2016. szeptember 14., szerda

Off: ARC kiállítás és antikvárium



Szeretem az ARC kiállítást, és most is úgy gondoltuk haverommal, elmegyünk mászkálni a városba. Összekötöttük a kellemeset a hasznossal, azaz a plakátkiállítást az antikvárium-túránkkal.


Az a bajom, hogy eddig minden évben találkoztunk igazán jó, kiemelkedő plakáttal, viszont ez az idei valahogy a mi szánk íze szerint nem jött össze. Összesen három téma köré lehet csoportosítani: Felcsút, Paks és a homoszexuálisok – ez utóbbit nem értem, de ezen lapozzunk túl. Még talán ez sem lenne baj, de igazán kreatív plakát nem volt. Volt aranyos, humoros, érthetetlen, éretlen, ugyanakkor rengeteg volt, amiben az égvilágon semmi sem volt.
Hiába álltunk, és néztük, akkor sem láttuk az értelmét annak, hogy „csicska vagy”, vagy a csak egy idézőjeles magyar zászló.

Szóval, ez az idei nem volt az igazi.
Persze, azért a kedvenceket lefotóztam. Katt rájuk a nagyításért.










Abszolút kedvenc a palack dinó volt. Világi!



Aztán mentünk a körútra könyveket vadászni. Megtaláltam életem antikváriumát, ahol rendesen bevásároltam. A szatyrom úgy tele volt, hogy gondoltam, kötök rá pórázt, elnevezem Buksinak, és hazahúzom, mint egy kutyát. Itt-ott azért még megálltuk, valahol kaptunk kedvezményt, valahol meg párnát a fenekem alá, ugyanis guggolva túrtam a könyvek között, amikor egyszer csak felröhögtem, és fenékre pottyantam. A srác jött, hogy segít felállni, mire én mondtam, hogy így egyszerűbb válogatni. Segítségképpen kaptam párnát, hogy ne fázzak fel.

Ők meg hazajöttek velem:
 

Összességében jó volt a nap, lejártuk a lábunkat, rohadtul érzem a combnyakam.
A haverom telefonja elromlott, és nem tudta átküldeni a képet, amit rólam csinált az egyik plakát előtt, sajnos, az hiányzik. Pedig megmutatnám…

12 megjegyzés:

  1. Az első gondolatomat inkább cenzúráztam...

    A másik meg, én is antikváriumot rámoltam...Rendeltem egy könyvet suliba, és pontokat beváltottam Candide-ra (mert hát 410 forintot nem adok ki érte xD), van valami varázslatos a használt könyvekben (is)...:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan mondom, kíváncsi lennék az első gondolatra, főleg, hogy mivel kapcsolatban és mi az. :) Ha gondolod, akkor írd meg a mail címre vagy Facebookon.

      A Candide... nekem még azt hiszem, Európa Diákkönyvtáros példányban van meg, én azt még könyvesboltban vettem akciósan.
      Az illatukat szeretem, illetve, amikor széljegyzet van benne, vagy mint az utóbb véletlenül megtalált könyvben, üzenet, beírás az első oldalon.

      Törlés
    2. Igazából nem titkos gondolat csak nem akartam politikát hozni ide, mert van aki az emlitestol vérszemet kap...
      De szerintem tökéletesen beleillene a koncepcióba a kormány 'szavazz nemmel' plakátja is...ha úgy fogjuk fel, mint önmaga ferde tükrét...az a plakát - mindenféle politikai állásfoglalás nélkül - szerintem fantasztikis, önmagában is remek társadalomkritika lenne és személy szerint egy ilyen kiállításon jobban el tudnám képzelni, mint komoly propagandaként...:D

      Csak általában senki nem így nézi mindenki csak bosszankodik, hogy az ő pénzén mi történt. Meg gyuloletkeltes...kozben csak mas kontextusba kene helyezni...

      Törlés
    3. Ja, engem ez nem zavar, de mivel nem tudtam, hogy mi a vélemény, gondoltam, legyen privát.
      Egyébként igazat adok neked mindenben, ami írtál.

      Törlés
  2. Az a dinó nagyon tetszik!!!!
    Ahogy nézegettem a képeket, megakadt a szemem a tányéron és rájöttem, hogy éhes vagyok...! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jópofa volt a dinó szerintem is. :)
      Ötletes.
      Neked szabad, és nem csodálom. :D

      Törlés
  3. Először azt olvastam, hogy a dinó világít :)
    Jó plakátok, nem rosszak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ezek voltak a jobbak (nekem tetszők). De hát ugye, kinek mi.

      Törlés
    2. A méhes és tányéros a legütősebb szerintem.

      Törlés
    3. Igen, az a kettő fogott meg először magának.

      Törlés
  4. Mika Waltari megvan, személyes kedvenc.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg? Örülök. Nagyon kevés ember ismeri a nevét, az ismerősi körömben például senki.

      Törlés