2015. augusztus 18., kedd

Dorothy Blog Award



RózsaszínKirálylány terrorizált meg, hogy vegyem át ezt a díjat, amit ezúton köszönök is neki. A szünet előtt mindenképpen ki akartam tölteni.

Sok mindennel lógok nektek, amit még ki szerettem volna tenni, viszont úgy döntöttem, hogy kicsit elvonulok. Tulajdonképpen nyári szünetre megyek, mert úgy érzem, szükségem van rá. A blognak kell a vérátömlesztés, nekem a feltöltődés.
Írjatok, kommenteljetek, de ne haragudjatok, ha nem egyből válaszolok, mert valószínű, nagyon gép mellett sem leszek.

No, de lássuk a mai kérdezz-felelek adagot.



Szabályok:
Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad
Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad
Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől a díjat kaptad (térj ki a szereplőkre, a szokásaikra…stb
nem írhatod azt, amit ő írt a sajátjáról)
Írj 12 dolgot a saját blogodról
Válaszolj a 12 kérdésre
Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban
Kommentelj annak a blogján legalább egy fejezethez (vagy akármihez), akitől kaptad, ugyanis, mindenkinek jól esik a visszajelzés, ez lehet kritika, véleményezés, vagy az esetleges tetszésed kifejezése. A lényeg, hogy építő legyen!
Cseréljetek linkeket is! Rakd ki azt, akitől kaptad, és írj neki, hogy ő is rakjon ki téged
Küldd tovább legalább 12 embernek a díjat
Ha beszállsz ebbe a „díjrendszerbe”, kérlek, gondoskodj róla, hogy a kép linkje mindig erre az oldalra vezessen, hogy aki nem érteni, mi is ez, az is tudjon tájékozódni.
Az utóbbival együtt megkérnélek, hogy tedd ki látványos helyre ezt a kis képecskét, a linkkel együtt, ennek oka megint csak a népszerűsítése a kampánynak.


Pár javallat, nem bántásból: először döntsük el, hogy ez kampány vagy díj, és a kevesebbet többnek érzem ebben az esetben.

Panna blogját folyamatosan olvasom, és folyamatosan írogatok is neki. :)
                Tudom, tudom… a zaklatást büntetik…

Nem fogom teljesíteni több pontját sem most ennek a díjnak. Nem adom tovább, kint van a megfelelő helyen, nem teszek fel 12 kérdést a saját blogommal kapcsolatban, s bár nem novellás, regényes blog Pannáé, azért próbálok 12-t összekaparni (dolgozom na):

1. Folyton váltogatja a fejléceit, nagyon ügyes felületeket kreál, egészen irigy vagyok.
2. Szereti a gyöngyhagymát (ok a barátságra).
3. Jó témái vannak.
4. Szerintem érettebb a koránál.
5. Szókimondó.
6. Az utazásairól szóló posztok élvezetesek, gyönyörű képekkel.
7. Visszatérő elem, hogy elkezd futni. :) :P
8. Önkritikus, és határozott elképzelései vannak a világról.
9. Nagyon jól ír, kreatív.
10. Egyre igényesebb és átláthatóbb oldalt készít.
11. Szereti a könyveket és a zenét, ami kvázi szerves része az oldalnak.
12. A kutyaimádat kötelez.


12 dolog a saját blogomról

1. Többször gondolkodtam már a törlésen. Nem az már, aminek indult, néha bánom is, hogy blogger lettem, viszont a sok negatív dolog ellenére, szeretem csinálni. Fejlődésnek tartom, nem hanyatlásnak.
2. Sokat kerestem a megfelelő fejlécet, mire megrajzoltam.
3. Eleinte szerettem volna a régi novellákat is ide felpakolni, végül mégsem tettem.
4. Egyre kevesebbet írok a magánéletemről.
5. Ezelőtt sosem blogoltam, gportalos honlapom volt (ÉS LESZ IS HAMAROST).
6. Eleinte név és arc nélkül szerettem volna csinálni.
7. 2012-ben kezdtem.
8. Ez az első olyan oldal, amit szerintem sosem lesz szívem kigyomlálni innen.
9. Volt ask.fm, Polyvore, Twitter, meg miegymás kiegészítő ennek itten, de aztán rájöttem, hogy előbb-utóbb úgyis lepötyögöm, némelyik nem az én világom, vagy annyi mondanivalóm nincsen.
10. Néha egy nagy káosznak érzem az egészet.
11. Szeretem a nagyérdeműt izgatni.
12. Nem szeretnék trendi blogger lenni. Az a világ kiábrándító.

Válaszaim Panna kérdéseire

Hogyan találtál rám?
ööö… baj, ha nem emlékszem? Szerintem te írtál nekem egy kommentet, és utána kezdtem el olvasni a tiédet. Illetve, én még abban a korszakban „nevelkedtem”, hogy ha valaki feliratkozik az enyémre, én is az övére. Aztán ezt nagyon nem tartottam be, viszont a tiédre feliratkoztam egyből, aztán úgy maradtam.

A mondanivalóimat klisének tartod, hogy inkább elgondolkodtatónak?
Ha a kettőből kell választani, akkor elgondolkodtatónak. A klisé nem jó szó, néha általános igazságokat fogalmazol meg, amire csak bólogatni tudok. Nagyjából egy hullámhosszon vagyunk, úgyhogy inkább elgondolkodom az írásokon.

Hogyan képzelsz el, ha már régóta olvasol?


Bocsi, melóban rajzoltam, fotóztam telefonnal… nem a legélesebb, és legnagyobb.

Hány évesnek képzelsz az írásom és a gondolataim alapján (ha tudod, ne nyögd be!)?
16-7.

Könyvkritikák?
Szeretem őket, ha vannak. Mondjuk alapvetően szeretem a könyvekről alkotott véleményeket olvasgatni.

A blogot pozitív kisugárzással terveztem. Sikerült?
Igen, mert ilyen személyiség jön át az egészből, legyen bármennyire sötét az oldal színe.

Próbálok humorosabb lenni, de szerintem pocsék a humorom, írásban. Szerinted?
Szoktam kuncogni, meg ebben lehet fejlődni. Kényszernek nem érzem.

Mi az, ami megfog az oldalban.
A stílus, egy-két téma és meglátásaik.

A kinézettel hogyan állunk?
Minden kedvencem már a múlté, és még mindig irigykedem.

Mi az, amit hiányolsz, vagy amit nem kéne itt publikálni?
Amit nem kellene, azt nem látom. Hiányolni meg nem hiányolok semmit, majd jönnek a posztok úgy, ahogy akarnak. Lelkes vagyok.

Úgy összességében, röviden, ami a véleményed erről az egész maszlagról (blog)?
Egy írásom pár sorát citálom ide:
„De megnyitom a bloggert, és egy halom kisgyereket látok, akik úgy majmolják egymást, hogy nem ég a képükön a bőr? Arcátlanul meghempergetik egymást az indigóban, és észre sem veszik, hogy annyira egyediek, mint amennyire eltér egymástól két mekdós krumpli. (…), hogy a legtöbb csalás és ámítás. Egy máz (…) Ez a világ szétesett úgy, ahogy van. Pedig annyira jó kis közösségformáló dolog lehetne. De egyszerűen nincs gyomrom ahhoz, hogy befogadjam, hogy egyesek mások hátán kapaszkodnak felfelé ahelyett, hogy a darabkákat illesztgetnék össze.”

Rohadtul nehéz feltenni személyes blognál kérdéseket. Nem így van?
De így van, ezért nem is teszek a sajátommal kapcsolatban. Részint, mert már mindent elmondtatok, másfelől pedig, sztárolás lenne. Az meg messze nem vagyok.

4 megjegyzés:

  1. Kellemes nyaralást/pihenést kívánok!!! :)

    Egyébként én épp ezért szeretem nagyon a blogodat, mert másképp fogod meg a dolgokat, más dolgokról írsz egyáltalán, és jó érzés más szemén keresztül is látni a világot! :)
    Szóval remélem még jó darabig nem viszed át gyakorlatba a törlést...:D
    (Mondjuk szeretem a másik blogod is - még ha ritkábban is kerülnek oda az irományok, és szerintem jobb ötlet volt így "elkülöníteni" a kettőt...:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! <3

      Azért szeretnék most egy kis csendet, mert úgy érzem, elvesztettem a csímet. Remélem, visszakapirgálom pár hét alatt. :)
      A másik blogom az más hangulatú. Azt, meg a regényeset szeretném a későbbiekben egy honlapon tudni ismét olyan okból, hogy vannak írások, amik szeretném, hogy fent legyenek, viszont regisztrációhoz kötném, illetve korhatárhoz. Azt meg itt még nem tudtam létrehozni.
      A pendrive-on van már megint pár írás oda is... feltöltöm még a szünet előtt mindjárt, meg aztán gondolkodom a honlapon is tovább. :D

      Törlés
  2. Hát, valamilyen szinten mindent eltaláltál velem kapcsolatban. Ha tudnád, valójában hány éves vagyok, nem hinnéd el. :DD Még mindig gondolkodom rajta, hogy lelőjem e a poént, vagy sem, de meglátjuk! És a rajz iszonyatosan jó lett! A hajam még ennél is rövidebb, de ha megnő, valami ilyesmi. ;)) Egyébként, nagyszerű, amit csinálsz, hidd el, majd vissza fogsz rázódni mindenbe! Én is így vagyok egy kicsit, egyre kevesebb olyan dolgot osztok meg, ami pedig vesés része lenne a blognak, de hát... majd belejövünk! Sok sikert, s kitartást! (jah, eléggé önreklámszagú ez a díjrendszer, sorry a továbbadásért, valóban furán néz ki így egy kicsit :DD).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd akkor áruld el, ha egyszer találkozunk. ;)
      Vacilláltam, hogy rövidebbet rajzoljak-e vagy se, végül megállapodtam ebben.

      Ugyan már! Örültem, hogy megkaptam! :D

      Törlés