2016. augusztus 21., vasárnap

Aranyköpetek # 2.



No komment.


Apukámmal találkoztam, amikor fekete munkaruhában voltam.
Apu: Csinos vagy!
Én: Dehogy is! Úgy nézek ki, mint egy temetkezési vállalkozó. De az semmi. Andris olyan, mint egy Bibliaárus. Ha együtt megyünk valahova, ott helyben elkaparhatnánk valakit.

Ádám: Ariel lettél!
Én: Igen. Csak lila kagylós cicifix kell, meg zöld uszony.
Ádám: Pikkelyes már a puncid?
Én: Nem… - elgondolkodom. – Bár, ha belegondolok. Most, hogy mondod, van rá sansz. Lehet, ezért volt nehéz leborotválni a múltkor.

Tücsi: Ki hozott be rágót a szőnyegre? Aticka te vagy az?
Aticka: Igen. – törli a cipőjét. - Remélem, valami TBC-s.
Tücsi: Hülye vagy? Most szedtem fel.

Én: Adsz egy cigit?
Timic: Tessék. Egészségedre!
Én: Ilyen szépen se mondták még, hogy haljak meg.

Timic: Aki világéletébe leszbikus, sose volt fiúval. Az még szűz?

Aticka: Nekem már két hete viszket a bal tenyerem és a bal szemem.
Tücsi: Meg a bal herém, de azt megmostam.

Tücsi: Olyan, mint a nagy csibe, csak kicsibe.

Aticka: Tudsz fagyi közben nyalni?

Andris: Utáltam a nyelvtant.
Tücsi: Hülye vagy? Én is… meg a geometriát.
Andris: De komolyan. Mindig azt gyakoroltuk, hogy „mit állítok?”. Azt, hogy anyád, baszd meg!

Andris: Láttam egy pólót, de nem jut eszembe. Jaj. Két tagú volt a zenekarnév.
Én: Cannibal Corpse.
Andris: Nem, nem az.
Én: Amon Amarth.
Andris: És kettőből tudja! Basszus, de idegesítő! Kettőből hogy a tökömbe találod el?
Én: Bedugtam az USB-sticket a kollektív tudatba, és torrenteztem az infót.
Andris: Ja. – kis szünet. – Mondjuk, az megvolt, hogy két tagú zenekarnév, mint a Megadeath.
Én: Az minden irányból csak egy tagú.
Andris: Jó, hagyjuk.

Én: De hogy jön Istenez a húrelmélet?
Andris: Lehet, hogy Isten egy húr. Ha megpengeted, a világnak vége.

Vikci: A kapcsolatuk egy jó nagy képmutatás. Mégis, mióta együtt vannak, pedig megcsalja a csajt, meg ő is a pasit!
Én: Na igen. A hosszú kapcsolat titka, hogy vagy ne élj vele együtt, vagy dugjál orrba-szájba.

Én: Magasépítész technikus. Az mi?
Atica: Hogy nagyon magasra nőtt építész technikus.

Aticka: Kapuzárási pónik.

Timic: Kétlakásos. Az lehet iker nem?
Aticka: Lehet. Egypetéjű?
Timic: Tüköriker. Az egyik jobbra néz, a másik balra.

Andris: Mi az a tüköriker? Tükörbe néz, és úgy iker?

Aticka: Maga miért ilyen nem kedves velem?

Miután szétaláztak két boltban, kaptam szóróanyagot, ami gyerekeknek szól.
Én: Miután megtudtam, hogy kicsi a cicim, nagy a seggem, még gyereknek is néznek… és be is hívtak dolgozni.

4 megjegyzés:

  1. Nekem is Ariel hajam van most! :D
    Vagyis volt...aa piros hajszínező kikopott (és nincs kedvem újrakenni mert már úgyis lenőtt a hajam, és elő kéne szőkíteni megint XD), de a többi még mindig olyan, mint Ariel farka...:3
    Mi Arielek tartsunk össze! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szóval, akkor egy konkrét hableányt hordasz a fejeden.^^
      Nekem jól tartja magát a szín, habár itt-ott már rózsaszín csíkok jelentek meg benne, és alul előviláglik a régi hajszín. Még pár festés, és nem lesz vele gond.
      Bizony, tartsunk! :)

      Törlés
  2. Ismét viccesek voltatok :) Kétszer elolvastam :)
    Nekem Bree színű hajam volt a Szülfelből, az a nagyon vörös, sajnos a fodrász szerint olyan más sosem lesz többet, mert sok az ősz a fejemen :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, de kár, pedig Bree-nek szép hajszíne van.

      ...és még ebből az adagból ki is maradt jó pár beszólás.
      Így jár az, aki két telefonnal mászkál, és elfelejti, melyikbe jegyzetel. :)

      Törlés