2016. január 12., kedd

10 day challenge - 2.



No, a mai napi penzum nem sorrendben olvasandó, hiszen gyakorlatilag mindannyian az első helyen nyomorognak egy dobogón, másodikon a kiegészítők, harmadikon a cipők és ruhák. Valahogy így tudnám a három dobogós helyet összefoglalni, ám most próbáltam az első helyezetteket kilenc részre osztani.


9 szerelem. Sok kis szerelem, elbújva bennük a nagy szerelem. Ez olyan, mint az élelmiszerben a mogyoró. Nyomokban tartalmazza. Lássunk is hozzá.


9.
Kávé
Volt idő, amikor nyolc bögrével ittam meg belőle, és félő volt, hogyha megvágom magam, kávé folyik az ereimből. Bár, én a tejeskávés fajta vagyok – kevés kávé, sok tej -, most is lecsúszik 2-3 egy nap. Attól függ, mit tűztem ki tervnek egy napra, dolgozom-e vagy sem. Szeretem az ízét, az illatát, a színét, és egyszer szívesen kipróbálnám a kávé kóstolást.


8.
Csokoládé
Soha, semmilyen körülmények között nem vagyok róla hajlandó lemondani. Inkább eszek meg egy kocka, vagy sor csokit, mint egy tányér jófajta süteményt. Minden napra kell valamennyi kis csokoládé, hogy az agyam rendesen működjön. Ha nincs, fáradt vagyok, rosszul vagyok, kibírhatatlan leszek.

7.
Filmek
Nem tudom, miért alakult ez így, imádok filmeket nézni, szeretem, ha egy történet visz magával, én is a szereplőjének érzem magam. Annyira megszállott voltam egy időben, hogy megjegyeztem olyan dolgokat, amiket egy átlagos ember nem. Most már azért maximum a rendező, forgatókönyvíró megy, meg a szereplők, de a statisztákat már nem tudom betéve.

6.
Olvasás
Ezer és egy életet élhetek át általuk, olyan eseményeket, amik szerencsére vagy sem, nem történnek meg az életemben. Mint a filmeknél, ott is teljesen bele tudok feledkezni egy-egy regénybe. Még abba is, ami voltaképpen nem tetszik.

5.
Trudi
A legkedvencebb plüssöm mind közül, és lehet hülyének nézni miatta, neki már lelke, személyisége van. Annak tükrében, hogy valaki a gyereke, kisállata nevében ír blogot, nem annyira nagy butaság. Trudi a blog indulása idején volt a blog kacsája, és még mindig az, de nem szereti magát mutogatni, mert fél, hogy mivel kövér kiskacsa, ezért mindenki meg akarja majd enni… bár, ha csokit hozol neki, akkor már a barátja vagy… no komment.


4.
A családom
Legyen bármilyen is a kapcsolatunk, számíthatunk egymásra. Sok mindenben javulnunk kell, de emberek vagyunk, hibázunk, én túllépek ezeken. Csak néha kicsit olyan, mintha sem itt, sem ott nem lennék fél lábbal se benne a családtagok között. Dolgozom rajta ám!

3.
A barátnőim
Nagy szívfájdalmam, hogy akik valamennyire névre tettek szert, elfelejtették, ki vagyok. Akivel megismerkedem, azzal általában barátságos vagyok, és barátként kezelek mindenkit. Idővel kiderül, kik azok, akikért ténylegesen tűzbe tenném a kezem. De imádom őket, szeretem őket, és ég a pofámról a bőr, amikor nem tudok elég jó barátjuk lenni. Remélem, nem okozok nekik csalódást – tudják, kik ők!

2.
A blog és a honlap
Sajnálom a volt honlapot. Amit most a hamvaiból újjáélesztettem (ITT), nevelgetem, aztán majd remélem, kitart az idők végezetéig. Megtanultam ebben a társulások árnyoldalát sajnos. A blog egy köztes állapot volt, ami felnőtt végül, vagyis inkább kamaszodik. Most úgy érzem, semmi pénzért nem hagynám abba egyiket sem.


1.
Az írás
Akár a levegő. Nem azért írok, hogy legyen egy tiszavirág életű írói karrierem, hanem mert szeretek írni. Egyszer volt eltörve a jobb kezem – jobbkezes vagyok -, és azt hittem, megkergülök. Nem tudtam jegyzetelni, s ha naponta nem pötyöghetek valamit, akkor a romjaimon heverek. Nekem ez a kikapcsolódás.

Azt hittem, nehezebb lesz összeszedni kilenc szerelmet. Igazából, amikor nekiálltam, akkor billegtem, hogy a nyakláncokat, gyűrűket, vagy a ruhákat, cipőket, táskákat is beleírjam-e, végül inkább hátrébb rangsoroltam őket.

4 megjegyzés:

  1. Bár több helyen is egyet értek, aki egy plüss miatt hülyének néz, az hülye...xD
    Nekem Pombim van...amióta megvan egy éjszakát töltöttem csak nélküle, akkor is azért, mert már nem volt lehetőségem hazamenni...Legjobb barátnőm adta, és ha velem van, mindig olyan, mintha egy darabka legjobb barátnőm lenne velem...Mindennek lehet lelke, amibe "teszünk"...akár a sajátunkat, de másét hordozhatjuk a tárgyakban (is)...:D
    (szerintem)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, ez megnyugtató hozzászólás volt. :) :) :)
      KisTrudit Mr.A-tól kaptam, és egyszer csak elkezdtünk vele játszani, ami odáig fajult, hogy úgy alszom vele, hogy őt is mindig be kell takarni, mert megfázik a kis háta. :/
      Persze, aminek nevet adunk, meg egy részünket beletesszük, az már egy kis élő valami lesz. Ennyi varázs kell az életünkbe.

      Törlés
  2. Az utolsó, írásos rész volt az, aminél mosolyra szaladt a szám, mert pontosan ugyanezt érzem én is, mikor írok :) Bevallom, közel nem foglalkozok a saját kis irományaimmal annyit, mint régen, pedig jó lenne. Minden esetre a lelkesedésed nagyon inspiráló, mindig örömmel olvasom az írás iránti szereteted és elkötelezettséged, mivel engem is írásra ösztökél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így érzel. Komolyan.
      Vannak kihagyások és hullámvölgyek, viszont egyszer kapni fogsz olyan inspirációt, amitől majd nem tudsz megállni.Csak ne erőltesd.

      Törlés