2016. március 18., péntek

Off: Hétköznapok vol.2.



Ah. Kivagyok. Úgy érzem, kisült az agyam. De nem attól, mert használtam – bár meglehet, mégis -, hanem mert használtam, leálltam, és kiáramlott belőle a pörgés. Már egy hete ki akartam tenni a mai bejegyzést, erre a mai napról is kihúztam. Annyira szépen süt a nap, hogy nincs kedvem elrontani azzal a könyves bejegyzéssel, amivel készültem (Beszélgetések az elmúlásról).


Más meg nincs kész, mert egy lusta disznó vagyok. Annyira jól esik sétálgatni most, hogy nem fagy be a valagam, vagy ázok rongyosra. Sokat voltam kint a szabad levegőn, amikor meg nem, akkor meg írtam. Ilyenkor meg – ezt sajnos Pancsi tudja a legjobban – nem lehet hozzám szólni. Beleborulok a kis világomba, és ott vagyok, benne élek, meg fel s alá sétálgatok a lakásban, és beszélek magamba.

Befejeztem még egy történetet, tök örültem neki, mert a saját kis univerzumomból az ötödik kötet végére biggyesztettem oda, hogy vége. Közben meg gonoszkodom Pancsival, mert mindig mézesmadzagozok neki, hogy rábírjam, olvassa már el végre, hogy küldjem neki a következőt.

Persze, amikor elmentem és bezárom a dokumentumot, még órákig pörög az agyam. Jegyzetelek, kutatok, ötletelek. Aztán a nagy részéből nem lesz semmi, ugyanakkor valamelyik szárba szökken.
Most is három pályán billegek, mint a Wolf-Biederman. Ám, ha belegondolok, akkor lehet négy vagy több is.
Kettővel az a bajom, hogy nem érzem a pályámnak. Az egyik sci-fi, a másik krimi. Az egyikhez csak viszonylagos tudásom van, a másikhoz meg nincs eléggé csavaros észjárásom. Rengeteg szálat hagytam nyitva a saját történetemben, amivel tudom folytatni. De akkor melyikkel? A szereplőim majd súgnak. Nem is szeretnék hozzákezdeni most hirtelen egy újabbnak.
Az ifjúságimnál meg elszállt az ihlet valamikor egy éve… azóta is lepkehálóval kergetem.
Szóval, így állok.

Azért szakadoznak most itt a bejegyzések, mert ezzel vagyok elfoglalva. Ha nem koncentrálok, elveszek magamban. Azt hiszem. Igyekszem ezen változtatni.
Plusz egy halom kérdés foglalkoztat az írással kapcsolatban. Nem jutok dűlőre, csak mások agyára megyek ezzel. Ők meg az enyémre. Ördögi kör.

Megszállt a tavasz szelleme is.
Kajtattam egy-két színes kiegészítőt a lakásba, de készítettem egyet a magam szórakoztatására. Hosszú idő óta először vettem barkát, meg rávaló cuccokat. Amikor összetettem, akkor rájöttem, hogy a tojások majd csak húsvétra. Jött a következő fejtörés. De akkor meg mit tegyek rá? Önmagában olyan szomorú. Így jött az ötlet, hogy az SW-s függőimet pakolom rá. :D


Így néz ki egészben.


Közelről az üveg.
Nem használatos gyöngyök vannak benne, mint virágágy.


Közeli a függőkről.
Háttérben a ferde hajlamú tulipánom.

Na, életet lehelek magamba, mint a jó háziasszonyok. Mentem mosni, főzni, takarítani. A nagy számok törvénye alapján az egyik nem fog összejönni. :)

Nem tud valaki egy fasza kézkrémet?
Úgy ki van száradva a kezem, hogyha ránézek, egy sivatagi szikla jut róla eszembe.
Előre is köszi!

Szép napot nektek!
D.

7 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy még megvagy, mindig élvezettel olvasom a posztokat. Kézkrém: Balea Handkonzentrat, ha még kapható, mert elvileg téli kiadás, vagy a Balea Ureás kézkréme.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm csajok!
    Utánuk fogok nézni!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem anya az avon kakaóvajas lótuszvirágos naturals kézkrémét kedveli a legjobban (nagyon érzékeny bőre van, ez az egyetlen ami hidratálja és nem irritálja a kezét) - engem mondjuk zavar az illata, de az ízlés kérdése.:D

    Amúgy itt is kezdődik a tavasz már...Szőrös gyerek fészket épített lehullott szőrből és szénából (én meg látom már a sötét jövőmet, amikor valahogy ki kell takarítanom és fertőtlenítenem a dobozt, lehetőleg úgy, hogy ne tépje le a karomat), illetve élvezkedik a napsütésben, úgy ki szokott nyúlni, hogy nem is látszik rajta, hogy egy hat kilós minidisznó...:D
    És én is örülök a napnak, sokkal kellemesebb így lesétálni a szükségszerű távokat, és több időt tudok tölteni Marilyn-nel is - utóbbit nem mindig értékeli mondjuk...:)

    De milyen jó is töltődni az első tavaszi napsugarakból végre. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap olyan elvágyódásom volt, ami már rég nem környékezett meg. Még virágboltba is elmentem tulipánért és gerberáért. :)
      Annyira jó, amikor a nap melegíti a hátam.

      A lótuszvirággal nincs bajom, de a kakaóvaj?! Van egy olyanom bent az irodában. Fél napon keresztül csillog tőle a kezem. :)
      Picit fura illata van, de jó, csak ahol ki van száradva a mancsom, ott nem sokat segít rajta. :/

      Törlés
  4. Pancsi olyannyira alapjáraton működik, hogy most éppen addig terjed neki, hogy levegőt vegyen! :D
    De a mézesmadzagok miatt még kapsz! :)
    A kézkrémes ötleteket meg lopom, az én kezem is katasztrófa! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valld be, ha nem küldenék, nem érdeklődnél, és a képeknek sem lenne értelme. XD

      Törlés