2016. április 12., kedd

Liebster Award :)



Picit virul a fejem. Főleg azért, mert Rózsaszín Királylány gondolt rám, és kaptam tőle díjat annak ellenére, hogy mostanában pofátlanul keveset foglalkozom a bloggal.
Lehetne ezt magyarázni, meg nyújtani, de abban van némi igazság, hogyha sokáig nem írsz, akkor egyre távolabb kerülsz a mondanivalótól. Nem is történik velem semmi, ami igen, az meg jobbára a munkámhoz köthető, és kevés olyan behatás ér, amiről érdemes pötyögni, úgyhogy másfajta szösszenetekbe fojtom ihletemet – persze, olyan hetek vannak mögöttem, amikor meginogtam a történeteimmel kapcsolatban.

Na mindegy. Nem is ez a lényeg. Köszönöm szépen, Panna, hogy gondolsz rám!!! :)



Szabályok:
Válaszolj 11 kérdésre.
Írj magadról 11 dolgot.
Jelölj 11 ember.

1. Céltudatos vagy a pillanatnak élő ember vagy?

Mikor hogy. Leginkább céltudatos, de van, hogy a spontán dolgok sülnek el a legjobban. A pillanatnak élés leginkább baráti társaságban jön elő nálam, az életem többi részére jobbára a megtervezettség jellemző. Nem vagyok arra berendezkedve, hogy ahogy esik, úgy puffan. Köszönhető ez a korábbi eseményeknek. Kell egy vezérfonal, mert én nagyon ki tudok lengeni az arany középútról.

2. Épp szökni készülsz, amikor rajtakap az az ember, akit a legjobban szeretsz. Mit mondasz neki?

Hagyj békén!!!!
Ha szökésre adom a fejem, ott már nagy baj van, és nem gondolom, hogyha ez a végső megoldás, akkor maradtak még ki nem mondott szavak. Meg, mivel az ember, akit a legjobban szeretek, nincs mellettem, nagyon nem tudok mit mondani neki. Csak, mint a repülőgépből ugró emberek: Winetuuuuuuuuuuuuu…

3. Számodra mit jelent a nyüzsgés? Zavarnak a zajok, vagy segítenek a gondolataid áramlásában?

Mindig szólnia kell valaminek, amikor írok, akkor zenét hallgatok. Egyedül alvásnál szeretem a csendet, mert akkor tudok kikapcsolni igazán. Ha nyugalomra vágyom, akkor is szól valami.
Ugyanakkor, a nyüzsgésről valamiért az emberek forgataga jut eszembe, amit annyira nem szeretek. Egy idő után fáraszt és idegesít, és kisüti a fejmotort.

4. Kihasználod az előtted álló lehetőségeket, vagy eldobod őket?

Eldobom merő gyávaságból.
Dolgozom rajta, de tudom, rengeteg dolog van, ami mellett sírva elsétálok, mert nem merem megtenni. Van olyan persze, amit megragadok, mert jó buli, nem lesz máskor lehetőségem rá, de például az írással kapcsolatban fülem-farkam behúzva menekülök.

5. Szoktál kockáztatni? Ha igen, milyen téren?

Minden reggel felkelek, tehát kockáztatok.
Nem tudom. Így még sosem gondoltam bele az életembe. Biztonsági játékos vagyok inkább, nem szeretem a rizikót.

6. Gondolkodtál már olyan dolgon, ami Isten szemében nem megengedhető?

Gyerekkoromban a sarkamnál fogva mártottak bele a bűnök folyójába, következésképpen, szerintem minden gondolatom valamelyik bűn fortyogó üstjében jött létre.
Szerintem amúgy ember nincs, aki ne gondolt volna már olyasmire, ami nem megengedhető. Plusz, nem hiszek benne.

7. Mi vonzz a leginkább?

A tudás.

8. Nevetni vagy nevettetni? Miért?

Szeretek nevetni, mert ezek olyan pillanatok, amikor nem veszek tudomást az élet árnyoldaláról. Olykor szeretek nevettetni is, de csak akkor, amikor jó bulinak minősül a dolog. Nem vagyok nagy nevettető. Talán, túl komolyan veszem az életet, annak ellenére, hogy nem úszom meg élve. :)

9. Ha a középkorban lennél, és megdobálnának paradicsommal, hogyan reagálnál?

Ha nem vezetnének éppen a máglyára összeláncolt kézzel, akkor visszadobnék fél téglával… vagy száraz kenyérrel, záptojással. Széles a paletta.

10. Van olyan mese/film/könyvbeli karakter, akit istenítesz és szerelmesedként tartod számon?

J.R. Ward Rhage nevű karaktere az, akiért oda vagyok meg vissza. Vele kicsit vetekszik Kevin Hearne alakja, Atticus O’Sullivan. Hogy hármunkból royal club szendó lenne vagy házastárs-szerető triangulum, nem tudom.
Az a baj, hogy szívemnek rengeteg sok apró csücske van, úgyhogy rengetegen elférnek benne. Én céda!

11. Szeretsz enni? Mert én nagyon!

Együnk együtt!!!
Azért nézek ki úgy, ahogy, és azért nem vagyok nádszál alkatú, mert imádom a hasamat, és eszem ágában nincs zabon meg korpán és salátán élni, amikor ott van a sült hús, meg a krumpli, és a lángos, meg a hambi, meg a többi.

S most életem legnagyobb állandó kihívása. Írjak magamról. De miiiiiiit?!

11 dolog magamról

1. Néha azon kapom magam, hogy ordítani szeretnék. A főnökeimmel, a munkatársaimmal, bárkivel, vagy csak úgy feszkót levezetni.

2. Újabban teljes mértékben ráfüggtem a pankrációra. Komolyan. Múltkor izzadó tenyérrel vártam vissza John Cenát, és majdnem felsikoltottam, amikor újra megláttam szívem pici csücskét Roman Reigns személyében.


3. Nagyon várom a Sausage Party című filmet. A traileren halálra röhögtem magam, és nagyon kíváncsi vagyok, ez a füves bagázs mit hozott össze. Nagyon szeretem a This is the End című filmet, ők csinálták, és most mesét készítettek. Haláli.

4. „Imádom” a szomszédaimat, hogy az én magánéletemmel foglalkoznak ahelyett, hogy a saját házuk táján sepergetnének. Persze, a másik szemete mindig izgalmasabb…

5. Szeretek mosogatni. Nemcsak itthon, sokszor vendégségben is rinyálok, hogy elmosogathassak.

6. Sokadjára rájöttem, hogy nem tudok naplót írni. Elkezdtem, mint kihívást az idei évre, és február 28-án írtam bele utoljára. Nem megy ez nekem. Pláne úgy, hogy túl sokat beszélek Pancsival, úgyhogy elmésen megállapítottam tegnap, hogy ő a két lábon járó naplóm. Mint a Rúnalovagok (David Farland) című könyvsorozatban a Naplók.

7. Két hete nincs kedvem olvasni, és egy hete írni se nagyon. Leginkább ötletelek. Ezért eléggé kellemetlen, amikor lefekvés előtt fel kell kelnem az ágyból lejegyezni valamit. Másnapra elfelejteném.

8. Sokszor elgondolkodom azon, hogy jobb lenne-e, tartalmasabbnak titulálnám-e az életemet, ha hetente kétszer eljárnék bulizni és leinnám magam? Aztán mindig rájövök, hogy nem. Pont jó nekem ez így, ilyen kis öreglányosan.

9. Nem szeretem, amikor „szarnak” vagy „nem normálisnak” nevezik a zenét, amit hallgatok, szeretek. Én sem szeretem mások gépzenéjét – sokszor zajnak tartom, nem zenének -, de elviselem. Akkor mire jó azt mondogatni, hogy az Iron Maiden szar? Hogy tudod ezt hallgatni? Nem zene?
Mert a géppel kevert hangmassza bizonyára az és ráadásul minőségi…
Mondjuk, igazságot ebben nem lehet tenni. Kinek a pap, kinek a pap luka…

10. Próbálok életben tartani egy krókuszt. Jelen állapotát elnézve, szerintem a küldetés kudarcot vallott.

11. Kiskoromban teletettem a szobám falát poszterrel, és utáltam tornázni benne, mert olyan érzésem volt, mintha folyton néztek volna.

Na, két órás izzadó munkával kinyomtam magamból a random – hahaha – dolgokat. Még egy órát tököltem a kérdésekkel, amikből kemény két darab lett.


Eltelt két hét legalább. Közelebb nem kerültem a megoldáshoz.

Akiknek tovább adom:
RózsaszínKirálylány (vissza a feladónak)

Kérdések
Ha lenne két gyereked – fiú, lány -, és nem adhatnál neki hétköznapi nevet, mit választanál?
Mit gondolsz, bloggerként mitől vagy hiteles?
Ha látsz egy nőt egy drága kocsiban, mit gondolsz róla?
Hol és mikor töltöd ezt a díjat? Mennyi időt vesz igénybe?
Melyik a kedvenc ruhadarabod?
Audrey Hepburn, Marilyn Monroe vagy Vörös Szonja?
Mit kaptál legutóbb?
Mit vettél magadnak legutóbb?
Mi a szívednek legkedvesebb tárgya? Miért?
A tettek embere vagy?
Mi foglalkoztat mostanában leginkább?

Akinek nincs blogja, és válaszolna, vagy akiknek adtam nem poszt formájában próbálkoznának, lőjenek kommentben.

Jó szórakozást hozzá!!!

2 megjegyzés:

  1. A krókusz kinti virág, mit kell azon életben tartani? Előre rettegek, hogy virágot kapok szülinapra. Nem fogják túlélni.
    Azért remélem, filmeket nézel? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt, hogy mivel nincs kertem, ezért bent van egy nagy cserépben. De most úgy néz ki, a gyökerei nőnek. Nem tudom.
      Az élő virág rizikós. Ellenben vettem két hete gerberát itthonra, az még bírja. :):)
      A szokásos vasárnapi filmes történet jönni fog. :D:D:D

      Törlés