2016. január 15., péntek

10 day challenge – 5.



6 hely. Az olyan dolgokkal, ahol nincs bővítmény mindig gondjaim vannak. Mert ez most hat hely, ahova elmennék? Amit szeretek? Itthon vagy külföldön? Vagy hat hely könyvből, filmből, ami érdekelne? Nos, ezt sosem tudom meg, de felteszem, hat helyet kellene írnom, ahova  elmennék.

Valahol már azt hiszem, öt helyet meg kellett jelölnöm, mármint országot, ahova elmennék. Hm… nem tudom, hogy ahhoz képest, lesz-e bármi változás?


6
Olaszország
Mivel tanultam a nyelvet, én elvágyódom oda.


5
Japán
Tőlem teljesen idegen, de nagyon vonzó kultúra, úgyhogy el tudnék veszni a forgatagban.


4
Amerika
Rengeteg helyszín van, amit meglátogatnék. Vermont, New York, New Jersey, San Diego…stb.


3
Ausztrália
A végletek embere vagyok. Vagy nagyon hidegbe költöznék, vagy nagyon melegbe, és Ausztrália nekem megfelelne. Egyik ismerősöm volt kint, és totál irigy lettem, amikor mutogatta a képeket, akkor szerelmes lettem, és oda is szeretnék egyszer elutazni. Ott le is merném tenni a cókmókom, hogy helló, megjöttem!!!


2
Svédország
Erős a verseny Norvégiával azért, meg Izlanddal, de Svédország a szívem egyik pici csücske. Innen sem lehetne egyszerűen hazarángatni, az biztos. Több város, több látnivaló van, ami megmozgatja a fantáziámat.


1
Finnország
Régóta nagy vágyam kijutni Helsinkibe. Igazából a gyerekkori barátomon kívül semmi nem köt hozzá, bár a nyelv is nagyon tetszetős. Helsinki mellett valamiért Rovaniemi és Espoo érdekelne nagyon.


Nem csak ezekre a helyekre lennék kíváncsi, mert nagyon sok helyen nem jártam még. Ha lehetőségem adódna, beutaznám a világot, mert azért közkedvelt helyek is vannak a listán. Van, amelyikben élnék is szívesen, de ha csak egy út erejéig ide-oda eljutnék, már nagyon örülnék. Szeretek megismerni más kultúrákat, és izgalmas, amikor megkéred a helyieket, hogy tanítsanak a nyelvükön. Szóval, azért a listám erősen hiányos.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon hidegbe én nem mennék, de Ausztrália, na az igen, kár, hogy messze van. Én ennyire nem vagyok utazós, nyaralni is Magyarországon szeretek, bár voltam jó párszor külföldön társasággal, nekem az annyira nem jött be, főleg mert pár nap az nem igazi országjárás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vissza-visszatérni szeretnék egy-egy országba, de ez képlékeny még. Elvágyódó típus vagyok, lehet, én ezért szeretnék világot látni.
      Magyarországon is sok szép hely van. Van, ahova kimondottan szeretek visszajárni, vagy csak szeretném jobban körbejárni a környéket.

      Törlés
  2. Japán nálam is tervbe van véve, Finnország is esélyes. Nálam még Írország és Új-Zéland a fő úticél, bár az is lehet, hogy én is kitöltöm ezt a kihívást és akkor majd ott leírom hova vágyódom még :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Új-Zéland nekem is vágyam, ahogy Hollandia, Peru, Brazília, Írország, Anglia, Kína...stb.
      Ha kitöltöd, kíváncsi leszek a többi vágyálomra. :)

      Törlés