2016. október 11., kedd

Off: Hétköznapok



Azért nem egészen, mert mondjuk úgy, amiről nem született bejegyzés, azt most a szemetekbe zúdítom. Képekkel. Bizony ám! A múltkori kirándulós szösszenetből hiányzó kis képecskéket is megkaptam, szóval lesz bálalovaglás, meg egyebek.

Ha időm engedi, akkor holnap megmutatom, mit csináltam az elmúlt napokban.
Szerettem volna időzíteni bejegyzést, de lusta dög voltam. Aztán elbénáztam a csütörtökömet, jelesül a mikrós gyanta flakonja elolvadt, szóval, mindenfelé gyanta volt. Ma kapirgáltam fel… persze reggel olyan ügyesen eldobtam a kávémat (!) is, hogy öröm volt nézni. Gyantás kávé… remek.
No, de mindegy is.


Apukám ismét szülinapot ünnepelt szeptember végén, ezért a kettőbe szedett bejegyzés másnapján, vasárnap mentem hozzájuk tortával együtt. Körülbelül estére cukormérgezést kaptunk. Mentünk még rokonokhoz, ott is volt süti bőven, szóval igencsak kellett estére a sok édes mellé valami sós.
Szeretek kísérletezni, igyekszem nem mindig ugyanazt a tortát csinálni, így a mostani kávékrémes lett, szederrel.
Az volt benne a legjobb, hogy a krémre kívánsz valami savasat, a savasra édes krémeset. Hagyja magát enni.


Szép nem?
Tök büszke voltam magamra, mert aznap reggel, amikor készítettem, semmi sem úgy jött össze, ahogy akartam.

Megérkezett az ősz is, és amikor aktívan elkezdtem teázni esténként, akkor gondoltam, csinosítom a konyhát. Tavasszal is kitaláltam valamit, most is. Persze, gyűjtögetem a makkokat meg a gesztenyéket. Majd kitalálom, mit csinálok velük, most csak ennyire futotta első körben.
Volt őszi színű virágom is, de a fotón egy nagy bíbor paca, szóval, hagyjuk.


Legutóbb piros hajam volt, amiből mára tűzvörös lett. Két bajom volt amúgy vele. Az egyik, hogy valamiért egy hét után olyan lettem, mint egy T-Com reklám, magenta alapú, sárgás és Barbie-rózsaszín csíkokkal. A másik, hogy minden mosásnál ragadt a hajam. A lenövést már meg sem említem. Csak egy hét után kiment a piros, pedig színvédőzve van, ezért gondoltam egyet, és befestettem magamnak.
Kicsit úgy éreztem, még a fürdőszobát is befestem, mert ha a hajmosás a Psycho újraforgatása, akkor a vörössel festés… nos… bármelyik belezős trancsírpancs.


Ilyen volt a legutolsó piros festés.
(A képen rózsaszín, de tényleg piros volt)

Ilyen lettem. :)
Ilyen voltam régen is, és most épp szeretem a hajam.

Ez a kép meg tetszik magamról.

A kiránduláson már ezzel a színnel voltam. De nem tudom. A következő hajfestésnél, nejlonba burkolom a fürit, mint Dexter.


Ez az ominózus szalmabálás kép. Mindig is fel akartam mászni egy ilyenre, hát most megkaptam. Nem volt egyszerű, főleg, mert rövid a lábam a mászáshoz, de megoldottam.


Ezen a sziklán álltunk. Ez egy ingókő.


S mivel a fotókon édesapámmal vagyok, majd sütök neki sütit, hogy megbocsássa, amiért kiteszem a blogra. De fent állunk a tetején, mint a jó gyerekek. :D


Sikló, amit nem fotóztam le, mert nem akartam piszkálni… aha… de azért megbirizgáltam az ujjammal, hogy mennyire kúszik gyorsabban.

A Várban is voltam másodmagammal, megnéztem a Panoptikumot. Életemben először jártam ott. Érdekes élmény, mert nem vagyok különösebben fosós, de rájöttünk, hogy érzékenyen reagálok a zenére. Bent nem lehetett fotózni, ezért nem írtam róla külön, csak ez az egy kép készült.


A bábuknál folyton azt vártam, mikor rebbenti meg egyik-másik a kezét, volt sötét terem, de olyan sötét, hogy érzed, hogy körbeölel. A Drakulára fűzött kamrákban egyenesen borzongtam. Lefejeltem a gépi füst miatt egy kődémont. Menjetek el, megéri!!!


Rendeltem két parfümöt az Avontól. Nem tudom, mi van velem, de rászoktam a parfümökre. Most ez a új dilim úgy tűnik. Ez is két fini illat.

Végül pedig, kis napi cukiság.
Hétvégén barátnőmnél voltam, vigyáztam a kutyára, Totóra, és igen. Ilyen a mi szerelmünk:


Alszik mellettem.

Holnap igyekszem némi képes beszámolóval jönni a hétvégi kalandozásaimról.

P.S.:No, ezt a bejegyzést megírtam tegnap, ki is akartam tenni, viszont a blogger nem akarta az igazságot. Nem töltötte fel a képeket. Ma is már fél órája szenvedek vele.

6 megjegyzés:

  1. Hogy lettél pink színű?? A vörös nagyon tetszik, imádom ezt a színt! Ha még 10 centi lenő a hajamból (és levágatom), akkor vörös leszek, a fekete végeket úgysem fogná meg. Kellene egy kúpvas, hm, bár lehet csigákat csinálni a hajvasalómmal is, valahogy sosem jön össze. (És le kellene szokni a vasalásról.)
    Apud nem azonosítható, szóval jó a kép, meg mindegyik jó, de te felálltál egy kőre, ami mozog??
    Ez a két parfüm nagyon jó illatú, nekem is volt mindegyik, a Celebre a kedvencem, sajnos nem bírom a parfümöket, végigpróbáltam régebben az Avon katalógust, de kiütnek, folyik az orrom tőlük. Pedig kellemes, diszkrét illatok.
    Ez a torta nagyon jól néz ki, nem is ettem még ilyen piros szedret, csak feketét, anyósnál az terem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, mitől lett olyan a hajam, amilyen. Tegnap a fodrász is kérdezte, hogy jó ez az új szín, de mi történt a pirossal. Könnyebbet, kettőt.
      Voltam fekete, utána barna, az voltam hosszú ideig. A fekete ledobja a vöröset könnyen, aztán, amikor már a fekete nem látszott, akkor lettem vörös. Régebben, gimi környékén.
      Vasalóval bénázok, meg a körkefés megoldással is. Karácsony környékén vettem vasat a Lidl-ben. Jól szuperál.

      Aha, felálltam, bizony!
      Furcsa érzés volt, mert mégis csak mozgott alattam a kő, de mondjuk attól nem féltem, hogy lebucskázok róla.
      A Celebre nagyon finom. Veri a másikat (aminek az újságban a tesztoldalon más illata van, mint élőben).
      A piros szeder fagyasztott. Auchan lelőhellyel, ezt írta a valamikor, valahol olvasott recept. :)

      Törlés
  2. Úristen! Az a szögletes üveges parfüm *.* Mikor kislány voltam nagymamáméknál olyan volt és mindig nagyon szerettem :D Lehet én is beszerzek egyet, kösz hogy eszembe juttattad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van egy ehhez hasonlóm, csak picit erőteljesebb, nem ennyire lágy. Csak az a baj, hogy nincs meg a doboz, de az üveg alig tenyérnyi, kerek, és egy hattyú van az elején. :)

      Törlés
  3. De guszta az a torta *.* A hajad meg brutál jó, bár a pink képnél elég nagyot néztem :P A vörös viszont nagyon jól áll :)
    Azt a két Avonos parfümöt régen imádtam, Célébre és Percieve. A rózsaszín már túl virágos nekem, a kék meg túl ózonos, de annak a frissebb verziójú illatát most is használom (Percieve Dew).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tortát mindenki imádta. :)
      Köszönöm. A pink hajat akkor hagytam el, amikor a török büfében is azt mondták, milyen szép rózsaszín. Az nem az én világom, bár tegnap szembejött velem két lilafejű nő, az egy pillanatra megakasztotta a fogaskerekeket.
      A rózsaszínt imádom, a kék más a bőrömre fújva, mint az illatosított oldalon, de borongósabb napokra használom majd. :)

      Törlés