2016. augusztus 18., csütörtök

5 dolog TAG



Nem is tudom, kinél találtam ezt a TAG-et, szóval, aki ráismer, az sikítson, nem szándékos a nem tudás, pusztán az agyam szelektál. Itt látszik, hogy rám fér a tényleges pihi… ma valamiért mindenki rám nézett, és kérdezték, hogy fáradt vagy? Ááááááá, dehogy (tágas égen a[n]gyalok).

Jól esett megint egy irányított bejegyzést létrehozni.
Nagyon nehéz volt kettőnél öt dolgot összegondolni… a filmesnél meg… hagyjuk. Ott a könnyebbik utat választottam.


5 dolog, amire szükséged van minden nap


Írás
Esküszöm, meghasonlok, ha nem pötyöghetek valamit. Tök mindegy, mit, csak legyen értelme, tartalma. A hossza is mindegy, ahogy az is, hogy ide írok, a honlapra vagy a munkahelyem blogjába.

Olvasás
Minimum ötven oldalt naponta. Az utóbbi időben ez elmaradt, úgy is érzem, hogy nehezen pörögnek a fogaskerekek. Megbénít a valóság, el kell bújni néha a kitalált világokba, hogy igazán otthonra leljen a lelkem.

Koffein/Kávé
Egyesek szerint, ébredés után egy órán keresztül nem szabad kávét inni, mert akkor valami rossz lesz. Aki ezt mondta sem tudta, hogy pontosan mi. Reggelente viszont, az az első, hogy kitotyogok a konyhába, lefőzöm a kávémat, és nézem a tájat, hallgatom a reggelt (nagy vágyam, hogy valaki ágyba hozza).

Érintés/Ölelés
Szükségem lenne rá, mert nincs benne részem. Nem szeretem mindenki érintését, ölelését, én sem osztogatom a vakvilágba, viszont kell az ilyesfajta törődés.

Csoki
Rosszul vagyok, ha nem ehetek csokit. Ennyi bűnözés belefér az életembe, úgy érzem.


5 film, amit ajánlanál


Dogma.
Mert érdekes kérdéseket vet fel a maga szórakoztató módján.

Harcosok klubja.
Mert ezt nézem, ha nem akarok apu abszolút egykedvűsége lenni.

Brian élete.
Mert mindig vicces, amikor ledobják a padlóla le… de dulván.

A holló.
Mert ez az én „szerelmes” filmem.

Az arc nélküli ember.
Mert egy kicsit magamra ismerek benne.


5 materializált kívánság/ajándék karácsonyra


Egy működő, guruló, csipogó BB-8.
Lehet miatta hülyének nézni, de imádom azt a kis robotot, és szeretnék egyet, ami csipog, meg néhanapján követ mindenhova.

Egy tálcányi szabadtartású Alien-tojás.
Ez akkora poén, hogy szeretnék egy fél tucattal.


Zara parfüm.
December óta szemezek vele, és szerintem gyakorlatilag csak azért megyek be, hogy megnézzem, megvan-e még, illetve, megszaglásszam. Annyira jó illata van… kell…

San Diego-i Comic Con jegyek.
Az a tervem, hogy csak olyan ruhát viszek, amiért nem kár. Minden nap elhagyogatom őket itt-ott kukákba, és a táskáimat ereklyékkel töltöm fel. Hacsak nem megyek beöltözve.

Kinyomtatott, bekötött formái a könyvecskéimnek.
Belenyugodtam, hogy soha a büdös életbe nem lesznek kiadva, és ha nem is hagyományos könyv formában, de nagyon szeretném, ha kinyomtatva, egyszerűen fűzve feltehetném őket a polcra… így kicsit olyan érzés nekem, mintha szülés után lennék, a gyerekeim meg burokban. :/ :(


5 hely, ahová szeretnél eljutni


Amerika

Finnország

Olaszország

Ausztrália

Japán

5 melléknév, ami rám jellemző


Öntörvényű
Rettentően makacs ember vagyok, és sokszor nem lehet nekem parancsolni, szög egyenest mást csinálok, mint amit kellene vagy mondanak, és hiába a tiltás, megcsinálom. Aztán tanulok belőle. Nem szeretem a korlátokat, szabályokat, csak amiket én elfogadok.

Kitartó
Ha kiabálni kezd a vezérhangya a toronyban, akkor hajtom, hajtom a dolgot, még akkor is, amikor fogytán van az erőm. Igaz ez az életem minden részére.

Érzékeny
Ez az, amit sokan nem fogadnak el. Érzékeny vagyok, könnyű megbántani. Néha kimutatom ezt, néha nem. Amúgy a legtöbb problémám ebből adódik.

Érdeklődő
Kíváncsi természet vagyok, szeretek kísérletezni. Rettentő sok téma érdekel, még az is, amihez bolhaf@#nyi gondolatom sincsen, vagy előzetes ismeretem. Szeretek beszélgetni, vitázni érdekes emberekkel, érdekes témákról.

Őszinte
Hahaha. Az érzékenység mellett a másik hibaforrásom. Igazság szerint, három van: naivitás, érzékenység, őszinteség. Azért most már próbálom csomagolni a véleményemet, és nem a vakvilágba ragozni. Aztán ez vagy sikerül, vagy nem.


5 dolog, amit az embereknek mondanék az életről


Ne félj élni/éld meg a napjaid, érzelmeid.
Sok barátomnál azt látom, hogy nem mernek nyitottak és bátrak lenni, végtelenül keserű emberekké válnak attól, hogy görcsösen próbálnak megfelelni másoknak. Még csak nem is önmaguknak. Elzárkóznak, távolságot tartanak, és valahogy csak léteznek. Kínosan figyelnek arra, mit gondolnak róluk mások. Ki nem tojja le?!

Növessz gerincet!
Nem kell mismásolni. Nem kell takargatni, hazudozni, köríteni, szájhősnek lenni. Némiképpen sok a vajgerincű ember, és sok esetben a kapcsolataink ezért tartanak ott, ahol.

Ne bánj meg semmit!
Utólag könnyű okosnak lenni, tudom. Viszont, sose agyaljatok azon, mi lett volna, ha, inkább gondoljatok arra, akkor az tűnt jónak, lett egy következménye, ebből kell dolgozni, ebből kell kihozni a lehető legjobbat.

Légy önmagad!
Mindenki más akar lenni, de ha nem vagy önmagad, bármilyen tanuló utat járhatsz, nem lesz meg a várt eredménye. Tiszteld meg magad az őszinteségeddel magad felé, fogadd el és szeresd, aki vagy, s becsüld magad többre egy küszöbnél (jahh, meg kellene fogadnom a tanácsaimat).

Becsüld meg, amid van.
Kár keseregi azon, mi lehetne, mi van másnak. Adj hálát azért, amid van, mert lehet, hogy holnap már nem lesz. Pont ezért járj nyitott szemmel, mert ha a végén sarokba szorítanak, nem marad másod, csak a szavad meg a tököd, ahogy John Cena mondta…

Kicsit tényleg elfáradtam. Leeresztettem, és akármennyire pörgettem ma magam, a konyhaablakban állva egy pillanatra elaludtam. Nem leszek ma hosszú életű.

Ha ez tetszett valakinek, akkor töltse ki, pöttyintsen kommentet. :)

PS: azt hiszem, ITT találtam ezt a TAG-et.

Képek forrása:
http://igazabolszerelem.hu/images/posts/12631cf9.jpg
http://www.victoriabid.co.uk/wp-content/uploads/2015/02/Film.jpg
http://namaste.cafeblog.hu/files/2014/12/ajandek-n.jpg
http://necaonline.com/wp-content/uploads/2015/06/1300x-Alien_EggCartonOpenView.jpg
http://www.produzindo.net/wp-content/uploads/2015/03/turista.jpg
http://pre01.deviantart.net/7381/th/pre/i/2010/158/a/4/this_is_me__exquision__by_exquision.jpg
https://every48.files.wordpress.com/2014/07/07_25_14_this-is-your-life_meme.jpg

4 megjegyzés:

  1. Kicsit gödörben vagyok, ilyenkor nagyon nehéz ilyesmiket kitölteni, szóval írok pár oldal listát, miket kell jövő hét utánra beszerezni. Nekem pont a magamról gondolkodás, önelemzés meg kívánságlista nem megy ilyenkor, nem kicsit vagyok feszült. A TAG viszont jóóó, elolvastam már tegnap, csak erőt gyűjtöttem a kommenteléshez.
    Pihenj hétvégén!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, most ez hülyén fog hangzani, de ha gondolod, írj privátban, és akkor ha segíteni nem is, legalább meghallgatlak. :)

      Dolgoznom kell. Úgy volt, hogy nem, de nem tudnak nélkülem élni. :D

      Törlés
    2. Kedves vagy :) Ilyenkor pont ez nem megy. Nem bírok siránkozni, mert nem lesz jobb, hanem rosszabb. Kivárok kicsit.

      Törlés
    3. Jól van.
      Nekem néha segít, de hát, mások vagyunk. :)

      Törlés