2016. szeptember 27., kedd

Blogos évforduló



2012 óta fárasztalak titeket itt a blogon, ugyanis 2012-ben szeptember 27-én pöttyintettem ide az első bejegyzést. Nem szeretnék nagy szavakat használni, sem statisztikát mutogatni, csak csendben eldurrantom a nem létező pezsgőmet ez alkalomból.

Illetve, mindeninek nagyon köszönöm, hogy olvas, netán kommentet hagy, jól esik a visszajelzés azokon a lelkileg borongós napokon, amikor a törlésen kattogok. Ezekből több volt az utóbbi hetekben.
Sokat kapok tőletek, s bár nem tudom most úgy viszonozni, ahogy szeretném, de igyekszem. Tudom, hogy alább esett a színvonal, ezen szeretnék majd változtatni.


Mielőtt a képzeletbeli tortámba belevágnánk, az a kérdésem lenne, hogy lenne-e olyan téma, ami

- legyen újra / elevenítsük fel
- folytassunk
- legyen sűrűbben
- amit szívesen olvasnátok tőlem, vélemények…stb.
- ami nincs a blogon, de szeretnétek, hogy legyen

Vagy, ha van ötlet, bármi, ami kimaradt, azt is szívesen veszem.

Igazság szerint, külső szemlélőként azt vettem észre, hogy idővel megváltoznak a blogok, nem feltétlenül a fő csapásvonalak alakulnak ki. Ez persze valahol elkerülhetetlen, pláne, ha valaki folyton ír, viszont maga az író is megváltozik, sodorja az élete. Páran elfelejtik honnan jöttek, kik ők és elfelejtenek önmaguk lenni.
Azt hiszem, ebbe a hibába estem én is, főleg az utóbbi időben.
Annyi minden történt, és általában mindig egyszerre, hogy teljesen lefoglalják a fejem. Ezekről nem szeretnék írni, ezért vannak mostanság hosszabb kihagyások.
Nem találom a hangom egyelőre.
Remélem, ez rendeződni fog a jövőben.
  
Még egyszer köszönöm MINDENKINEK, aki ennek ellenére kitart mellettem!!!

Legyetek rosszak!

Pusszantás,
D.

16 megjegyzés:

  1. Boldog blogszülinapot!!
    NEEEEEE töröld a blogot, légyszi!!
    A sok év alatt persze hogy változik a blog, ez természetes, ahogy az ember is.
    A filmeket meg a személyes szösszeneteket szeretem, de írj, amiről jól esik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Igenis, asszonyom, értettem!!! :)
      Terveim szerint, több filmes lesz.

      Törlés
  2. Boldog blogszülit! :D
    És hogy az előttem lévőt idézzem: ne töröld a blogot! :D

    Azt hiszem idegőrlőt olvastam már rég - bár mostanában nem beszámítható a memóriám...xD
    Ezenkívül szeretem a filmajánlókat, a személyesebb bejegyzéseket, a könyveket, illetve az aranyköpeteket...bár mostanában azt hiszem elég sokszor nem írok, mikor akarnék...néha nem küldi el, néha a netem szenved, de csendesen figyelek akkor is! :D

    Egyébként ismerős a kifordulósdi, nehezen összeegyeztethető dolgok érdekelnek...akit a teszt érdekel, az nem érti a referenciáimat, aki komoly témát akar, az nem díjazza a teszteket...Két külön helyet fenntartani meg túl sok energia és idő, most erre az egyre is nehezen van, szóval majd ha ráérek kitalálom a megoldást...xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Nem fogom, csak sokszor voltak sötét napok…
      Idegőrlők már készülnek, amelyik hamarabb lesz teljes, az jönni fog.
      És még egyszer köszönöm!

      Ha az érdekel, és az vagy te, akkor lehet egy oldalon. Majd az olvasó szelektál, mit akar megnyitni, és mit nem.

      Törlés
  3. Gratulálok! :)
    Írj úgy és annyiszor, ahogy jól esik és ahogy jónak látod, itt leszünk :)

    VálaszTörlés
  4. Boldog blogszülinapot! :)
    És egy megjegyzés: ezer éve láttam rólad képet, ahhoz tudok csak viszonyítani, és...BOMBA VAGY!

    VálaszTörlés
  5. Boldog blogszülit! És kérlek maradj velünk. :-)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok!! De jó lenne ha nem törölnéd a blogot :D hiszen én imádom olvasni és mindig minden témában mondasz valami olyat amivel nagyon odavágsz és full egyetértek ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és örülök, hogy így gondolod! :)

      Törlés
  7. Boldog Blogszülinapot!!
    Tessék Velünk maradni még jó sokáig:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Igen, értettem, asszonyom! :)
      Örülök, hogy látlak itt. :D:D

      Törlés
    2. Még nem vesztem el örökre :)

      Törlés