2016. szeptember 7., szerda

Aranyköpetek # 3.



Könyves bejegyzést terveztem, de arra keltem, ma röhögni akarok.
Néha komoly gondok vannak a toronyban.


Linda: Igazam van, vagy nem tévedek?

Zsuzsi megnézte, miért kapott büntetést Hamilton a Forma-1-ben.
Zsuzsi: Hármas motorcsere. Mit jelent? Hol van abban az autóban három motor? Hol fér el?

Réka felém tart egy olajos üveget.
Réka: Szerinted ez tényleg olívából készült?
Én: Szerinted a babaolaj tényleg babából készül?

Aticka: A képek alapján ez tiszta plutri.

Timic: Á, nem rúghatok be nagyon. Holnap megyek Martonvásárra, úgyhogy csak annyit ihatok, mint a múltkor.

Réka vendégül látott minket, lányokat vacsorára. Csak piszkálgattuk a hideg dobozos lasagnét.
Linda: Ez még fagyos középen.
Réka: Nem értem, miért.
Linda: Mert ezt meg kell sütni, mielőtt megeszed.
Réka: Nem hiszem. A dobozon annyi volt, hogy 180 fokra előmelegített sütőbe kell tenni.
Linda: És sütni.
Réka: Azt nem írták rá. Előmelegítettem, lekapcsoltam a sütőt, és betettem melegedni.

Andris: A KöKi olyan annak a miliőnek, mint szarkupacon a masni.

Juci: Ha ők rizst szórnak az esküvőn, mit szórnak a mehikóiak?
Linda: Kukoricát.
Én: Kaktuszt.

Apu: Olyan bosszantó! Hogy nőne be az orra luka!

Én: Mekkora paraszt már!
Linda: Akkora tuskó, hogy már magától hasad!

Ádám: Csak hülye picsa ne legyél!
Én: Hát, hülye már vagyok, és hülyébb már nem leszek.

Robi: Te egy álomvilágban élsz!
Réka: Ne ijesztgess, mert leesek a sárkányomról.

Ádám: Ha Darth Vader Luke apja, akkor hogy hívják Chewbacca kölykét?
Én: Pom-pom.

Linda: Azt olvastam, hogy annak a nőnek okos lesz a gyereke, akinek nagy a feneke, mert a csípő táji háj valami jót tesz az agyával.
Megnézem a fenekem.
Én: Akkor az én gyerekem egy zseni lesz.

Én: Jóvanna. Nem az eszemért szeretünk… főleg, ha részeg vagyok.
Ádám átölel.
Ádám: Hidd el, józanon se azért.

Sziszkó: Ha beindulok, olyan vagyok, mint a porszívó. Folyton szívok.

8 megjegyzés:

  1. :DD
    Engem az izgat, ki Darth Vader apja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, vannak megválaszolatlan kérdések. :)

      Törlés
  2. Lukoil....?????????

    Egyébként anya tortát "sütött" így...fagyasztott torta volt, ő meg azt hitte, hogy fagyi torta (nem tud angolul), szóval kivette a mély hűtőből és a kiolvadt fagyasztott tortát kellett megennünk...én szóltam, hogy valami nem stimmel, de a doboz nélkül nem hittek nekem...xD

    (Amúgy még jobban feldobta a napomat ez a bejegyzés, szóval nem bánom, hogy nem könyv lett. xD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem van egy rokonom, aki krumplisalátát tálalt nyers krumpliból. :D
      De a fagyasztott torta se rossz. :D:D:D

      Törlés
    2. Szoktam azzal viccelődni, hogy én még a levest is oda tudnám égetni, de azért a nyers krumplisaláta is finom lehetett...xD

      (Külön szakácskönyvet lehetne szentelni az ilyen recepteknek...:D Annyi mindennek van vicces verziója, pont a félresikerült ételeknek ne legyen? :D)

      Törlés
    3. Van olyan ismerősöm, aki a tasakos levest SEM tudja elkészíteni. :)

      Egyszer gondolkodtam olyan szakácskönyv létrehozásán, amely recepteket tartalmaz "hülye gyerekeknek", részletes elkészítési módokkal. Na, a prototípus szép baleset lett, és az egyik barátnőm elkuncsorogta.

      Törlés
  3. A dobozos lasagne mindent vitt :D Meg a kaktusz! XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nálunk is. Mi sírtunk a röhögéstől. Aztán megsütöttük. :D

      Törlés