, tény, nem a szokványos apa-lánya kapcsolatunk van, inkább haveri.

36. Mi a kedvenc ételed?
Húsos, sajtos, tejszínes, kukoricás tészta. (most. De változó)

37. Hova szeretnél elutazni?
Északra, északra és még északabbra.

38. Hova utaztál utoljára?
Bécsbe, a barátnőmhöz.

39. Van, aki tetszik?
Van.


40. Kit csókoltál vagy pusziltál meg legutoljára?
Csók: egy seggfejet.
Puszi: apuékat, amikor a szülinapi ajándékomat odaadták.

41. Mikor szóltak be utoljára?
Amikor utóbb a körmömet csinálták, de ennek a sztoriját nemsokára olvashatjátok.

42. Kedvenc édességed?
A csoki… mind a sok-sok-sok árnyalatában.

43. Milyen hangszeren játszol?
Mások idegszálait mesterien pengetem.
Túlzás játéknak nevezni, amit én művelek a basszusgitáron.

44. Kedvenc ékszered?
Nyakláncok.

45. Sportolsz?
Néha.

46. Mit énekeltél utoljára?
Valamelyik Zanzibár dalt reggel, mert az ment a rádióban.

47. Kedvenc csajozós szöveg, amit neked mondtak?
Egyik fülemen be, a másikon ki. Biztos mondtak már ilyet, de nem maradt meg az információ sokáig.

48. Használtál már pasizós szöveget? Ha igen, mi volt az?
Nem használtam, nem az én műfajom.

49. Mikor lógtál valakivel utoljára?
Amikor barátnőm hazajött, akkor vele lógtam, körülbelül két héttel ezelőtt.

50. Kik készítsék még el ezt a tag-et?
Akik kedvet kapnak hozzá.

23:05 van. Kilövöm a laptopot, aztán majd feltöltöm ezt is valamikor. Még mindig két világ közt érzem magam. Aludnék is, meg nem is.
Pihennem kellene.

Válaszoljatok itt alább, vagy vigyétek, töltsétek.

Pusszantás,
D.

6 megjegyzés:

  1. Még a végén kiderül, hogy unokatestvérek vagyunk, úgy látom bőven van egyezés, bár én azért az Északi-sarkra nem mennék, az már túl északon van nekem is, annyi hideg már sok lenne. :P :D

    De örülök, hogy kitöltötted, jó volt olvasni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elképzelhető, ezért is írtam nálad, hogy nem írok kommentbe kisregényt neked, inkább kitöltöm. :)
      Az Északi-sarkot meglesném azért, de az a válasz speciel a Kleopátra küldetésben volt benne, s mivel elmennék a svédekhez, finnekhez, norvégokhoz, adta magát a lepötyögése.

      Örülök, hogy tetszett. :)

      Törlés
  2. Jobbulást!
    A 15-ösön felröhögtem :) lehet, csak nekem vicces.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így visszaolvasva a választ, tényleg vicces. :D

      Törlés
  3. Ejj,ezt elcsórhatom? :D kitölteném én is ^^

    VálaszTörlés