2016. szeptember 26., hétfő

Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót



Jaja, hozzám is begyűrűzött az őrület, színezés után most tegyünk tönkre egy könyvet, ami nagyon ellenkezik az elveimmel. Engem még úgy neveltek, hogy a könyvek a barátaim, s ha az irományaim a gyerekeim, ők a nevelt gyerekeim, őket meg nem bántjuk. Előbb gyötrök meg egy embert, vagy lyuggatok ereszeket, minthogy szétbarmoljak egy könyvet… bár lehet, hogy könnyebben menne, ha rá lenne írva, hogy történelem, hittan vagy matematika.
Utóbbit úgy, ahogy van, bátran komposztálnám. :)


Amikor először találkoztam vele, akkor legyintettem, hogy hülyeség, aztán rájöttem, hogy pogózni is azért szeretek, mert néhanapján legálisan megverhetek másokat. Így hazajött velem a kis drágaság, viszont vannak gondolatok, amiken nem tudok túllépni.
Klasszikus értelemben véve, képtelen vagyok meggyötörni.


Meg valahogy ambivalens gondolataim, érzéseim vannak. Az egyik oldalt itassam át a kedvenc illatommal, ugyanakkor egy másikra hányással rajzoljak… vagy kakival, mindegy, csak undorító legyen. Az egyikre gyűjtsek valamit, a másikat luggassam szét.
Szóval, alkoss és rombolj… ezért megegyeztem magammal, hogy a saját szám íze szerint fogom megtenni, így a kreatív rombolásban látom az én utamat ezzel kapcsolatban.
Tuti, hogy más nem csinál ebből ekkora lelki problémát, nos, én ilyen vagyok.


A démonkáim szedik szét a maguk módján. Asmi széttépi, Cerbi elégeti, Azrie porrá zúzza, Belfi megrágcsálja, és Sammy megfagyasztja… lehet, majd jönnek még hozzájuk páran, de nem biztos. Egyelőre ők öten elvannak vele.


Kidekoráltam az utasításokat dalszövegekkel, ez már régi álmom volt. Meg Tim Burton stílusú szörnnyel és szemekkel.


Túrázás után megtapostam… hm, nem ragadt elég kosz a cipőmre… (ebből lesz még egy kör)


Kávét csöpögtettem rá, azért köpni nem volt szívem… meg a kávét nem köpöm ki. Nekem a borkóstolás is ismeretlen fogalom… kiköpni a drága matériát!!!!
(ebből is lesz reboot)


Céltalanul beszíneztem.


Elvágták, feltépték… nekem így tetszik, és össze is van tűzve.


Ezt másnál láttam, de annyira tetszett, hogy gondoltam, megcsinálom. A végén már reflexből írtam a ZOMBI-t. Először arra gondoltam, leírom, mint a Harry Potterben, hogy „hazudni bűn”, de végül inkább hagytam… majd máshol és más filmek fognak szerepet kapni.


Maszatoltam…



Sok oldal sem lenne elég ezeknek a szavaknak (Paul egy mocskos szájú UFO), bár a bal oldali kép azt hivatott szimbolizálni, amiket én kaptam életem során…


… s mert azt az oldalt el kell tüntetni, hát, megtettem, így ezeket a sérelmeket is a 404-es hiba fedi.


Visszafelé írni móka!!!


Apu kocsijába beletöröltem, miután kidobtam az erkélyükről a könyvet – ez baromi nagy lelki problémát okozott. Apu barátnője kiröhögött, aztán mondta, hogy lemehettem volna az udvarra, ő meg ledobja. Attól jobban félek, hogy ellopják, mire leérek, mint hogy szétszakad. Apukám meg érdeklődve figyelte, ahogy egy naplónyi tiszta csík lesz az autóján.


És ilyen a hátsó két oldal. A bal oldali ismét dalszövegek, a jobb oldali töredék felsorolás azon filmeknek, amiket valaha láttam.

Amúgy függőséget okoz. Mint a bogárevés. Ha túl tudsz lendülni azon, amit csinálni kell, röppennek az órák, megy az agyalás, és csinálod, csinálod, csinálod.

Még nem tudom, hogy folytatom. Egyelőre próbálok lejönni a szerről. Bár most, hogy hajfestékben ülök itthon, lehet festek a hajammal egy képet bele. :D
Én csak így tudom „tönkrevágni”, a céltalan rombolás nem megy.

Szerintem, majd időnként jövök egy-egy bejegyzéssel, hol tartok benne, mi változott, meglátjuk.
Azt a barátaim előre vizualizálják, hogy rengeteg Alien és SW fog szerepelni benne. Igazuk van valahol.

10 megjegyzés:

  1. Egyik kedvenc írónőm azt találta írni öregkorában, hogy "Ami begyűrűzhet, begyűrűzik"...és mennyire igaza volt. :D

    Én is néztem ezt a naplót, de ismerem magam annyira, hogy még ezt se tenném tönkre (általános iskolában én a föci könyveimet irtottam, de szó szerint xDDD de a történelmet és a hittant se szeretem...a matekkal nincs bajom, csak a geometriát nem szerettem :D)...
    Viszont van egy ismerősöm, akinek megvan, és ő hívott engem közös könyvgyilkolásra, azt nem fogom kihagyni! :D
    (Csak ő pesti én meg miskolci, és a skypeos könyvgyilkosság nem jó móka. :/)

    Egyébként letörölhetted volna az egész kocsit is, ha már belelendültél, mindenki nyer! :P
    (Viszont hogy nem karcolta meg a fényezést a papír?:O)
    És kicsit sajnálom, hogy nem látom mit írtál visszafele. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amit visszafelé írtam, az a honlapon van fent valahol a Gondolatok egy borús napra címke alatt Visszafelé címmel.
      http://sustain.payne.gportal.hu/gindex.php?pg=36784274&nid=6615569
      Ezen a linken, itt talán könnyebb az olvasása.

      Nem karcolta meg, én is ezen aggódtam.
      Ha egyszer fent leszel Pesten, szólj, tönkretehetsz egy oldalt. Vagy elvisszük sétálni a könyvet. :D

      Törlés
  2. Jópofa :) Tényleg ekkora élmény?
    Nem kötelező kiköpni a borkóstolón a piát, szombaton voltunk, megittam, csak kevesebbet kértem, fele kóstolásnyit. (Köpi ki a fene, pláne a borász szeme láttára szerintem borzalmas dolog.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes élmény, inkább így fogalmaznék, mert nem egy nagy durranás, de rá lehet szokni.
      Nekem mindenhol szóltak, hogy nem illik lenyelni, egyedül a pálinkakóstoláson nem. Na, az meg is látszott a társaságon. Olyan fura kiköpni, ez tény. De legalább most már tudom, hogy nem muszáj. :)

      Törlés
    2. Nem illik lenyelni?? Hát akkor illetlen voltam, a keze munkáját kiköpni, nekem az tiszteletlen dolog, voltam több helyen, nem kellett kiköpni, meg hát az a kiskanálnyi mennyiség, amit adnak :D nem tétel.

      Törlés
    3. Én úgy voltam vele, hogy ha finom, és tényleg nem mennyiséget adnak, akkor bajom nem lesz belőle. De voltam olyan pincészetnél is, ahol kérdés nélkül töltötték a borokat egymás után, de csak akkor éreztem, amikor feljöttem a föld alól. Nekem a fejemben furcsa gát, amikor ott áll, várja a reakciómat, és kiköpöm. Azt úgy nem. :)

      Törlés
  3. Ez de jó!:) Nagyon jó hogy hozzád is eljutott ez a könyv.
    Remélem még mutatsz majd belőle, kíváncsi vagyok te hogyan oldottad meg a feladatokat a te ízlésed szerint.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd lesz időről időre mutogatoda, csak nem folyamatosan, mert csinálják azt már sokan rajtam kívül. Illetve, egyelőre szórakozás, nem kötelesség. :D

      Törlés
    2. A szórakozás a lényeg:)

      Törlés