2015. július 23., csütörtök

Mr. A agyfelforrt



Kész. K. O. a melegben. Néha úgy érzem, hogy az agyam is felforr. Így nemcsak idő-, de energiahiány miatt sincsenek bejegyzések. Bocsi.





Mr. A borotválkozott az új úri pengéjével.
Megvágta magát.
Mr. A: Vérzik?
Én: Nem. Kicsit, mert varasodik. Mert megsértetted a legfelső felszínt.
Mr. A: Mit?
Én: Felszínt.
Mr. A : Azért. Még jó, hogy alsó felszín nincs. Az már alszín lenne.


Mr. A próbálgatja az új ledlámpáját, amit a hálószobába szerelt fel.
Mr. A: Miért nincs szerinted barna szín benne?
Én: Mert gondolom, van a három alapszín, és azt tudja, ami csak kettő keverékéből jön ki.
Mr. A: És fekete? Ha már van fehér, lehetne fekete.
Én: Minek?
Mr. A: Hogyha nappal felkapcsolom, akkor legyen sötét a szobában.


Mr.A-val sikeresen éhgyomorra ittunk kicsit.
Mr.A: Miért mondják, hogy itt a kezem, nem disznóláb? Mi a disznóláb?
Én: Fegyver. Azt mutatod vele, hogy nem akarod bántani.
Mr.A:  Mindig azt hittem, hogy valami olyat, hogy nyugi, nem verlek agyon egy cupákkal.


Mr.A egy sárga-szürke rövidnadrágot nézeget magának, amiben úgy nézett volna ki, mintha pizsamában randalírozna. A képen egy valószínűtlenül kockás hasú férfin van rajta.
Mr.A: Ha felveszem, ilyen hasam lesz?
Én: Nem. Ahhoz tenni is kell valamit.
Mr.A: Tettem. Felvettem.


Mr.A a nagy hőségben könyvvel legyezte magát, majd ellopta a legyezőmet.
Mr.A: Milyen jó ezzel csinálni.
Én: Ezért hívják ezt legyezőnek, azt meg könyvnek.
Mr.A: Tényleg. Ezt elég rossz lenne olvasni.
  
 
Szintén a nagy melegben, fogam Mr. A könyvét, belelapoztam, majd csak átpörgettem. Ő meg nézte az élvezkedő fejemet.
Mr.A: Már azt hittem, beleolvastál.
Én: Nem, csak jött a hűvös belőle.
Mr.A: Hát igen. Ki mire használja.

Van egy Fradi szurkoló munkatársam, az új fiú meg ezt nem tudta. Egyik nap a Népligetnél találkoztunk.
V: Hol voltál?
R: A sas rossz oldalán vártam.
V (villámló szemmel): A sasnak csak jó oldalán lehet várni.

6 megjegyzés:

  1. Hát én olyan jót nevettem, főleg a cupákoson.
    Nagyon szép a legyeződ!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Még Siófokon vettem, és igen jó szolgálatot tesz dög melegben, amikor nuku légmozgás van. :)

      Törlés
  2. Cupák :D Vizuális típus vagyok, így csak még rosszabb :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor sikerült ezt mondania, akkor én is magam előbb láttam. :D:D

      Törlés
  3. Nagyon jót mosolyogtam mindegyiken!!!! :D
    Most nem kell legyező! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most nem, de azért a táskámban van folyamatosan, akárcsak az esernyőm. :D

      Törlés