2016. június 29., szerda

Anything és Schneidi & The Vibes koncerten jártam



Kritikának nem nevezném jelen írásomat. Koncertajánlónak sem, bár mindkét bandának több promózás járna. Inkább élménybeszámoló, és bandaajánló – bár terveim szerint megérne mindkettőnek egy-egy interjú a későbbiekben.


Gábort – a Schneidi gitárosa – lehetne marketingesnek használni, mert genyó módon elhívott a koncertre, és csak úgy mellékesen megjegyezte, írhatnék is róluk. Meg, ha nem is akartam volna, sem tudnám kikerülni, mert mire leértem a GitárPontba, alaposan beharangozott.


Mivel a lakhelyemtől egy köpésre van a klub, elsődleges dolgom Gábor leszállítása volt a tett helyszínére. Kiültünk az Önkormányzat oldalába kamillázni, a hely még zárva volt. Menetből lepacsiztam Schneidivel, majd a srácok bementek, én meg még haza… a beállásnál minek legyek ott, ugyebár.
A lelkemre lett kötve, hétre érjek vissza.
Naná, hogy egy órát késtem, de legalább nem maradtam le semmiről. Egy-két emberke kint lézengett még az utcán, csak a Csiliből szivárgott át az esküvő hangja.

Odabent családias légkör fogadott. Nem volt hű, de nagy tömeg, viszont székek mindenfelé, ezért megbújtam egy sötét sarokban. Furcsa volt rock koncerten ülni. Legközelebb összébb pakolnám a történetet, és nyomnám, nyomnám, nyomnám a zenekarokat, mert nem lehet indok, hogy a GP messze van!
Az összegyűlt népet tekintve szórt a közönség nemben, korban, ízlésben, a kemény magot az ismerősök adták ki.

Hála a kis csúszásnak és a csendrendeletnek, egy-egy óra maradt a fellépőkre.

Anything
Róluk aznap hallottam először, élvezetes koncertet nyújtottak. Mai slágereket játszanak rock-köntösben. Jó pár kedvencemet hallottam tőlük, mint Paramore, Lady Gaga, Bruno Mars…stb. Szeretem az ilyesmit.
Gabinál – énekesnő – annyi volt, hogy több színpadi mozgás kellene, mert az is lendületet ad. De amúgy rendben voltak. Annyira bevált, összeszokott, lelkes banda, nem hasfájós zenével, hogy tudtam volna még őket hallgatni.





Schneidi & The Vibes
Róluk már tudtam. Tök büszke voltam magamra, hogy 2-3 szám szövegét már egy-két hallgatás után megjegyeztem, könnyen daltapadása lesz az embernek. Megmondom őszintén, Gábor elmondása alapján másra számítottam, kellemes csalódást okoztak. Sokkal jobban szólnak élőben, mint YouTube-on.
Schneidi hihetetlen figura, annyi energia van abban a fickóban, hogy rendesen féltem, lebontja a házat. Sokkal több kapcsolatuk is volt a közönséggel, akár, amikor a kislányt énekeltették, akár, amikor az énekes mászkált jobbra-balra.









A hely szűkösségén felül a hangosításra figyelnék oda egyedül. Nyilván nem lehet egy órán keresztül erőből énekelni, viszont a lágyabb hangok eltűntek az éterben.

Amúgy baromi jó buli volt remek emberekkel nagyszerű közönséggel. Ki tudták még így is váltani az emberekből, hogy lüktessenek velük. Mindig taps, kezek a magasban, és bár nem ugráltuk szét magunkat, azért megvolt a helyben lötyögés, az álló emberkéknél a minimum kettő jobbra, kettő balra.
Talán egyetlen egy pár volt, aki nem volt odavaló. Sőt, azon kevés koncertek egyike, amin nem néztem az órára, pusztán egy ponton vége lett.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Még legalább ennyit el tudtam volna viselni az estéből. A koncertek lementek, és még úgy  volt bennem mehetnék rendesen. Valahova, bárhova, bulizni… a karaoke mentette meg a kis lelkemet.

Köszi srácok, hogy ott lehettem!

Szóval, hallgassátok őket, és legközelebb gyertek a koncertre!!!!

Hallgassátok őket meg és iratkozzatok fel hozzájuk. :)

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó élménybeszámoló. Ez alapján én is szívesen mennék a koncertjükre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök. Majd, ha egyszer arra mennek, menni fogunk. ;)

      Törlés
  2. Jo volt olvasni a beszámolód, gyorsan rá is kerestem a bandákra.
    Szerintem legalább minimum egyszer el kell mennünk közösen is!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen!!! A végén nemcsak könyvhétre megyünk csoportosan, de koncertre is. XD

      Törlés
  3. Nagyon jó kis banda és élménybeszàmoló. Olyannyira, hogy én is meghallgattam pàr zenéjüket. Ahhoz képest, hogy nem az én stílusom az ilyen zene, igazán tetszett! :)

    Kösziii ♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor már megérte megírni ezt a posztot. :)

      Törlés
  4. Schneidi & The Vibes Gitárpont koncertfelvétel!
    https://www.youtube.com/watch?v=Vt4k5eQIcCo&feature=youtu.be

    VálaszTörlés