2016. október 22., szombat

Aranyköpetek # 4.



Szolidan, de keressük azt az elgurult, piros gyógyszert.


Andris: És az ki volt neki?
Én: Az ük-ük-ük-ük-ük-ük-ük-ük
Andris: Állj!
Én: Hm?
Andris: Mondasz is valamit, vagy csak csuklasz?


Robi: A pálinka mar. A vodka akkor jó, ha felejteni akarsz. Az ouzo csak kis mennyiségben egészséges. A whisky rossz dolgokra késztet, a gin betör.
Linda: Mit mantrázol?
Robi: Semmit. Rövidhíreket mondok.



Zsuzsi: Gondolom, a cigarettát ott sem preferálják.
Én: Nem, de a csikkek nem lehetnek eldobálva. Mindenki ott tartja, szívja a kuka mellett.
Apu: Meg a Hapci, meg a Morgó mellett.
Én: Aham. A hat törpéhez is oda lehet menni.
Zsuzsi: Hét.
Én: Nem, hat.
Zsuzsi: Miért?
Én: Hát, mert kuka, és a hat törpe.
Zsuzsi: Jaj! Én azt hittem, tüdőrákos lett a hetedik.


Andris: Hód Sport Kft. Milyen hülye név!
Én: Miért?
Andris: Mert hód sport. Új olimpiai sportág. Olimpiai hód duatlon. Félmeztelenül nullafokos vízben állni. Derékig a vízben állva fát rágni, vagy a folyóba keresztbe gátat építeni. (gondolkodik) Bár, ha belegondolok, akkor lehet triatlon is, amikor mindezt egyszerre kell megtenned.


Apukám szemüveges, én meg pudli fazonnal voltam náluk vasárnap.
Apu: Na, gyere, crazy viking!
Én: Rendben, Opticus Prime.


Andrisnak egy kivénhedt Puma túracipője van.
Andris: Meg itt van a kiránduló puma.
Én: Az olyan, mint a hegyi kecske?
Andris: Nem. Az olyan, mint a hegyi oroszlán, csak kicsibe… de lehetne vadászó MILF is.


Néztük a hegymászókat, ahogy kapaszkodtak felfelé.
Én: Milyen ruganyos!
Andris: Ja, én nem tudnám megcsinálni. Elmegy a rugó idővel a testből. Rugó… rugalmasság.
Én: Az tuti.
Andris: Hát, láttad lent, a belemtől fel sem tudom emelni a lábam. Annyira vagyok hajlékony, mint egy öntöttvas rúd.

4 megjegyzés: