2016. november 25., péntek

Aranyköpetek #5.



Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de ebben a szürkés időben nekem  kell egy kis humor. Megjegyzés: ilyenkor kevésbé örülök, hogy a laptopon most csak gore és splatter filmek vannak. :/

 Nem mellesleg, ameddig apu fel nem hív, hogy vége a műtétnek, addig ez fogja lefoglalni az agyam működő részét.

Szóval, jöjjenek az utóbbi idők durrogtatásai.


Apu: Te az én pártomat fogjad!
Én: Akkor add ide a pártodat, azt’ fogni fogom.

Apu: Kérsz répát?
Niki: Nem.
Apu: Nézd már, nem kér répát! Hogy fogsz így füytülni?
Niki: Sehogy. De ez butaság!
Apu: Miért?
Niki: Láttál már nyulat vagy lovat fütyülni?

Apu: Van egy a tizenháromban, meg Rákosborzasztón is valahol.
Tündi: Rákosakárhol.
Péter: Van Rákosborzasztó és Rákosakárhol?
Tündi: De abból több van.
Péter: Szóval, akkor Pest egyik fele csak rákos.

Andris: Nézd! Kimért parfüm. Szerinted van vidám is?


Apu: És az a tábla mit jelent?
Én: Hogy leaszfaltoztak egy kétpúpú tevét?


Linda: Pont ilyen képet vágsz, amikor valakit hülyének nézel, vagy meg akarsz harapni. De akkor is, amikor rosszban sántikálsz, és ennek csak te fogsz örülni.
Én: Hát, ha rosszban nem is, de leginkább bakancsban.

Vikci: Megnézzük, hogy megy a vonat?
Én: Gondolom, sínen.

Apu: Ez milyen süti?
Én: Diós, mint a múltkori. Szanálom a diót, mert már öreg.
Apu: Persze, hozod itt a zsizsikes sütit.
Én: Nem mindegy? Úgyis mindenki a fehérjék fontosságát hangsúlyozza.

Én: De hol van a nemzetek konyhája?
Apu: Hát itt. Whiskey mellett a szaké, meg a likőr.
Én: De azok piák.
Apu: De a nemzeteké, és főzni is lehet velük.
Én: Ja, egy csepp az edénybe, két pohár a szakácsba.


Andris: De hogy is hívták a kopasz gonoszt?
Én: Magyarul nem tudom, de angolul Yellowjacket.
Andris: Nagyszerű. A legnagyobb gonoszsága, hogy esztétikai környezetszennyező.

Andris: És Aquaman, az hogy fog harcolni? Mert ő csak vízben hatékony.
Én: Egy gömb alakú akváriumban fogják magukkal hurcolni.
Andris: Persze, mert ha kijön a vízből, onnan 100 méterre már nem Aquaman. Onnantól már csak Pacific Blue, a biciklis szuperhős.

Andris: Belegondoltál már? Ha Stan Lee eddig milliomos volt, mióta a filmek mennek, tuti milliárdos.
Én: És idős. Elvetetném magam vele feleségül.
Andris: Én is.

8 megjegyzés:

  1. Remélem, apud már szerencsésen túl van a műtéten!
    Az a répás sztori :) Nagyon jó ez a kép rólad!!!

    VálaszTörlés
  2. Kimért parfüm... ez olyan férjem-szintű poén volt :D
    Apudnak pedig jobbulást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Néha adja magát a poén. Nálatok is. :D

      Törlés
  3. Jobbulást apukádnak! :)

    Amúgy...a közlekedési táblákat nagyjából én is ennyire ismerem, ha ez megnyugtat...xD
    (És igen, néha kölcsönkapom anya kocsiját...xD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Én csak még szeretném a jogsit, ezért azt játsszuk apukámmal, hogy kérdezget. Aztán néha, amikor fáradt vagyok, ennyire telik tőlem. :D

      Törlés
  4. Jobbulást kívánok én is apukádnak!

    Hááát ezek jók :D a répásban van igazság :D a fehérjés süti meg... szerintem sose fogom elfelejteni. anyukám oda van az egészmogyorós fehércsokiért. Kapott egyszer egy táblával, már a felét leette, amikor odanyújtja nekem, hogy kérsz? én meg O_O te azt láttad, hogy beszőtte a moly meg ilyen tetemek vannak rajta? Hát totál kiakadt mondanom se kell :D nem is figyelte csak ette.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, már jobban van, megmarad. :)

      Most hogy leírtad, ezentúl mindig meg fogom nézni a mogyorós csokikat, azok a kedvenceim, és anyukádhoz hasonlóan eszem, csak eszem, csak eszem... Elhiszem, ez borzasztó. :O

      Törlés