2016. november 30., szerda

Dóri kics'két nem ügyes



Adhatnám ennek a posztnak a „hétköznapi balfaszkodások” címet is. Tudom, hogy nem sok poszt van mostanság, sőt, erre az évre ez volt a jellemző. Most mentségemre szóljon, hogy elkezdtem egy új történetet, mert megszállt az ihlet, és azzal foglalatoskodom, az tölti ki az estéimet, a gondolataimat.


Látszik ez azon is, hogy semmire nem tudok koncentrálni. Ezt ma ott fedeztem fel, hogy lendületből nekimentem a zárt spájzajtónak, mert elfelejtettem kinyitni, s mivel ott van a kávém, nehéz hozzájutni, ha nem fogom meg a kilincset.
Aztán sminkeltem, és simán kihagytam a púdert, majd elindultam, hogy menetből kidobom a szemetet, de azt meg elfelejtettem magammal cipelni.

De pár nappal ezelőtt telefonon beszélgettem a barátnőmmel, közben a cselekményt ecseteltem, és kaját készítettem magamnak elő. Tányérra tettem, majd a fölösleget visszapakoltam a hűtőbe, és a tányért, rajta a kajával betettem a konyhaszekrénybe a mikró helyett. Fel sem tűnt. Visszacsattogtam a szobába, majd öt perccel később már gondolkodtam rajta, hogy megnézem, nem plazma állapotú e még a kajám, akkor jöttem rá, hogy üres a mikró.
Röhögtem egy sort, aztán csak sikerült megmelegíteni a kaját.

De tegnap reggel főzni akartam kávét, és elfelejtettem vizet tenni a kotyogósba, majd, mivel kivettem a kávétartós részét, azt nem tettem bele vissza. Agyrém.

Viszont, az abszolút nulla pontos megmozdulásom az volt, amikor felfedeztem, hogy semmi baja a telefonomnak.
Azon hallgatok rádiót, míg reggel az ágyban lustizok. Már nyár óta nem tettem, csak fülessel, mert párszor már meglátogatta a kezemből a földet, és gondoltam, tönkretettem a csatlakozóját, vagy a mikrofonos részét, mert hiába nyomtam a megfelelő gombot, csak a fülessel ment, kihangosítani nem tudtam. Mondom, remek. Erre valamelyik nap, talán hétfőn ugyanígy fülessel hallgattam, rányomtam a kihangosításra, ismét semmi. S véletlenül megnyomtam az oldalán a hangerő gombot… aha. Gyakorlatilag nullára lett véve valamikor.

Szóval, nem tudom, hogy leszek decemberben. De sok gondolatom nincs egyelőre… :(

6 megjegyzés:

  1. Pihenj egyet :) Én akkor csinálok ilyet, ha sok a teendő és zaklatott vagyok. Általában csak leöntöm-kiborítom-széttöröm amit nem kellene. Ha nincs baj, még vicces is.
    FB-on láttam JarJart, jaj, nekünk van LegoJarjarunk, annyira aranyos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínű, ezt kellene tennem. :)
      Csak egy kitalált világban él most az agyam, de a testem meg nem, és amúgy, ha jól belegondolok, igen zaklatott voltam az utóbbi napokban. Szerencsére, nem rombolok, ám valamelyik nap elejtettem a tükrömet - nem tört össze.
      Apukám hív akkor JarJarnak, amikor bénázom, és ő szokta mondani, ami a bejegyzés címe, mert a filmben is elhangzik. Gondoltam, passzol. Én szeretem azt a figurát. :D

      Törlés
  2. Mindenkivel megesik...én is most el is vagyok havazva beteg is vagyok, és négy napig állt a szemét az ajtóban, mielőtt valakinek feltűnt és kivitte - és ez a valaki nem én voltam, bár nem tudom az ajtoig minek vittem el, vagy minek tettem le...mentségemre: felújítás van, minden tele van zsákokkal ez meg rejtőzködött...

    Szerintem se ártana picit pihenned...még a nagy ünnepi pörgés előtt, mert aztán nem lesz megállás...és ne aggódj mindjárt vége az évnek...gondolom nektek is van ilyenkor valami szabi, hátha ki tudod pihenni magad. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, akkor először is, jobbulást!!!
      Tegnap megint alkottam, mert porszívózni akartam. Kihúztam a dugó zsinegjét, és ehhez ráléptem a porszívóra. Természetesen folyamatosan nyomtam a visszahúzó gombot, és nem értettem, mi van. De azért a szemetes sztori sem rossz.

      Idén szerintem annyira nem fogok pörögni, sőt, az ajándékok nagy része is elkészült, de pihenni fogok. Kell a feltöltődés, mert úgy érzem, most kicsit ül a dolog itt nálam.

      Törlés
  3. Szia!
    Előfordul az ilyen, sajnos írókkal a kelleténél kicsit gyakrabban... Minden esetre örülök, hogy végre megszállt az ihlet! (Már alig várom, hogy olvashassam azt ami most még csak a fejedben van. :) )
    Illetve próbálj meg egy hétvégét csak ezzel és pihenéssel tölteni, hidd el,nagyon sokat segítene! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Most lesz két és fél napom elvermelni erre a célra, igyekszem kikapcsolni magam innen, és bekapcsolni egy másik világba.
      Nagyon jól esik, hogy ennyire várod, ha gondolod, akkor nézz körbe a honlapon eddig megírt történetek után. :)

      Törlés