2016. január 30., szombat

Idegőrlő csevegős dolgok



Nem volt netem. Azt hittem, megvadulok. Kicsit áthúzta a számításaimat a dolog. Mivel a munkatársaimmal is viberezek, úgy éreztem, hogy a wifi szétszakadása az agyamat is megbontotta. Főleg, hogy válaszolnom kellett volna, amikor kihagyott a fránya jel. Plusz, itt-ott tudtam kommentet hagyni, erre mire bejegyzésre került volna a sor, k.o. lett a rendszer. Kénytelen voltam olvasni.

Tudom, tudom. Jó rég volt már idegőrlő, és most Pancsi adta az ötletet, hogy miből legyen egy új adagnyi kiakasztó tény. Azért gondoltam, hogy a csevegés szó, mint olyan lefedi ezt, mert általában, ha online írogatunk egymásnak úgy általában, mindig van valami, ami kicsapja a biztosítékot, legyen egy chat, viber…stb.

Mivel én jórészt viberezek, ebből építkezem, de kommentben lehet pöttyinteni a tapasztalatokat!


Amikor valakivel szemben ülsz, beszélgettek, de ő folyton a telefonját bújja.

Amikor annyira belemerülsz a beszélgetésbe, hogy menet közben nem veszed észre a küszöböt…
                … ezért átbucskázol rajta.

Amikor a wifi jel egy fontos téma közepén megadja magát.

Amikor hosszú, hosszú szöveget írsz, ami számodra fontos…
                … a másik viszont lerendezi egy, jobb esetben két szóval.


Amikor egy értelmes, tartalmas választ vársz, a másik pedig, annyit ír: okés, vagy aha.

Amikor arcocskát akarsz beilleszteni, de az nem tölt be olyan gyorsan, amilyen gyorsan az agyad irányítja az ujjadat, ezért egy halom szivecskét küldesz a másik félnek…
                … aki ráadásul nem érdemli meg.

Amikor valaki folyton azt kérdezgeti, valami baj van-e, mert nem írsz szmájlikat a mondataid végére.

Amikor kihagysz betűket.

Amikor az automatikus ellenőrzést elfelejted kikapcsolni, és a Tipegő Zombiból, Földhöz Zombi megy át, mert a telefon szerint az értelmesebb.

Amikor csoportban beszélgetsz, de mindenki gyorsabban ír, mint te, s mire válaszolnál, már rég máshol tart a beszélgetés.

Amikor szavanként gépel valaki.

Amikor látod, hogy látja, és majd megesz a fene, hogy írjon vissza.
                Aztán jön egy üzenet azzal, hogy: nem látta.

Amikor félrenyomsz, és másnak küldesz üzenetet.


Amikor a másik fél részegen ír neked.
                Amikor ez van a képernyőn: Tr azs enteeen vay.



Amikor túl nagy az ujjad az érintőképernyőhöz, ezért mindig törölsz a M és L betű helyett.

Amikor valaki mindenre csak szmájlikkal válaszol.

Amikor a viber megeszi a memóriádat, és gépelsz, gépelsz, a program lefagy, és kezdheted elölről.
                Amikor ez egymás után hatszor megtörténik.

Amikor azt hiszed, hogy a barátnőddel beszélsz…
                … amikor kiderül, hogy végig a pasija kezében volt a telefonja…
                               … amikor pont őt veséztétek ki.


Amikor nem tudsz válaszolni, mert éppen mást csinálsz, ezért a partner folyamatosan bombáz a kérdéssel: miért nem írsz? Hol vagy? Mit csinálsz?
                Vagy, amikor megrezegteti a képernyőt.

Amikor reggel bekapcsolod a telefont, és ott virít egy mérges üzenet: miért nem vagy elérhető?
                (mert éjjel alszom ba*meg)

Amikor valaki az összes képet, amit talál, átküldi neked.

Amikor az automata forgatás miatt a begépelt szöveg elveszik.

Amikor elmerülnél egy könyvben, de pittyeg a telefon.
Amikor folyamatában pörög a hang.
                Amikor leteszed a könyvet, azt látod, a másik nem elérhető.
                               Amikor újra lapozol, megint pittyeg.

Amikor fontos dolgot szeretnél megosztani másokkal, de senki sem elérhető.

Azt hiszem, ez ennyi. Most legalábbis. Több idegőrlőt is elkezdtem. Nem tudom, mikor, melyik fog jönni, de igyekszem majd időt szakítani rájuk. Csak éppen megszállt az ihlet szelleme, és átadtam magam neki. :)

Ti milyen idegőrlő dologgal találkoztatok?

7 megjegyzés:

  1. Nekem ezek teljesen kimaradtak, még jóóó régen msn-eztem, azóta csak mail megy, még SMS-t is ritkán írok. Semmi csevegés, nem vagyok ennyire onlány.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen az MSN-ig jutottam, aztán töröltem magam, mert elegem lett belőle. Néha most még a viber is sok. Nem úgy kell elképzelni, hogy folyton nyomom, de a külföldön élőkkel ott beszélgetek (nem bírjuk ki), meg a melós napokat is ott szervezzük. Itt ki is merül. Nem vagyok bekódolva a folyamatos onlineságra. Nincs is mobilnet a telefonon, meg néha csak úgy kikapcsolom magam innen.
      Az a furcsa, hogy leveleket egyre kevesebbszer írok. Mondjuk, nem is jönnek...

      Törlés
  2. Nekem is volt egy jó hosszú időszak Internet nélkül. Eléggé kiakasztó volt, de így utólag bele gondolva, néha jól esik kikapcsolni minden kütyüt!!
    Én sűrűn nyomogatom a telefonom, megfertőzött!!!
    Megrögzött melléküldő vagyok. Általában anyukám szokott jó kis üzeneteket kapni. :D
    Juuuj, azért egy pár rám is jellemző!!! Nem is tudom mit írhatnék! :D XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ő tehet a fertőzésről, hanem te engeded át magad neki. Egyszerű választás. :)

      Törlés