2016. július 7., csütörtök

Munkahelyi parajelenségek



Tegnap egy furcsa élményben volt részem.

Az mér rég megszoktam, hogy itthon érdekes dolgok történnek. Arra gondolok, hogy egy Michael Jackson számot meghallgatnék, és átvált a rádió a Smooth Criminalra, magától csukódnak az ajtók, vagy néha olyan, mintha elsétálna valaki a konyha előtt a közlekedőben.
Úgy gondolom, hogy ameddig nem gondolok rosszat, nem történhet semmi baj.

Erőteljesen szkeptikus vagyok, ezért hat rám valahol ijesztően, valahol megdöbbentően a tegnapi nap.


Ülök bent az irodában, molyolok a papírokkal. Cseng a telefonom. Bemutatkozom, én vagyok én. A vonal másik végén kellemes női hang, ő albérletet keres, segítsek. Persze bemutatkozik, én meg kérdezem, hogy honnan, kitől kapta a telefonszámomat.
A válasz: senkitől, csak olyan érzése volt, hogy ezt a számot kell felhívja.

Hozzáteszem, a cégesemen hívott, amit a kollegáimon kívül egyelőre csak az a maroknyi üfi tud, akivel kapcsolatban állok.

Ezen még túllendültem, mert úgy voltam vele, biztos, nem akarja megmondani.

Kimegyek címre, a pasi érdekes figura volt. A lakásának belépőjében állva, hatalmasabbnak tűnik, mint Gandalf, Bilbó hobbitházában.
Kezet rázunk, és nem enged el. Finoman magam felé húzom a kezem, a pasi vigyorog.
Még mindig a kezemet szorongatva ilyet szól: Magácskának kellemes a rezgésszáma.

A nőgyógyászom kijelentése után – gyönyörű a vaginám – ez volt a második legfurább bók, amit valaha kaptam.
Na, de mindegy is.
Beszélgetünk, körbevezet a lakáson, aztán az étkező asztalnál ülünk, töltöm a papírokat. A szemem sarkából látom, nagyon méreget. Felnézek.

Ő hátradőlve ül a széken, és vigyorog.
Ő: Maga tél derekú levegő jegy.
Én: Tessék?
Ő: Maga Vízöntő.

(itt lefagyott az agyam)

Én: Miből gondolja?
Ő: A szeme olyan, mint egy Vízöntőé. De a maga aszcendense is az.
Én: Tény ez is. És ezt miből gondolja?
Ő: A természetéből. Magára csak rá kell nézni, ordít, hogy duplázott.

Jó, ezen túlgördülve megbeszéltük az ezotériához való viszonyát, majd felvettem minden nekem kellő információt. Megbeszéltük a további menetet, amikor is eljött a búcsú ideje. Állunk az ajtóban a hosszúra nyúlt kézfogásban, amikor rám néz és megszólal:
- Ez a lakás, de az Ön munkája Annának is tetszene.

Nézek, nem értem.
- Milyen Annának?
- Az édesanyjának. Annának hívták, nem?

Az agyam visszapörgette a történetet a megérkezésemtől, eközben pedig, belemerevedtem a kézfogásba. Nem nézte meg az irataimat, édesanyám szóba sem jött, a családom sosem ismert olyan nevű embert, mint az ügyfél.
Megnéztem volna kívülről a fejem, mert akármennyire nem hiszek az ilyesmiben, azért hajlamos vagyok hinni a saját fülemnek és szememnek.
Kirázott a libabőr, és betonná kövült a gerincem.


Végül eljöttem, de meghatározta a napom további részét.
Azért valahol dolgozik bennem a kisördög, hogy kellett volna hagynom neki némi infót, hogy mondjon rólam még többet is, ha már ennyiből ennyi mindent kiderített.
Na, majd legközelebb…

12 megjegyzés:

  1. Igen, hátborzongató, de biztos van reális magyarázat, nem hiszek a látnokokban és hasonló emberekben. Nem vagyok a csillagjegyek szakértője, de öltözködésből, viselkedésből is sokat leszűrhetett és ráhibázott a csillagjegyre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se hiszek benne, és inkább megdöbbentem rajta. De ez az ő magánügye, hogy mit lát belém, annyira nem hatott meg, hogy le tudna kenyerezni.

      Törlés
    2. Pedig biztos vagyok benne, hogy hatást akart rád gyakorolni. Meg minek jönne elő normális ember ilyennel, hogy ez meg ez a horoszkópod? És hogy jön ide anyukád? Talán ismeri?

      Törlés
    3. Nem hiszem, hogy ismeri, vagy ha igen, nem tudom, honnan vonna párhuzamot. Anyukám 2007-ben elment, én nem úgy nézek ki, mint akkoriban, szóval, ez a része sötét rejtély.

      Törlés
    4. Nagyon sajnálom, nem tudtam.

      Törlés
    5. Nincs semmi baj, nem tudhattad, nem hangoztatom.

      Törlés
  2. Volt egy ugyanilyen kollégám, aki előadta ezt a nagy ezoguru lényét, de kiderült, hogy egy mocskos perverz és eszkort lányokat gyűjtött maga köré. Én a helyedben nem dőlnék be az ilyen kétes alakoknak, nagyon sok az ilyen módszerrel élő perverz. vigyázz magadra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nem tudna elvarázsolni, mert valahogy ez sosem izgatott, nem is jött be.
      Nem tervezek hozzá - meg más ilyenhez sem - visszamenni, már csak azért sem, mert üzleti szempontból sem éri meg nekem.

      Törlés
  3. Én szerintem futva menekültem volna haza félelmemben!!! Nagyon nem tudom kezelni az ilyen helyzeteket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hála az égnek, nem vagyok szívbajos, mindenesetre érdekes volt. :)

      Törlés
  4. Hűha, én eddig azt hittem, hogy ez csak a jól megírt, nekem való, furis sztorikban van... tévedésben éltem le életem egy szerves részét.

    De amúgy meg... váó. Szerintem ez valahonnan akkor is jött, ilyenek nincsenek (legalábbis én nem hiszem ezt az ezósmizét, akárhonnan is nézem). Hát, nem lettem volna a helyedben, az biztos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden történetnek van valóságalapja. :)

      Utólag máshogy reagálnék, élesben ennyire futotta.

      Törlés