2015. november 6., péntek

Dorothy Blog Award



Mindig örülök, amikor gondoltok rám! Tényleg jó érzés. Köszönöm szépen Nallag, hogy négy kérdésre válaszolhatok.

Ezzel a díjjal most nagyon renegát leszek, viszont úgy gondolom, bőven kifejtettem a múltkorinál, mi a problémám. Ellenben, akik kapják, azoknak nincs kibúvó némely pont alól.


Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról.
5. Válaszolj a 12 kérdésre!
6. Tegyél fel 12 kérdést!
7. Kommentelj annak a blogján egy bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen. 8. Cseréljetek linket! 9. Küldd tovább 12 embernek a díjat. 10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomra vezessen!

Ezzel a díjjal kapcsolatban, amit kifejtettem korábban, tartom, és sajnos, nem tudok erről az oldalról még plusz egy tucat random infót összegyűjteni. A másikról még csak-csak, de nem az kapta a díjat.


Nallag kérdései

Van mottód, ami szerint élsz? Ha igen, mi az?

Imádom Oscar Wilde-ot. Rahedli idézet van, amit szoktam mondogatni tőle, mégis, ami leginkább jellemző rám, és igyekszem tartani magam hozzá, az az, amit a blog oldalsávjában is megtaláltok:

„Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!”

Sokáig nem találtam, ki vagyok én, mi vagyok én vagy mi szeretnék lenni. Kaméleon voltam, és rengetegszer vesztettem  kapcsolatot a belső világommal. Görcsösen próbáltam más lenni, hasonlítani, mert úgy láttam, „az a jó”. Most is előjön ez a téma, lehet, hogy néhanapján kicsit többször, erősebben, de azt megtanultam, hogyha úgy nem szeret senki, amilyen vagyok, úgyse fognak, amilyenbe beleerőltetem magam. S tudom, a mai világban már nincs egyéniség, blablabla. Próbálkozni azért még lehet.

Tíz év múlva ilyenkor: mit gondolsz, mivel fog telni a napod?

Írással. :) Nem, biztos, hogy dolgozni fogok, aztán hazamegyek, és körülbelül ugyanazt fogom csinálni, mint most. Igazság szerint, mindenki valami olyat vár, hogy gyerkőcöt fogok terelgetni, bulizni fogok, vagy a munkámból kifolyólag igen nagy lábon élni. Én ebben egyikben sem hiszek. Szerintem ugyanígy fognak telni a napjaim, csak egy kis szerencsével többet fogok írni, mint olvasni esténként, mert a titkos életem talán eléri a vágyott célt.

Melyik regény világában élnél a legszívesebben?

Múltkor valahol írtam. A Gyűrűk Ura toplistás nálam Völgyzugoly miatt, de ha nem is lenne az a nyári lakom, azért egy hobbit házban elsertepertélnék szívesen.

Képet nem tudok nektek hozni, de ha megnézitek talán a Conan filmeket, vagy a Vörös Szonját, esetleg olvassátok őket, nekem nagyon bejön Robert E. Howard világa. Lehetnék Hyrkánia nagyúrnője.

A M.A.G.U.S. is ilyen. Az Északi Szövetséget annyiszor forgattam már át, hogy rongyos kicsit az itthoni példány.

Most újabban Kevin Hearne világába vagyok beleszerelmesedve. Modern, a jelenünkben játszódik, viszont a karakterek lehetőségei miatt bevállalnám, hogy a druida tanítványa legyek… vagy legalábbis az idegesítő szomszédja helyére költözök. Ugyanezen okból A Végzet Ereklyéit se zárom ki a sorból.

Melyik az a zene, ami a jelen hangulatodhoz a leginkább illik?

Reggel óta Sentenced megy (11.06. van, amikor töltöm ezt). Imádtam őket, mindig visszaidéződik a koncert, amelyiken voltam, és beverekedtem magam a harmadik sorba, hogy közelről lássam az énekest. Ami a legtöbbször forog:
Ne kérdezzétek, miért, de most ez tölt fel reggelente, vagy munkába menet előtt. Múltkor a buszon is azon kaptam magam, hogy dúdolgatom. Sőt…
„Those with hearts of ever-frost
Always know we never lost
Flames rose high… Not enough to melt the ice”
A szomszédok nagy örömére ez kicsit hangosabban megy, mint a többi. Mert azért, forog itthon sok minden.


12 kérdésem
… vagy olvasás tag…

1. Melyik műfajból olvasod a legtöbbet mostanság, közel áll a kedvencedhez?
2. Kit tartasz a legjobb írónak, és miért?
3. Fantasy lények. Hiszel a létezésükben?
4. Melyek az alapművek szerinted a kedvenc műfajodban?
5. Melyek azok a könyvek, amikre szerinted kár volt pazarolni a papírt?
6. Ki a kedvenc női/férfi/akármilyen karaktered?
7. Hangoskönyv, e-book vagy papír?
8. Ki a kedvenc negatív hősöd?
9. Mit gondolsz a szerelmi huzavonákról, háromszögekről?
10. Könyves karakterekkel írd le az álompárod/jelenlegi párod.
11. Szoktál álmodni a folyamatban levő könyvvel, amit olvasol?
12. Melyik az a világ, amelyikbe engem beletennél? (függetlenül a fent leírtaktól, szívathatsz nyugodtan)


Akiknek továbbadom:

Oh, és természetesen, akitől kaptam:

Titeket olvaslak folyamatosan, még ha nincs is mindig időm a kommentelésre. - Most ilyen díjszórós hangulatban vagyok. Persze, ha kitöltitek, hagyjatok egy linket, aki nem kapta, de szeretne válaszolgatni, hajrá!!!
A díj szabályaiból természetesen azt tartjátok be, amelyiket szeretnétek, vagy a blogotok helyett magatokról is írhattok.

Pusszantás,
D.

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm a díjat, tuti kitöltöm a szuper kérdések miatt :P Vééégre a könyveké a főszerep :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit. :)
      Már nem tudtam mit kitalálni, de azért örülök, hogy van, aki méltányolja. :D

      Törlés
  2. Jó kis kérdéseket kaptál, és jókat is tettél fel:) Várom, hogy mi lesz rá a többiek válasza:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megválaszolhatod őket, ha szeretnéd majd egyszer. ;)
      Ahogy a dolgok állnak, szerintem sokan nem fogják kitölteni. :(

      Törlés