2016. január 19., kedd

10 day challenge - 7.

Az a szép az írásban, hogyha belelovallom magam, akkor se kép, se hang. Átszellemülök, és teljesen abban a világban vagyok. Ezért, ha ki kell jönnöm belőle olyan, mintha leállt volna az agyműködésem. Leginkább olyan ez az egész, mint amikor sebességbe teszed az autót. A rükverc se megy hármasból. Na, az agyam sem.


4 könyv. Ebben nem tudok túl sok újat írni. Azt hiszem, a top négyes belekövült a kis koponyámba. Sok hozzáfűznivalóm nincs, mert négyből kettőt megtaláltok a blogon szétszórva, és a két kimaradtat is szóba hoztam már valahol.


4
Kevin Hearne: Hounded (Üldöztetve) A Vasdruida krónikái I.


„Ghoulok vannak a gyorshívójában. Nekem van a legmenőbb ügyvédem, az fix.”


3
J. R. Ward: Síron túli szerető (FTT 2.)


„- Micsoda manipulátor vagy!
- Jobban szeretem magamat végeredmény szervezőnek tekinteni.”


2
Chuck Palahniuk: Kísértettek


„A franc fog kitalálni szörnyeket. Elég körülnézni. Elég figyelni.”


1
John Scalzi: Vének háborúja I.


„Hallgattad a csata előtti haláldalt?
Naná – felelte Alan. – Mintha két tehervonat kefélt volna.”

A holnapi penzum sem lesz könnyű menet, viszont ezen is ültem egy kicsit. Hogy a top négy kedvencemet mondjam, vagy új kedvenceket, vagy csak úgy négy könyvet. Meg azt vettem észre, hogy a kihívás elején baj volt, hogy túl sok a szám az adott témához. Most meg kezd túl kevés szám lenni hozzá. Mert hogy is mondjam… ez a fenti lista könnyen bővíthető.

2 megjegyzés:

  1. Egyiket sem ismerem, nem is tudom, mit olvastam utoljára, talán Szabó Magdát (gyűjtöm) meg Bridget Jonest. Nehéz ügy, mert kedvenc könyv? Gyerekként Pán Péter, aztán Karl May, Rejtő, Remarque, formálódik az ember ízlése :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most egy Clive Barker regényt olvasok, aminek még a felénél sem tartok.
      Szabó Magdát szeretem, főleg a Disznótor és az Ókút című műveit. Remarque-ot imádom.
      Rejtővel hadilábon állok. Először rossz periódusban olvastam, aztán valahogy elfejlődtünk egymás mellett.

      Törlés