2015. augusztus 15., szombat

Álom TAG



Rejtett kincsekre lehet bukkanni, ha az ember csak úgy szörfözget. Igazság szerint, most Nallag egyik bejegyzését kerestem, és akkor láttam ezt a kérdésrengeteget nála, amire nem is emlékszem, hogy egyáltalán olvastam volna.
Szeretlek Blogger, főleg, ha nem jeleníted meg a bejegyzéseket!

Szóval, most ezt olvashatjátok!


1. Szoktál álmodni?
Szoktam, szerintem minden éjjel álmodom, csak maximum nem emlékszem rá. Ezt onnan gondolom, hogy az agyam rettentő sok hülyeséget összehord, ameddig el nem alszom. Gondolom, akkor szoktam álmodni is.

2. Emlékszel is rájuk? 
A legtöbbre igen. Van, hogy tudom, hogy álmodtam valamit, de nem tudom, mit. Sőt, van, hogy egész napra kihatással van rám az álmom, és részleteiben emlékszem is, miért.

3. Mit álmodtál múlt éjjel?
Egy erdőben voltunk, egy tó partján, ahol éppen rockzenei koncert volt. Aztán hirtelen leszakadt az ég, olyan eső lett, hogy nem láttam fél méternél távolabb. Futottam az erdőben a 22-es faházig. Ráugrottam a verandájára, felhívtam Mr. A-t, hogy jó helyen vagyok, ahogy eláll az eső, visszamegyek a hotelba (?!?!?!?!). Az ajtót egy régi gimis osztálytársam nyitotta ki, és beljebb invitált.
Ekkor megszólalt az ébresztő, szóval, sötét rejtély, mi történt utána.


4. Vezetsz álomnaplót?
Nem. Többször próbálkoztam vele, aztán idő hiányában abbamaradt.

5. Gyakran vannak rémálmaid?
Olyan igazi, csatakosan ébredek belőle eddig egész életem alatt háromszor volt. Egy valamikor tíz éves korom környékén. A második gimiben valamikor. Az utóbbi a napokban. Az utolsó kettőt fel tudom idézni, de az elsőt nem.

6. Színesben álmodsz?
Igen.

7. Első személyben álmodsz?
Van, hogy kívülről látom az álmomat, de sokszor én látok, én megyek, én cselekszem, és úgy álmodok, mint ahogy kilátok a fejemből.


8. Volt már deja vu érzésed?
Volt, nem is egyszer. Mondjuk, erre nem építenék egy kalandos jós karriert, de volt már olyan, hogy egy helyzet egy részét megálmodtam előre. Leszoktam arról, hogy ezt mindenkinek mondogassam, mert idiótának néztek.

9. Legfurcsább álom?
Attól függ, milyen értelemben furcsa? Mert annak nevezem, amikor azt álmodtam, hogy eleredt az orrom vére, és egy kagylóban fogtam fel, természetesen a régi nappalink közepén. De nem vér állagú volt, hanem, mint a rágógumi. VAGY Az is furcsa volt, amikor Mr.A-val azt álmodtam, hogy hazahozta az új nőjét, és mondta, hogy ha nem gond, aludjak a kanapén, ők elfoglalnák a hálót. VAGY Van egy halom gyilkosságos, alienes, megérintelek álmomban történetem is, amik furcsák.
Ezek közül a legfurcsább, amikor egy Taelon (Earth: Final Conflict) hajón kitört a zavargás, mert elszabadultak a szürkékbe oltott alienek. Mindenki futott körülöttünk, és a sorozat egyik főszereplője, Da’an lassan jött. Folyton kiabáltam, rángattam, és magyaráztam neki, hogy menekülni kell, mert meghalunk, és a folyosó végén már ott volt az alien királynő. Sziszegve jött felénk, a fények már villództak, Da’an meg csak nem akart jönni, aztán egyszerűen csak belöktem az egyik mentőkompba.
Innen nem tudom, hogy volt tovább, pedig megmenekültünk.

10. Legjobb álom?
Nem tudom, melyik volt életem legszebb álma. Fogalmam sincs róla. Nem szoktam úgy álmodni, hogy mondjuk az esküvőmről, és vigyorgok egész nap, mint aki konnektorba nyalt. Nyilván, ha feljegyezném, könnyebb lenne erre válaszolni, de mivel az álmok életem nem fontos részei, nem tudok erre reagálni.

Sem álomfejtő, sem pszichológus véleményét nem kérem, de azért abban megegyezhetünk, hogy nem kellene ennyire sok alienes dolgot magamhoz venni. Most így belegondolva, az utolsó rémálmom is aliennel kapcsolatos volt. Le kellene szoknom… kellene valami anonim alienfüggők csoportot keresnem. :D

Pusszantás,
D.

Képek forrása:

6 megjegyzés:

  1. Ez tényleg nagyon szupi! Nekem is vannak ilyen furcsaságaim álmok terén, amiket nem is értek. Ha így megnyugszol, én is szoktam megálmodni a "jövőt", szóval fellélegezhetsz, hogy nem te vagy az egyetlen idióta e terén. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem voltam ideges. :D Szóval, lehet, hogy tényleg a mosolygón kötünk ki mind a ketten. :D:D

      Törlés
  2. Jaj de jó! Imádom mások álmait olvasni. Nálam is láthattad, hogy vannak beteg dolgok, féltem is kitenni, nehogy valakitől aztán beutalót kapjak a pszichiátriára. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy örömöt okoztam. :)
      Attól jobban féltem, hogy valaki megszól értük.

      Törlés