2016. augusztus 3., szerda

Off: Ariel és nyári szünet



Még élek. Tudom, hogy keveset írok. Érzem is magamon, hogy elhagyott az erőm. Igazság szerint, filmeket is alig néztem, de ami számomra borzasztóbb, hogy könyvet se vettem a kezembe. Illetve, vettem, de csak annyi időre, míg átpakoltam A-ból B-be őket.
Hozzáteszem, volt egy kis szar a palacsintában az utóbbi időben.


Próbálok a munkára koncentrálni, és a lehető legkevesebb gondot okozni a főniknek. Esténként nyálazom a szakmai részt, és úgy elmennek az esték, hogy csak ülök reggel az ágy szélén, és nézek ki a fejemből.
A szabadidőmet meg a barátaimnak szentelem, és ez most sokkal többet ér, mint bármilyen egyéni szórakozás.

Voltam Bécsben, ami nekem nagyon nagy szó, mert életemben először voltam ott, és nem csak akkor láttam Vikcsit, amikor hazajön. Nagyon jól éreztem magam kint náluk, számomra tök jó élmény volt úgy az egész hétvége. Mondta, hogy menjek, és egyáltalán nem gondolkodtam, hogy mit csináljak. Volt egy szabad hétvégém, és elhúztam a határ túloldalára. Láttam templomot, vásároltam – mi mást csináltam volna?! -, hajókáztam, jót ettem, megsértettem egy török pincért – de megérdemelte.




Voltam végre Olcsinál is, és még majd szeretnék is menni. Ritkán látom, aztán bakker, hiányzik. De én a kisfiába beleszerelmesedtem, bár ennek még a gondolatára is börtönbe zárnának. Meg sem kottyant az út Körmendre. Visszafelé már igen, mert álltunk a dugóban. :/
Ja, és megismertem még két embert. XD




A dolgok másik fele már kevésbé ennyire derűs.

Apukámat műtötték, és tiszta ideg voltam addig a pillanatig, amíg fel nem hívott, hogy kómásan bejelentse, minden oké. Csütörtökön volt a legrosszabb, mert volt két nem fogadott hívásom, és hiába hívtam mindenkit, senki se vette fel. Meg is áztam aznap, rá is fáztam a meghűlésre szerintem, és még idegben is voltam, hogy mi történik. Végül persze, most hétfőn el is jutottam odáig, hogy meglátogattam.

Az utóbbi időben ráadásul nem is voltam jól fizikailag. Sápadtam, fogytam, hánytam, és minden utolért, aminek utol kellett érnie. Lekopogom, azóta kezdek ebből kilábalni.

Nagyon sok emberben sikerült csalódnom. De ez nem nagy szám. Valahogy az életem része, hogy mindenkinek megelőlegezek egy bizalmat, meg valamilyen jóhiszeműséget, aztán koppanok. Egy különösen zavart, főleg, mert az emberek egyik része könnyűvérűnek tart, a másik fele lelketlennek, mert szerintük, ha már sok mindenen túl vagyok, még egy kis szar nem oszt, nem szoroz. Az egyik ráadásul keverte ezt a kettőt. Nice! Meg ment a hazudgálás, elhallgatás, megkerülés. Azt hiszem, sikerült mindent a helyén kezelnem, kivéve egyet, de ha valaki vadparaszt, az köpje szembe magát.

Úgy ezek jöttek egymásra, és valahogy elfogyott az időm. Gondolkodtam azon, hogy kiírom, nyári szünetre megyek, de akárhányszor hasonló kiíráson törtem a fejem, mindig megsokasodtak az írnivalók. Úgyhogy, nyári szüneten vagyok, meg leszek is, csak néha megtöröm a csendet némi morzsával, mert nem akarom hanyagolni a blogot sem.
Csak tudjátok, kényszerből nem szeretem a dolgokat mímelni.

Ám, egy régi-új vágyamat valóra váltották hétfőn. Jelesül piros lett a hajam. Eléggé megosztotta a nézőközönséget, nekem tetszik. Élénk eléggé számomra, jól is áll szerintem, nekem tetszik is. A legtöbben ledöbbentek rajta, vagy azt hitték, egy napos móka. Hát, nem.


Ilyen. Kaptam hideget, meleget, de mondjuk azt sem értem, merő féltékenységből, vagy nemtetszésből miért kell bunkózni?! Nekem tetszik, ilyen lett, hasonló marad. Akinek nem tetszik, nyaljon sót.

Ennyi lettem volna. Lassan érkeznek a bejegyzések és mindenkitől bocsánat!

Ja, és a héten Suicide Squad. OTT A HELYEM! :D


9 megjegyzés:

  1. Ajj,ez annyira jellemző,hogy mikor az ember kicsit jól érzi magát és úgy érzi minden oké,akkor jön egy újabb csapás =/
    De azért örülj annak,hogy sok jó dolog történt veled és az ilyen szar nehéz időkben meg táplálkozz ebből,és ne hagyd hogy az élet így legyengítsen =(

    Sajnos tudom milyen mikor kapsz több oldalról is pofont, hiszen látod én is hol eltűnök,hol itt vagyok. Nem tudok én se 100 fele lenni,mert az élet különböző próbák elé tesz és ott helyt kell állni.

    A hajad viszont nagyon über fasza :D - a féltékenykedőkkel és a gyűlölködőkkel ne is foglalkozz ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De legalább egy idő után nem úgy állok hozzá a jó dolgokhoz, hogy ez csak a vihar előtti csend.Nyilván olyan ez, mint nagy meleg után az özönvízszerű eső. A jó dolgok és ti tartotok a víz felett. :)
      Igazad van, Zsófim.

      Köszönöm!!!! <3

      Törlés
    2. Ez csak természetes!! De majd elmesélhetnéd hogy mik voltak a gondok privátban ^^

      Törlés
    3. Már tegnap elkezdtem levelet fogalmazni. :D:D
      Jó munkához idő kell. :)

      Törlés
  2. Anyám. Akkora vóta a páré, hogy itt a rövinnacid ♡ amúgy Levivel hiányolunk. A másik kettő is :D

    VálaszTörlés
  3. Anyám. Akkora vóta a páré, hogy itt a rövinnacid ♡ amúgy Levivel hiányolunk. A másik kettő is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor lehet, azért volt hiányérzetem... mindegy. Legalább legközelebb eggyel kevesebb... vagy minden alkalommal ott hagyok valamit... észrevétlenül beköltözöm. :D:D:D
      Ti is hiányoztok!!! (mindannyian)

      Törlés
  4. Pocsék nyaram van nekem is. Apukád már jól van?
    Hiányoztak az írásaid.
    A piros haj nekem nem tetszik, na de egy lila!! Bár így is kísértetszínem van, milyen lenne egy színessel? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Apum jól van. Pont ma találkoztunk, egyre jobban jár a lábán. :) Lassan a varratokat is kiszedik.
      Mondjuk biztos jó lenne egy élénk, extrém színű haj, de azt azért nem mertem bevállalni. Mondjuk, szerintem azért is áll jól, mert nem vagyok hulla sápadt.
      de egyszer majd próbáld ki, legalább színezve, hogy milyen! :)

      Törlés