2016. január 14., csütörtök

10 day challenge - 4.



Kicsit későn hozom ma az ígért bejegyzést, mint folytatást. Nemrég estem haza, és pici munka után, lepötyögtem pár vágyálmomat, kívánságomat ahelyett, hogy Holdfényvárost és Archert néznék üveges szemmel. Pedig, menne.

Kicsit fáradt vagyok.

7 kívánság. Világbéke, meg minden.


7
Nagyobb rendet szeretnék az életemben.

6
Találkozni az olvasóimmal. :)

5
Olyan dolgokat kipróbálni, amiket eddig nem mertem, pl. lovaglás, biciklizés, tandem ugrás…stb.

4
Találkozni a kedvenc íróimmal, művészeimmel. Magyarokkal és külföldiekkel egyaránt.

3
Eljutni San Diegóba a Comic-Conra.

2
Utaznék ide-oda. Igazság szerint, egy-két helyen szívesen élnék is, de utazni nagyon vágyom. Más kultúrákat, országokat, embereket megismerni.

1
Szeretném, ha legalább egy művemet kiadnák könyv formájában.


Van persze egy csomó vágyam, kívánságom, igyekeztem őket csokorba szedni, mert például a 7. pontba belefoglalható minden az életmódomtól kezdve, a munkámon keresztül a magánéletemig minden, még a kívánt alak elérése is. Szeretnék több olvasót, de nem vagyok mohó. Inkább a már meglevőkkel ápolni a kapcsolatot. Az ötödik pontot már elkezdtem, és a harmadikra is gyűjtögetek már.

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Kerékpáron.Nekem az eddig kimaradt. Még kiskoromban szüleim próbálkoztak vele. Kétszer zanyáltam, nem pattantam újra rá.

      Törlés
    2. Nemrég gondoltam rá, hogy nem is egyszerű ám a biciklizés. Kisvárosban minden közel van, gyalog is, nagyvárosban messze, marad a tömegközlekedés meg az autó. Nálunk pl. a járdán bicikliznek az emberek, mert a kamionok között nem akarnak. Nem lenne annyira elvetemült ötlet a biciklizés, ha megteremtenék a lehetőségét igazi bicikliutakkal. Én sem bicikliztem gyerekkorom óta a fentiek miatt.
      A többi nagyon jó kívánság :)

      Törlés
    3. Nincs is kiépítve rendesen nekik minden, de azért nem is mind közlekedik úgy, ahogy kellene, ezt azért hozzáteszem. Legalábbis, itt Pesten azért ha van cangaút, akkor se ott megy, hanem mindenfelé másfelé.
      Nem egyszerű. Szeretném kipróbálni legalább, ha meg nem is tanulom már, vagy nem fogom alkalmazni. De kíváncsi vagyok, milyen.

      Törlés
  2. Nagyon szívesen olvasnám bármelyik írásodat :) És biciklizni is jó lenne megtanulni, nekem anno nem jött össze, pedig próbáltam :D Hiába, az úszást jobban szerettem, a vízben elememben vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úszni hamarabb megtanultam én is, a bicikli egy olyan dolog, hogy anyuék próbálták, próbálták, de örülök, hogy a szilárd talajon, két lábon megtalálom az egyensúlyomat.
      Ameddig nem lesz könyvem, itt nézelődhetsz:
      http://sustain.payne.gportal.hu/

      Törlés