2016. október 30., vasárnap

Díszítgetek (lehet, kellene egy muszájpulcsi)



Igazából nem tudom, mi jön le rólam nektek a blog, vagy a honlap, akár mindkettő alapján, és ennek kibontása egy másik bejegyzés témája lesz majd, viszont nekem egyéb okok miatt a halottak napja és annak közeledte kicsit rossz érzés.

Mindennek ellenére, bolondulok a halloween cuccokért, és nagy szívfájdalmam, hogy amikor utóbb Bécsben jártam, az egyik boltban látott kis fejfát nem vettem meg.
Mivel hatványozottan magányosnak érzem magam ilyenkor, telepakolom a lakást mindenféle dologgal, amitől szerintem egy józan szemléletű ember kiugrik az ablakon.
Most is telepakoltam a lakást, igazság szerint, így kevésbé érzem, hogy egyedül vagyok.




A tökfaragás elmaradhatatlan nálam, és most valami gonosz, lányos dolgot akartam, úgyhogy mételyes ábrázata lett a tökömnek, ami kislány, mert van lila masnija is. Azért beletettem egy mécsest, hogy világoljon, illetve, hogy kipróbáljam, milyen.
A fejében levő tökmagot pedig, megsütöttem.


Halloween Squad.
Remek rémmese ötletet adtak, de ilyenkor kötelező elem a két patkány, a fekete macska (20 éves!!!), a denevér és a zombim. Úgyhogy, vele már ketten vagyunk.


Csináltam vattából és papírzsepiből szellemeket a konyhába, és felaggattam mind a hetet a konyhába. Van nevük is, és röpködnek kedvükre.


Szellem mécses. Cukik, főleg működés közben.

Van egy régi, talán 7 éves kis figurám, amit még valamelyik hiperben vettem, de ne kérdezzétek, melyikben. Most megtaláltam otthon, és felhoztam. Egészséges kísértet, mert egyből rácuppant az almákra:


Aztán megtalálta a koponya cukorkatartómat, amiben most féreg alakú gumicukor van, és próbálta kienni belőle őket.



Lóg a sarokban… éjjel meg kísérti a szomszédokat. De sokszor, amikor otthon laktam, akkor nem volt hova eltenni az ágyneműt, ezért mindig úgy pakoltam, mintha ő aludna a helyemen.



Igen. Teljesen normális, felnőtt ember vagyok. :D

Amikor apuval megtaláltuk őket, annyit hülyéskedtünk velük, hogy azt érdemes lett volna videóra venni. Főleg, mert a koponyának mozog az állkapcsa, és ha remegteted, akkor olyan, mintha vacogna.

Illetve, az utóbbi napokban rengetegen készítettek halloweeni sminket. Rengeteg jó ötletet láttam, de akkor is ez a kép-szöveg párosítás vitte a pálmát.


Easy? Ezekből kábé egy vonalat se tudnék meghúzni… de mindegy.
De még így is irigykedem mindenkire, aki tud profi módon sminkelni, és kreatív ilyen szempontból.

No, de most megyek, előkerítem a boszikalpagomat, a seprűmet, hogy holnap indulhassak az elkárhozottak begyűjtésére. ;)

11 megjegyzés:

  1. Nagyon jók! :) én is szeretem az ilyen "elvont" dolgokat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Én imádom őket, főleg ebben a majdnem két hétben, míg kint vannak. Ötletes dekorációkat is találtam, de a többit majd jövőre.

      Törlés
  2. Nagyon jók szerintem és nekem az év minden napjában így nézne ki a lakásom :D
    (amúgy bocsánat hogy eltűntem,csak nem voltam itthon,szóval írok majd )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Hidd el, az enyém is. ;)
      Semmi baj nincs ezzel, várakozom. :)

      Törlés
    2. Elhiszem :D :D De így menőbb is és a harmóniám is ilyenkor a normális ha ilyen a közeg ahol vagyok ^^

      Törlés
    3. Ez nálunk már csak így megy. :D

      Törlés
  3. Jaj, te aztán komolyan veszed a Halloweent :) A bejárati ajtóra kellett volna fellógatni kívülről a kísértetet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem, ha kilógatom, szívrohamot kap a szomszédom. :D De amúgy nem rossz ötlet így visszagondolva. :)

      Törlés
    2. Nálunk hatásos lett volna, mert pont előttünk van kiégve a lámpa, a következő már ég a folyosón :D Aki befordul a kanyarban, garantált sikítás :)

      Törlés
    3. Akkor legközelebb egy napra odaköltöztetem a kísértetet, kipróbáljuk, mi történik. ;)

      Törlés