2016. november 10., csütörtök

Idegőrlő beauty dolgok



Ismerkedem a sminkeléssel, persze béna vagyok rendesen, de azért próbálkozom. Hála az égnek, azért nem vagyok teljesen reménytelen eset. Viszont, merítettem az életemből egy jókora adagot a mai bejegyzéshez, ami tulajdonképpen a beauty cuccokat öleli fel a teljesség igénye nélkül – a hajakra egy külön bejegyzést fogok szentelni majd.


Biztos találkoztatok ti is ilyesmikkel, ha igen, hagyjatok némi morzsát komment formájában.


Amikor reggel a tükörbe nézel, a szempillaspirál a szemed alján pillamintát rajzol ki.

Amikor egy szőrszálat akarsz kiszedni a szemöldöködből, mert csálén áll.
                Amikor kiszeded, az egész máshogy áll.
                               Amikor ezerrel nekiesel az igazításnak.
                                               Amikor 20 perc után úgy döntesz, inkább leborotválod az egészet.

Amikor a leborotvált szemöldököd helyére újat rajzolsz.
                A két oldal köszönőviszonyban sincs egymással.
                               … vagy sikerül olyat kanyarintani, amitől egész nap csodálkozol.

Amikor a szem alatti karikáidra egy tégely korrektor sem elég.
                Amikor lekened világos színnel, amitől nagy bociszerű halszemed lesz.

Amikor lealapozod magad, amitől olyan, mintha maszk lenne rajtad.
                Amikor a nyakadat is lealapozod, viszont ettől a ruhád vonalában gallérod lesz.
                               Amikor az alapozó összefogja a kabátodat, vagy a sáladat.

Amikor sapkát húzol, ami leszedi az alapozót, ezért úgy nézel ki, mintha megskalpoltak volna.

Amikor a pirosítót rossz helyre kened, ezért erős hasonlóságot mutatsz Fűrésszel.


Amikor harmadszori nekifutásra sikerül füstös szemeket varázsolnod magadnak.
                Amikor füstösen látsz, mert egy rahedli por a szemedbe ment.

Amikor a jól elkészített sminkedet meg akarod koronázni tussal.
                Amikor a bal oldal tökéletes, de a jobb nem.
                               Amikor elkezded igazítani.
                                               Amikor az egész szemed egy nagy cicaszemmé válik.
Amikor kezdheted elölről az egész műveletet.
                Amikor ezt megismétled háromszor.


Amikor a szempillaspirállal belekapsz a szemedbe.
                Amikor nem tudod abbahagyni a könnyezést.
                               Amikor törölgeted, törölgeted, végül a kézfejeddel letörlöd az egészet…              
                                               … vagy szétkened a fejeden.

Amikor az orcákra pergett festéket le akarod takarítani egy ecsettel.
                Amikor a por makacs, ezért nem megy sehova, csak halvány cicabajszokat rajzol az orcádra.

Amikor a rúzs megül a szád apró repedéseiben.
                Amikor szétfolyik a szád körüli bőr barázdáiban.

Amikor nem kensz rúzst a szád sarkaiba, ezért beszéd közben egy hasbeszélő bábura hasonlítasz.

Amikor rúzsozva kínosan ügyelsz arra, hogy ne kend össze a fogaidat.
                Ezért a kényszeredett beszédtől, vagy a nyelveddel sikálástól olyan leszel, mint Jim Carrey arcizomrángás közben.

Amikor kirajzolod a szád szélét, berúzsozod, amitől olyan leszel, mintha leszoptál volna egy méhkast.

Amikor rúzsozás után jössz rá, hogy még fogad kellene mosni.


Amikor a tartós rúzs egy ivás után lejön a szád egy részéről, ezért úgy nézel ki, mintha kifújta volna a szél.

Amikor a hajadat a szájfényedbe fújja a szél.

Amikor nem veszed észre, hogy az ujjad festékes maradt, megvakarod az orrodat, és festékcsíkokat húzol rá.

Amikor a műszempilla ragasztót rosszul használod, és összeragadnak a szemhéjaid.
                Amikor annyi pillát teszel fel, hogy egy résen nézel kifelé egész nap.

Amikor sminkelés után jössz rá, hogy szűknyakú pólót akarsz felvenni.
                Amikor áthúzod a fejeden, és vagy lekapja a sminked, vagy a póló reped varrás mentén.

Amikor befújod magad az AVON Musk parfümmel, és Budapest összes darazsa betalál.

Amikor véletlenül lefújod a nyakláncodat is, aminek a bevonatát oldja a parfüm.
                Ezért a medálod pontos másra a bőrödre olvad.

Amikor a bizsu lánc izzadás hatására zöldes árnyalatot hagy a bőrödön.

Amikor egy Hold méretű pattanás nő a homlokod közepére egy fontos találkozó előtt.
                Amikor ezért próbálsz mindenkivel szemben lenni, mert oldalról olyan, mintha két orrod lenne.

Amikor kifested a körmöd, de az másnapra párnamintássá válik.
                Vagy a cipőd leszedi az ujjadról.

Amikor a gyorsan száradó lakk egy óra múlva is jobb esetben gumis.

Amikor elfelejted, hogy kifestetted a lábkörmödet és reflexből zoknit húzol.

Amikor kilakkozod a körmeid, és pont akkor kell valami olyat csinálni, amihez bizony használni kell a kezed.
                Amikor mindent maximum a tenyereddel, második ujjperceddel akarsz végrehajtani.


Amikor a legtökéletesebben felkent sminket egy könnyezve röhögés teszi tönkre.

Amikor szőrtelenítés után kipörsen a bőröd…
                … amikor ez a bajszoddal történik.

Amikor a mikrózható gyanta tégelye megolvad a mikróban, és az egész konyhád ragacsos lesz.

Amikor a tökéletes sminkedbe egy darab szőrszál rondít bele, ami még a sminkelés előtt/alatt nem is volt ott!

Amikor a testápolód hidratált, puha bőrt ígér…
                … amikor magadhoz érve egy guminőre hajazol.

Amikor a reggel felkent sminket este le akarod szedni.
                Amikor a víz, a szappan+víz, a sminklemosó, sőt, a smirgli sem szedi le tökéletesen.

No, most ennyi lettem volna. Ha nektek van még ilyesmi a tarsolyban, osszátok meg velem. ;)



Képek forrása:
http://sugarscape.cdnds.net/15/24/nrm_1434116276-eyeliner.jpg
http://cdn.playbuzz.com/cdn/0ef03322-18cf-4de0-8c84-1d190d2fd93b/d1c297b0-082e-40e4-94e1-7c394a4c3d8e.jpg
https://media1.popsugar-assets.com/files/thumbor/XyLotHUMZJqbEmQoDCASmUCaSBg/fit-in/1024x1024/filters:format_auto-!!-:strip_icc-!!-/2015/03/20/902/n/1922153/9772504429f938c3_Screen_Shot_2015-03-20_at_4.26.27_PM/i/Funny-Beauty-Memes.png
http://sev.h-cdn.co/assets/15/13/768x384/gallery-1427393199-gallery-1427312052-smokey-eye-fail.jpg

14 megjegyzés:

  1. :)) nagyon jót nevettem.
    van még a tipikus: szempillaspirálozás közben kell tüsszentened...ez a halálom.
    vagy felteszel egy arcmaszkot és pont akkor kopog valaki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszett. :)
      Tüsszentenem még nem kellett, de múltkor nagy nyugiban feltettem egy pakolást, amikor az egyik ismerősöm felhívott, hogy 10 perc múlva itt van nálam. :D

      Törlés
  2. Ilyet jót már régen nevettem blogolvasás közben! :D
    Ami még nekem hiányzott: amikor a frissen göndörített hajadra fújod véletlenül a parfümöt , amitől nemhogy úgy illatozol majd ,mint húsvétkor a kölnitől, de a hullámot is szétáztatja..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett! :)
      Most egy jó ötletet adtál a hajas idegőrlőhöz. :))

      Törlés
  3. Nálam komoly összefüggés van a körömlakkozás és a pisilhetnék közt...ha kilakkoztam a körmöm, es szó szerint előtte ket perccel voltam biztonságin - nők ugye xD - akkor is biztos, hogy rögtön rám jön...nagyjából két pillanattal azután, hogy befejeztem mindkét kezem...xD

    Amúgy ha engem látna valaki sminkelni, sírógörcsöt kapna...hunyott szemmel szoktam tusvonalat húzni, spirálozni, de meg szemhéjat festeni is...igen, mindkét szemem becsukom...xD

    Meg...viszonylag új a patkóm, mindig kiforditom, hogy tudjak tőle rúzsozni, aztán visszaforditasnal a golyó leszedi es elkeni az egészet...xD

    Áh olyan szórakoztatóak ezek a bejegyzések...:D
    Várom a hajast is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Múltkor elkezdtem egy sminket, amiben bőven volt fekete. A vége az lett, hogy teljesen olyan lettem, mint egy panda maci. :D

      Legalább sikerül a tusvonal?

      Aki csinálja a körmöm, azon szokott mosolyogni, hogy mindig akkor szólal meg a telefonom, amikor az ellentétes kezem van a lámpa alatt, mint ahol van a táskám... vagy amikor mindkét kezemmel csinál valamit, viszketni kezd az orrom... a lábköröm festése meg parádés, mióta pufi papucsban nyomom itthon. :D

      Örülök, hogy tetszett, szerintem most hamar jön a hajas. ;)

      Törlés
    2. Igen...vagyis, kicsit ráncosodik a szemhéjam (mert hát minden nap vízálló tust kell használni, és nem lemosni, hanem következő nap még egy adagot rákenni éveken keresztül - szóval most pont abban a csíkban nem sima a bőröm, de felette meg körülötte igen), szóval, ha mégse jön össze a tusvonal, az ezért szokott lenni. :D
      Megnézem, hogy hol kezdődik a szemem, odakészítem a tust, felhúzom a szemöldököm, behunyom a szemem és rajzolok, és még egyforma is a kettő.:D

      Amúgy az is jó. Ki kéne tenni a táskából a telefont magad elé olyan helyre, ahol még lábbal is elérnéd, és úgy nincs gond. :D

      Törlés
    3. Akkor te tudsz valamit. Nekem nyitott szemmel is csak tűrhető. :)

      Csak akkor van gond, ha bakancsban vagyok. XD

      Törlés
  4. Tök jó. :) Sminkelésnél hála égnek nagyon ritkán hibázok, de olyankor meg azt kívánom, hogy ki se másztam volna az ágyból. :D
    Inkább körömlakkokkal van bajom. Jópofa, amikor kifestem, másfél órát, mert nekem ilyen nagyon jól megy, utána mosogatok, takarítok, ágyazok, tusolok, mindent csinálok semmi baja, majd amikor reggel felkelek és lenyomatos. wtf?!
    Vagy amikor abban a pillanatban, amikor kész a manikűr rohadtul el kell mennem pisilni. Még durvább, hogy most már elmegyek előtte ha kell, ha nem, és még akkor is... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látom, ez a pisilős téma mindenkinél bejátszik. :)
      Most már bátrabb vagyok,de amikor csak amolyan hanyag sminket dobtam fel, és annyi is éppen elég volt, aztán néha gondoltam, legyen másabb, akkor tudtam ám alkotni.
      Mondjuk azt én se értettem soha, hogyha használom a kezem, miért marad fent, de éjjel mi történik a takaró alatt?!

      Örülök, hogy tetszett! :)

      Törlés
  5. A hajas részt várom, nekem borzalmas a hajam, de erről majd később.
    Alapozót pont ezek miatt nem használok, mert akkor kb. se orrfújás, se sapka, nekem meg kedves az életem, szóval télen sapka alapozó nélkül a módi nálam. Persze vannak mindenféle spéci alapozók, amiket le sem lehet robbantani, de azok ötszámjegyű összegbe kerülnek, nálam meg alapozó mindig megromlik, ezért nem veszek. Aki nem bírja a bányarém fejem, majd eltakarja a szemét.
    Spirálozásnál a tüsszentés :) Igen, az megvan! Meg a haj és szájfény is.
    Lakkban profi vagyok, mármint sosem párnanyomatos a Seche Vite-tel a lakkozásom, esetleg unalmasan lakkozom, mert mindig csak nyomdázok, de ennyi. Jaaaa, mosogatógépem van, kímélem a kész művet. Ami egy óra után sem szárad meg, az nem lakk, hanem kukába való termék. Lakkozás után egy valamit tudok csinálni száradás közben: kezelni a tévé távkapcsát :) De régebben a gyerek tuti akkor szart be, amikor lakkoztam, volt, hogy háromszor kikentem emiatt a körmömet (két gyerek van), de utolsó kenésnél elfogyott a lakk!!! Á, alig voltam morc. Meg a postás is mindig akkor jön.
    Szemöldököt én pótolni szoktam, mármint a hiányokat, nem festek másikat magamnak. A por jobb, ha gyakorlatlan vagy, de akkor ne húzd rá a sapkát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kell sokat várni a hajas bejegyzésre, mert ahhoz már gyűjtögettem a tételeket, és szép adag van a laptopon. :)
      Alapozót én se,inkább BB krémet, mert az alapozótól rondább leszek, mint előtte, meg anno még gimiben járt így a sapkájával az osztálytársnőm, úgyhogy télen is pont annyi a lehelet a fejemen, mint mindig… talán még egy picit kevesebb.
      Nem vagyok a márkás cuccok híve, meg alapvetően azt használom, ami bejött, s ciki vagy sem, a két legjobb palettám például kínai noname.
      A tévé irányítóját is úgy kezelem ilyenkor, amikor kifestem a körmöm – igaz, már más csinálja -, mintha szaros lenne. :D:D
      Sokszor csak elgondolkodom, hogy le kellene borotválni a francba a szemöldököm, de aztán mindig jobb szeretem azt a bozontot, ami van, mintha folyton átüttetni kellene, vagy rajzolgatni.

      Törlés
  6. Na ez nagyon jó volt :D Elég sok pontban magamra ismertem :P
    Nekem az szokott még lenni, hogy szépen nekiállok lakkozni, gyönyörűen elkészültem, de elfelejtettem fülpucolót behozhi, amivel leszedem a bőrömre kenődött fölösleges lakkot. Ilyenkor választhatok - vagy megkockáztatom a lakkom tönkretételét azzal, hogy kinyitom a fülpucolós dobozt, vagy megkockáztatom azt, hogy szólok a férjemnek. Egyik sem túl szerencsés opció :D
    A másik, amit még tapasztaltam a folyékony matt rúzsoknál: az ember lánya azt hiszi, hogy de jó, ezekkel ehet-ihat amennyit csak akar, akkor is tökéletes marad a rúzsozása, és csak a villamoson döcögve döbben rá, mikor az ablakon meglátja a tükörképét, hogy az ajkai belső feléről gyönyörűen lepergett a rúzs. És mikor megpróbálja kijavítani és rárétegez az egész cuccra, szép nagy pikkelyekben hámlik le az egész a szájáról :P
    Vagy amikor elfelejtem, hogy erősebb pirosítót tettem fel és minimum 10 percig támasztom a fejemet, utána meg már csak félhold alakban van rajtam pirosító, mert az öklöm leszedte a másik felét :D
    Na még egy: amikor felteszem a műszempillát és szemből tökéletesnek tűnik, de a belső pillatövemnél az istennek sem ragadt meg. Így aztán szenvedek fél órát, hogy arra a kis területre plusz ragasztót szenvedjek, majd miután ötször kentem bele a szemembe azt az égető vackot leszedem az egészet, de így lejön a tusvonalam. Újra megpróbálom felrakni, de addigra vastagon áll a pillán a ragasztó, a helyzet esélytelen, én pedig finoman és nőiesen kidobom a műszempillát a picsába... XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Folyékony matt rúzsom még nincs, de érdekes fejlemény ez így, amit leírtál. :D
      A pirosítót én is rendszerint leszedem… főleg vasárnaponként, amikor ősöknél fetrengek kaja után a nappaliban. Szerintem a barna díszpárnák szöveteit a pirosítóm tartja egyben. :D :D
      Önszántamból sosem tettem fel még műszempillát, ezért ez idegen. De más már tett fel, és sikerült elsőre összeragasztania a szemhéjaimat. :D

      Törlés