2016. augusztus 4., csütörtök

Aranyköpetek #1



Ez most talán kicsit profánabb eresztés lett, mint szokott lenni, de hát, ez van, ha hullanak az agysejtek. Túltengnek bennünk a hormonok… :D


Dildo formájú parfümöt talált Anikó Timic táskájában. Kérdőn néz rá.
Timic: Most mi van? Hogy ne unatkozzak a dugóban.
Anikó: Elremegtet, míg állsz?
Timic: Mágneses. Én leszek a mágnespi**ájú.
Anikó: Mész a hűtő mellett, és felcuppansz rá.
Timic: Vagy a seggemen a hűtőmágneseket cipelném egész este… vagy csak átrendezném őket, ahogy elhaladok előttük.

Urbi: Hol laknak azok a gazdag sejtek?

Urbi: Ne gépejjé, mint az anyámtyukja.

Urbi: Sarah Jessica Parkernek szerintem azé’ szép a lelke.

Aticka: Nincs is annál rosszabb, amikor találkozol a nagy ővel, leveszi a szemüvegét és kancsal.

Aticka: Akinek nagy kocsija van, kicsi farka. Akinek kicsi a kocsija, az meg béna.

Andris: Mi az a hidrofon?
Én: Vízi telefon?
Andris: És az mi? Hívhatsz a víz alatt, vagy hívhatod a vizet?

Oli: De így nem fogom megmutatni önnek, hanem senkinek.

Andris: Mekkora szar a Rihanna Umbrellája magyarul. Belegondoltál már? E-sernyő-sernyő-sernyő… e-e-e.
Én: Gondolom, nem a Védernyő vállalat kérte fel, hogy énekelje el a zombihimnuszt.
Andris: Pedig, beleillene közéjük a képbe.
Én: Nem is. Megennék.
Andris: Ja, tényleg. A zombik szakadtak, büdösek és trógerek.
Én: Na, így se hallottam még a zombit definiálni.

Aticka: Faszonélvezeti jog.

Aticka: Azon gondolkodtam, nem is kell kapcsolat. Ő is csóró, meg én is. Legyen pénze, vagy ne legyen, de nekem igen.
Timic: Tök mindegy, csak te ne legyél csóró.

Atica: A temető nem fedett. Vagyis, hát, lent fedett.

4 megjegyzés: