2015. december 7., hétfő

No One There


Valójában
semmit sem
birtokolsz,
csak őrzöl
egy darabig.
S ha képtelen vagy tovább adni azokat,
akkor azok birtokolnak téged.
Bármi legyen is a kincsed,
úgy tartsd markodban, mintha vizet tartanál,
mert ha megszorítod, eltűnik.
Ha kisajátítod, tönkreteszed.
Tartsd szabadon, és örökre
a tied marad.

Régen bármi bajom volt, egyből kiírtam, hogy tudja mindenki, vagy csak a néma kiáltásom így öltött testet. Reménykedtem, hogy meghallja valaki. Erről leszoktam, vagy csak nem akartam kiabálni, hanem magamba fojtani. Magam akartam lenni, és voltam is.

Túl sok minden történt egy hét leforgása alatt, amit fel kellett dolgoznom, és ez most nem ment úgy, hogy tönkre nem tettem volna ezt a blogot. Úgy döntöttem inkább, kicsit csendben leszek. Mindenkinek jobb volt ez így.
Azt, hogy mik történtek, inkább megtartanám magamnak. Nem ide való sztorik.

Kezdek belőle kilábalni, úgyhogy szép lassan majd jönnek a bejegyzések is.

Aki kitartott köszönöm, aki kérdezett, még inkább köszönöm!

Holnap filmes napot tartunk!

Pusszantás,
D.

Cím: Sentenced – No One There (hallgasd meg ITT)

14 megjegyzés:

  1. Ez nagyon rosszul hangzik :( Erőt, kitartást kívánok.

    VálaszTörlés
  2. Kitartás, minden helyre fog jönni! <3

    VálaszTörlés
  3. Kitartást, így interneten keresztül is veled vagyunk! <3

    VálaszTörlés
  4. Igazából...semmi újat nem tudok írni, viszont rengeteg erőt és kitartást szeretnék kívánni én is Neked!
    És egyet értek Panna György "interneten keresztül is veled vagyunk" gondolatával is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ez most sokat jelent nekem! :)

      Törlés
  5. Habár nem tudom mi állhat a fájdalmad hátterében, én is csak a legjobbakat tudom kívánni neked, meg persze küldeni a pozitív és szeretet-energiákat feléd. Remélem célba találnak :) És csatlakozom a többiekhez, lélekben veled vagyunk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Érkezik, érkezik, én már érzem. :)

      Törlés