2016. január 13., szerda

10 day challenge - 3.



8 félelem. Nem vagyok egy Monk, de persze vannak kicsi félelmeim, mint a bacik, meg abszolút a realitástól elrugaszkodott dolgaim, pl. egyszer elkerülök az LV426-ra. Viszont, a következőkben pár a tapasztalatom hozadéka, pár meg csak valami természetből fakadó.



8
Nincstelenség
Mivel voltam ellehetetlenült helyzetben, nézzetek bármennyire anyagiasnak, én félek attól, hogy semmim sem lesz, főleg pénzem. Tudom, tudom. Nem boldogít, de jó ha van. Nem szeretnék még egyszer arra kényszerülni, hogy döntenem kelljen, vagy kopogó szemmel azt nézni, ahogy más velem szemben a buszon betol egy pizzás csigát. Meg a többi pénzhiányból eredő problémát sem szeretném viszont látni.

7
Megszégyenülni
Gyerekkoromban annyi megaláztatás ért, hogy az beépült a személyiségembe, és a mai napig félek attól, hogy nyilvánosan megszégyenülök. Nem tudom magam túllendíteni a megalázáson sem.

6
Valakit úgy elveszteni, hogy nem tudtam neki elmondani valami nagyon fontos dolgot.
Anyukámnál úgy érzem, maradt bennem bőven dolog, ami azóta is sokszor a torkomon akad. Sőt, ebből kifolyólag is rengeteg beszélgetés vár még rám. Hiába mondanak az emberek bármit, úgy érzem, nem mondtam neki jó pár dolgot elégszer, és azóta is kísért az utolsó nap.

5
Fájdalom
Van, az a fájdalom, amit szeretek, és igénylek bizonyos helyzetekben, és van olyan is, amit eltűrök. De az olyan fájdalom, mint mondjuk a fogfájás, törés esetén, vagy, amikor gyomor problémáim voltak, égető, szúró, kegyetlen fájdalom, na azt nem. Nem szeretem, nem szeretném újra élni.

4
Magány/elhagyatottság/elárvultság
Szeretek egyedül lenni, viszont valahol félek is attól, hogy az az ember leszek, aki hatvan macskával fog egy lakáson osztozni, s amikor meghal, csak a fele lesz meg, mert a macskák éhesek voltak már, és felzabálták. Nehéz elviselni, tudom, viszont a hibáimon dolgozom.

3
Liftek
Kiskoromban beszáguldottam az elsőről a pincébe egy lifttel, és azóta csak úgy szállok liftbe, ha van velem valaki benne. Amúgy a századikra is gyalog megyek. Ahol dolgozom, ott ráadásul üveg lift van. A kollegám jó fej volt. Azzal vigasztalt, hogy a zuhanást meg sem fogom érezni, mert amikor földet érek, összekaszabol az üveg. :/

2
Bohócok
Kiskoromban megijesztett egy bohóc, akivel közös képem is van, és azóta nem bírom őket. Pennywise sem segített rá a szívkiharapdálással, sőt, egy sorozatgyilkos is volt bohóc… Ronald Mekdó meg felhizlal… biztos Pennywise-nak. A bohócok gonoszak.

1
Hogy megnyomorodom
Volt eltörve a lábam. A kezem is, de a lábam az pokoli volt. Annyira természetes, hogy van, hogy amikor kiesik a használatból, rossz érzés. Másra vagy utalva, majd mankóra, újra megtanulni járni. Nem szeretnék megnyomorodni, mert nem szeretnék másra bízva leélni egy életet, vagy a saját testembe zárva.

No, rövidebb eszmefuttatásom mára ennyi volt. Rájöttem, hogy inkább viszolygok dolgoktól, mint félek. Azért az új helyzetek is benne lett volna egy évvel ezelőtt még biztosan. Mára már beleállok az ilyesfajta kihívásokba.

4 megjegyzés:

  1. Szívemből szóltál, ezek reális és nagy félelmek, szerintem mindenkinél. Én már ragadtam is bent liftben. Szerencsére melóhelyen, nem a szabadidőmből ment :) és szerencsére teherliftben és nem egyedül. A bohócot leszámítva, a többi borzalmas számomra is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ragadni én is ragadtam bent liftben, hála az égnek, nem egyedül. Az kevésbé viselt meg, mert szóval tartottak, nem volt időm gondolkodni.
      Igen. Azért az ember életéhez kapcsolódó félelmek a legnagyobbak, legvalóságosabbak, ráadásul azért, mert megtörténnek, megtörténhetnek.

      Törlés
  2. A lifteket leszámítva mindben egyezünk, a többi dologtól én is rettegek :( Sőt, sajnos ennél jóval több mindentől félek, ha jobban belegondolok, de próbálok inkább azokra koncentrálni, amikben magabiztos és bátor vagyok. Ezek közül talán a megszégyenülés az, ami a legérzékenyebben érint, lévén büszke és önérzetes ember vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert valahol az van ránk a legnagyobb hatással. Most ezt azért mondom, mert olvasom a blogodat, és van egy-kettő olyan bejegyzés, amiért megértem, miért ez az egyik legnagyobb félelmed. Nem bánt veled sem kesztyűs kézzel az élet.
      Feszegetni kell a határokat, hogy inkább egészséges félelmek legyenek, motiválóak, mint visszatartó erők.

      Törlés