2015. szeptember 8., kedd

Hello Autumn Tag


BlackFairy blogján találtam rá erre a kis kérdéssorra, ami megtetszett. Gondoltam, magamévá teszem, bár egy-két kérdésben nem érzem magam kompetensnek.

Valahol örülök az ősznek, a változékony időnek kevésbé, a barnába, sárgába forduló leveleknek inkább. A szívem ilyenkor mindig elvágyódik.


Úgyhogy, ameddig még kapaszkodik az idő a nyárba, és nem kapok csömört már most a sok töklámpástól és szellemtől – igen, láttam a boltokban már boszikezdeményeket -, válaszolok az alábbi kérdésekre.


Mit szeretsz legjobban az őszben?
A hőmérsékletet, az időjárás nagyját, a színeket, egyszóval mindent.

Mit szeretsz legkevésbé az őszben?
Sulis koromban a korán kelést, és iskolába járást. Most leginkább azt, hogy amikor dolgozom, száz ágra süt a nap, amikor meg itthon vagyok, akkor meg szakad az eső.

Melyik a kedvenc ruhadarabod az évszakban?
Lila körsál, meg egy éktalpú cipő.

Mi az, amit mindig veszel ősszel?
Antibakteriális gélt, mert a sok takonykóros emberrel kezet fogni nem egészséges feladat.
A többit nem kötném évszakhoz. Nyilván, ha elrongyolódik valamim, mint most mondjuk az átmeneti kabátom, akkor veszek újat, de nem szoktam évszak elején nagytakarításba, majd bevásárlásba kezdeni.


Melyik az az esemény vagy alkalom, amit legjobban vársz az idén ősszel?
Október 25-én színházba megyünk, azt hiszem, most ez az, amire nagyon rá vagyok pörögve.
Az őszi összejárkálásokat is várom, amiket a barátainkkal ejtünk meg. Várnám a halloweent is, ha lenne miért. Gondolkodom, hogy lesz-e valami olyasmi ősszel, ami hangsúlyos, de nem jut eszembe semmi sem. Marad a színház.

Mutass egy sminkterméket, ami bár nyárias, de nem mondasz le róla az ősz beköszöntével se!
Amivel cicaszemet tudok csinálni, arról nem mondok le. Filc, ceruza, bármi, az mindig jó. Nyáron nem sminkelek, csak velük, de ilyenkor sem pakolom őket a neszesszerem aljára. Nyárias termékem nincs.

Mutasd meg sminktermékekkel, melyek a kedvenc színeid az évszakban!
Háh! Amilyen színeket szeretek az őszben, mint a sárga meg a piros, sminktermékben annál inkább kerülöm őket. A piros nem áll jól, a sárga meg jól áll mindenki szerint, viszont én nem vagyok oda érte. Narancsom sincs, nude palettám se a barna miatt, a liláim viseletesek már… kezdtek kételkedni, mi, hogy egy lány ül a monitor másik oldalán?!

Inkább szemhangsúlyos vagy inkább szájhangsúlyos sminkeket kedvelsz ilyenkor?
Mindig a szemhangsúlyra megyek, sosem a számra. Még mindig úgy tartom, hogy nem szép formájú a szám, nem illik rá a rúzs, bár van. A szememet szeretem, ha pakolok is rá valami pluszt, akkor meg még vonzza is a szemeket.


Milyen illatokat szeretsz ősszel?
Édes, fűszeres illatok inkább.

Melyik a kedvenc forró italod?
A tea, de az is inkább tél felé haladva, amikor már kicsit hűvösebbek a napok, főleg az esték. Nem vagyok egy forró italos típus, inkább azokat iszom, amelyek belülről melegítenek.

Melyik a kedvenc őszi ételed?
A szezonzöldségek sütve, grillezve.
Nem évszak szerint étkezem, pedig pénztárcakímélő tud lenni.

Hordasz úgy sálat, hogy bent is magadon hagyod?
Nem szokásom, nem áll jól. Állva még hagyján. De ha leülök, akkor a mellem annyira a fejem felé tolja az anyagot, hogy olyan, mintha a sálam el szeretne nyelni.

Ennyi ez a kis szösszenet, ha szeretnétek, töltsétek ki, válaszoljatok kommentben, melyek a különbségek, esetleg egyezések. :)

Pusszantás,
D.

16 megjegyzés:

  1. Itt kint is már minden tele van Halloween-i díszekkel, jelmezekkel meg vigyorgós tökökkel. Hirtelen nem is értettem, hogy akkor már ennyi idő eltelt vagy mi a szösz?? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mondod?! :O
      Azért az kemény. Én még csak egy-két helyen láttam töklámpást, pókot, szellemet, ilyesmiket, de nem láttam még kint sehol sem. Mondjuk, ami késik, nem múlik. :S

      Törlés
    2. Engem egyébként totálisan lelohaszt, hogy minden ünnepre ennyivel hamarabb készülnek.
      Esetleg nem akarnak már most karácsonyi díszeket árulni? Tudod, csak hogy mindenkinek legyen elég ideje!!

      Törlés
    3. Többek között, nekem pont ezzel veszik el a kedvem tőle. De majd levélben írok még egy dolgot.
      Láttam már szeptemberben mikulást. Igaz, az tavaly volt. :S

      Törlés
  2. Itt kint is már minden tele van Halloween-i díszekkel, jelmezekkel meg vigyorgós tökökkel. Hirtelen nem is értettem, hogy akkor már ennyi idő eltelt vagy mi a szösz?? :)

    VálaszTörlés
  3. Jé, ezt a TAG-et még én kezdtem el. Jó látni, hogy van utóélete egy év múltán is. :D A sálas dolgon jót nevettem, nagy igazság.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudtam. De milyen jó, hogy elkezdted!
      A jó dolgokat újra felfedezik, s így el sem évülnek. :)

      Törlés
  4. Nekem is idő közben szétment az átmeneti kabátom, szóval én is vehetek azt is most...pedig kis naivan én a rúzsokat választottam...xD

    Az őszi "mindent" szeretsz bennével, meg - mint láthattad - teljesen egyet értettem...:3

    Egyébként a lilák között is vannak kimondottan őszies árnyalatok...szilvásabbak pl...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az enyém csak viharvert, és Mr. A szerint kicsit topisan nézek ki benne. :S
      Tudom, hogy vannak, a sálam is padlizsán, csak az nekem nem évszakfüggő, és mivel azt használom a legtöbbet, az a szín nálam eléggé a végét járja már. Irány a beszerzőkörút!!! :D

      Törlés
  5. ÓÓ, lehet, hogy ezt ellopom én is...:)
    Persze így, hogy még suliba járok, könnyű kiválasztani, mit utálok legjobban... az is hirtelen jött, hogy reggelenként még nagyon hideg is van, így tényleg nem jó üzlet:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vidd csak, nyugodtan. :)
      Valahogy az időjárás mindig érzékelteti az emberrel, hogy minek jött el az ideje. :/

      Törlés
  6. Ezt elviszem ha nem haragszol érte ^^

    VálaszTörlés