2016. január 18., hétfő

10 day challenge - 6.



Elérkezett a folytatás napja. Mára elméletileg öt kaját kellene kiválasztani, amit szeretek. Nos, egyszerűbb lenne ötöt választani, amit nem. Imádok enni, szeretem a hasamat. Valahol biztos ezért sem vagyok annyira motivált az aszkéta életmódban (diétában, köhöm). Szeretem az ételek ízét, illatát, ahogy kinéznek.

Úgyhogy, most öt olyan kaja jön, amit bármikor képes vagyok megenni tekintet nélkül arra, hogy mit tartalmaz, mikor eszem, kivel eszem…stb.


5
sushi
Ha alkalmam nyílik rá, eszem. Bármennyit képes vagyok makiból, meg nigiriből magamba tömni.

4
kínai pirított tészta bármi mással
Az egyetlen olyan tészta, ami nem köszön vissza.

3
pizza
Decemberben annyi pizzát termeltem be, hogy csodálkozom, hogy a házhoz szállító cég nem ajándékozott meg egy ajándék szelettel, vagy kólával, sütivel, tudom is én. Kicsit elszaladt velem a ló ilyen téren, de élveztem, finomnak találtam, és úgy éreztem, akkor arra van szükségem.

2
sült húsok tökmindegy milyen körettel
Szerintem, ezt nem kell nagyon magyarázni.

1
székelykáposzta
Ahogy apukám csinálja, számomra az övé a legfinomabb, egyszerűen utolérhetetlen. Mivel jellemzően téli kaja, csak telente készít, de már nyáron gyűröm az agyát, hogy csináljon.

De persze, bármit, bármikor. Igazság szerint, nem tudom, miért alakult ez így. Szeretem a leveseket, főzelékeket, egytálételeket…stb. Ez van.

képek forrása (nem sorrendben):
donna.hu
www.furedpizza.net
www.hotdog.hu
faktoronline.com
klarisszafalatozoja.cafeblog.hu

8 megjegyzés:

  1. Hehe én pont ma ettem székelykáposztát, ami felén székelygulyás (Erdélyben). :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ooooooo, nekem a hűtőben figyel ínséges napokra. Persze, van kenyerem, meg tejfölöm, ha rá szeretnék rontani. :)
      Erről csak egy idézet jutott az eszembe:
      "Mit rózsának hívunk mi: Bárhogy nevezzük, éppoly illatos." :):)

      Törlés
  2. Én a felsoroltak közül egyedül csak a pizzát sorolnám oda, hogy bármikor képes vagyok megenni.
    A kínai kaját akkor sem, ha fizetne érte! Jaj, egyszer kóstoltam, de megbántam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mindenkinek jöhetnek be ezek, és az sem baj, ha van legalább egy, ami ízlik. :)
      Mondom, én annyi pizzát ettem - valamelyik nap is rendeltem -, hogy őszintén megörültem bármi másnak.

      Törlés
  3. Én már nagyon leadtam a kedvenc kaja dolgot, bármi, amit nem nekem kell főznöm :) Viccen kívül, ezeket én annyira nem szeretem, bár a pizza jó, ritkán eszem. Nekem a halfélék és a sültkrumpli a kedvencem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Betegesen félek a szálkáktól, de amúgy szeretem a hal-sültkrumpli kombót. Most a napokban is elkapott a harci ideg, hogy veszek halat, megsütöm és jól megeszem. Aztán idő hiányában ez jövő hétre látszik tolódni. :)

      Törlés
    2. Nem baj, ha szálka akad a torkodon, egyél rá kenyeret, az leviszi. Nálam már előfordult, de inkább halászlével, a tengeri halakban nem nagyon van szálka.

      Törlés
    3. Egyszer majdnem megfulladtam tőle, és nem segített senki. Azóta valahogy nem megy le könnyen a halas történet. Széttúrom, hogy tuti nincs benne. Hiába esküszik rá bárki, akkor is le kell meóznom előtte. A halászlének csak a levét eszem meg.

      Törlés