2016. június 23., csütörtök

Rémisztő árny



Képeket kerestem a honlap bejegyzéseihez, amikor az egyik oldalon kijött a kérdés, hogy: milyen szellem leszel a halálod után?

Mondanom sem kell, ugye, hogy nem tudtam neki ellenállni, rákattintottam. Mondom, remek, egy hülyeséggel több, de azért kitöltöttem.


Ez jött ki:

Te egy rémisztő árny leszel! A földi lét néha egy hatalmas teher! Mindig igazságosan kell a többiekkel bánni és figyelni kell, hogy az ember senkit se sértsen meg. A többiek még a kinézetet és az öltözködést is elégszer kritizálják. A halállal azonban ez az összes szabály és következmény háttérbe szorul, és már csak annyi a dolgod, hogy gondtalanul lebegj ide-oda az éjszakában.

Ezután nem tudtam, hogy sírjak vagy röhögjek. Ez olyan semmilyen válasz, főleg, mert az elkaparás után már csak pihengethetek, pedig jól beikszeltem, hogy a csoki fog legjobban hiányozni, novemberben szeretnék ködben egy lánccal ijesztgetni, és nem másokat, mint a még életben levő ismerőseimet.

Valahogy kreatívabb dolgot vártam volna. Azt se értem, az öltözködés hogy jön ide? Hullaszagú leszek, vagy legalábbis szagtalan, áttetsző valami, és elrongyolódott kis ruciban fogok lebegni.


No, szóval a rémisztő árny még tetszetős szerep lenne, ha lenne ilyen, de mivel nincs, maradok Tipegő Zombi… vagy a kekeckedők miatt Halott Barbie. :D:D:D

4 megjegyzés:

  1. Rémisztő árny leszek én is, van másik válasz is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos van. Töltsd ki a tesztet itt:
      https://www.napikviz.com/quizzes/milyen-szellem-leszel-a-halalod-utan/479

      Törlés
    2. Hát de rémisztő árny jön ki nekem is

      Törlés
    3. Akkor majd kísérthetünk együtt :)

      Törlés