2016. január 23., szombat

10 day challenge - 9, 10



Kicsit elmaradtam, bár most egyben hozom az utolsó két napot. Tegnap és csütörtökön hazaértem, vízszintbe tettem magam, és leállt az agyműködésem másnap reggelig. Mondjuk, az is igaz, hogy az utolsó két nap három dolgot tartalmaz. Két dalt és egy képet magamról. Utóbbit nem preferálom annyira, de ha már ez a kihívás egyik eleme, legyen.


Érdekes. Ma álltam kint a konyhaablakban. Szellőztettem. Kihasználtam a délelőtti napsütést, és a mínuszokat, hogy lecseréljem a lakás levegőjét. Az ablak alatt van egy szerintem porolórúd, ahol egy pasi éppen húzódzkodott. Álltok, nézem a lakótelepet, szól a rádió, ment az ITI-től az Örökké, aztán a Five More Hours, és lötyögtem rá. Erre felnéz a pasi, vigyorog, és megszólal, hogy ez aranyos. Ritkán lát ilyet. Ez van. Ez is én vagyok.


9. nap: 2 dal



A blogger nem akarta az igazságot, hogy beágyazzak videót, úgyhogy katt a fentiekre, ha hallgatni akarjátok. Valamiért most ez a kettő tart életben, vagy kelt fel reggelente.


10. nap: 1 kép (magamról)


Nem szeretem, amikor fényképeznek engem. Valahogy nem szeret a kamera, és rettentően kevés szög van, ami jól áll nekem.

Ezt a képet Pancsi csinálta, amikor itt volt nálam. Valahogy ilyenkor mindig rengeteg kép készül, ez az egyik olyan, ami vállalható. Amúgy orvfotó.

Végére értünk a 10 day challenge kihívásnak, aki szeretné, csinálja végig, aki olvasta, annak köszönöm, remélem, jól szórakoztatok. :)
Lassan visszaállok az eredeti kerékvágásba, talán idegőrlő lesz a következő poszt, talán.

6 megjegyzés:

  1. Jó volt a sorozat. Na, én pláne utálom, ha fotóznak, úgy nézek ki minden fotón, mint egy banya.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett.
      Mint az itt-ott elejtett képekből látható, én sem vagyok szép hímzés. :D:D:D

      Törlés
  2. Orvfotó!!!!! ♡♡
    Pont azért csinálok rólad olyan sok fotót mert nem szereted! ;) :)
    Na jó, ez persze nem így van. A sok kép lesz majd a legjobb emlék! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De azok néha legalább sikerülnek. XD
      Gyűjtögetem az emlékeket. Ilyen szempontból nem zavar. :):):)

      Törlés