2015. július 14., kedd

Idegőrlő lányos dolgok



by Mr. A

No comment.


Amikor a film lényeges jelenetnél kezd el beszélni, ezért semmit sem értek belőle.
                Amikor ezért kénytelen vagyok visszatekerni, ő meg puffog…
                                               … vagy megint belekezd valamibe…

Amikor nem lehet hozzászólni, mert éppen olvas.

Amikor még egy darab valamit beletesz a mosogatóba, amikor már semmi nincs benne, és már zárnám el a vizet.

Amikor azt mondja, hogy 20 perc, és kész leszek.
                Amikor 20 perc múlva még kér pár percet.

Amikor nagy boci szemekkel rám néz, és azt mondja: nincs egy rongyom, amit felvegyek.

Amikor felpróbál egy ruhát, és megkérdezi, hogy áll rajta?
                Amikor felpróbálja a következőt, és megkérdezi, nem kövéríti-e?
                               Amikor bármit válaszolok, nem hiszi el.

Amikor a barátnője pofátlanul kis adag csokival jön vendégségbe… :P
                … és a barátnőm a csokijából meg nem ad, amikor az enyém már rég elfogyott…

Amikor reggel úgy bír ébredésre, hogy magamnak kell kakaót csinálni.
                Vagy kikel az ágyból, és egy ujjal végigsimít a talpamon.

Amikor elveszi az e-book olvasót, és a saját könyvénél kapcsolja ki.
                Amikor én meg bekapcsolom, és nem az a könyv van ott, amit elkezdtem…
                               … s erre három lapozás után jövök rá.

Amikor meg kell nézni még egyszer a Gyűrűk Urát…
                                                                                              … vagy a Csillagok Háborúját…

Amikor kimond még egy olyan zenekart, amit még hírből sem ismerek.

Amikor megkérdezi, hogy „szerinted híztam?”.

Amikor egy finom sütiből méltatlanul keveset készít.

Amikor a sokáig tartogatott viccemet nem értékeli…
                … vagy már régen ismeri.

Amikor nem érti meg, hogy neki is meg kell néznie mindent, amit rám bíz, mert különben lehet, hogy eltévedünk.

Amikor hatszor elmond valamit, és hetedjére is elfelejtem / nem azt csinálom…
                … amikor nem fogadja el válaszként, hogy a kezembe kell adnia a Cavintont, hogy ne felejtsem el bevenni a Memolife-ot.

Amikor nem érti meg, hogy el kell foglalnom Rómát.
                Amikor ezért nem azonnal megyek segíteni, hanem egy kicsit később, és már duzzog.

Amikor beleköt minden kinevethető szóba, mozdulatba.            
                Amikor fogást talál rajtam így.


Amikor nem sikerül valami, és sírni kezd.

Amikor ő tovább van fent, mint én…
                … s azért nem tudok aludni, mert kopácsol a laptopon.

Amikor főzéshez zenét kér, ami ezért gépezés közben a fülem mellett ordít, mert hát, a kedvenc számokat hangosan kell meghallgatni.
                Amikor szól hozzám, és nem hallom, nem reagálok.
                               Amikor ezért betorzul a feje, és szentségel.

Amikor széthagyja a hajszálait a szobában.
                Vagy, amikor elfelejti kiszedni a haját a fésűből.

Amikor rám szól, hogy egyek lassabban…            … pedig habzsolni olyan jó.

Amikor a saját elméletét a halálba ragozza.
                Amikor ezt egy haverommal csinálja, és nem lehet közbeszólni, mert lepisszeg(nek).

Amikor vesz egy újabb könyvet, ami se nem M.A.G.U.S., se nem sci-fi.

Amikor megkérdezi, hogy csináljon-e sütit, pedig megtanulhatná már igazán, hogy kérdeznie ezt nem kell.

Amikor dúdolgat/ énekelget / táncolgat, és megkérem, hogy csinálja újra, de nem.

Amikor ezer és egy zsepit halászok elő a párna alól / ágy sarkáról.

Amikor csak még egy nyaklánc becsúszik a kosárba… s mindig mindegyik az utolsó.

Amikor folyton beleszól abba, hogy írjam meg ezt a bejegyzést neki, amit úgyis átszerkeszt.


A mi mércénkkel mérve, erre a bejegyzésre sokat kellett várni, nem kevés nógatás van mögötte. Mr. A szóban a szavak embere, nem írásban.

Ps. Nem szerkesztettem át. ;)



Milyen idegőrlő lányos dologgal találkoztatok?
(a kérdés nem feltétlenül fiúknak szól)

Képek forrása: demotivalo.com és roosterteeth.com

15 megjegyzés:

  1. Amikor beszélsz és percekig olyan, mintha nézne el feletted, aztán megigazít egy hajszálat, hogy ez már úgy zavarta...
    ...és amikor rájössz, hogy te is ugyanígy szoktad...xD

    Amikor beszélgetés közben tök random, oda nem illő dolgokat lő el...(pl beszélgettek az élet nagy dolgairól - jé kis cicus, mi van kis cicus - és mintha semmi se történt volna, "amúgy figyelek")

    Amikor ÓRÁKIG befoglalja a fürdőszobát - na jó ez igazából rám jellemző főleg...xD

    Amikor a 80. rúzsáról beszél teljes bele éléssel, és te még mindig nem érted, hogy lehet ennyit beszélni egy sminktermékről...oké...igazából ez is én vagyok, de többnyire pasi ismerőseim vannak és nagy részük ki nem állhatja a sminket, főleg nem a rúzsokat...én meg rúzsmániás vagyok...x'D

    Amikor - szerinted - 20-30 teljesen egyforma kép közül kell segíteni kiválasztani a legjobbat, hogy aztán NE az legyen a profilkép mégse, mert a másik jobban tetszik...(ennek elszenvedője szoktam csak lenni xD)

    Amikor kint van egy komplett szekrény, tele cipőkkel, és a te három pár cipőd miatt nem férnek el az ő cipői benne...
    ...amikor bizonygatja, hogy 40 pár cipő igenis KELL egy nőnek...

    Cuki, szőrös dolgokért való rajongás - a szőnyegemet eddig két pasi fogadta csak jól, mert lila és szőrös...és amúgy is...:D

    "Te ezt nem értheted, mert nem vagy nő." - sminkmániám kezdete óta ezzel szerelem le apát, már megszokta, de eleinte nagyon zavarta...x'D

    Vásárlás címszóval végig járni egy csomó boltot és NEM VENNI SEMMIT...
    ...másnap nyavalyogni amiatt, hogy miért nem vette meg...

    A nehéz napok szerintem szintén megviselik mindkét felet - és gyakran azt a harmadikat is, amelyik véletlenül futott beléjük ezeken a napokon - és mindig elgondolkodom, hogy én is ilyen szoktam-e lenni, de szerintem nem...tudom...biztosan...x'D

    Megvenni a nyolcadik csaknem ugyanolyan akármit...

    Na jó igazából még van az eszemben egy csomó, de telefonról nem könnyű írni, szóval most csak ennyit fűznék hozzá...xD
    Egyébként jó poszt lett, és néhol teljesen megértem Mr. A-t - bár az elfelejtős rész nem feltétlen a nő hibája...és általában én is így jegyzem meg a dolgokat...nálunk erre a listázás a megoldás...Anya készít egy listát, hogy kinek mi a napi teendője, és jól látható helyre teszi...általában beválik, de néha eltűnik a lista is...xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A második rám szerintem úgy jellemző, hogy folyamatába beszélek, valamit látok, közbeszúrom, és utána folytatom tovább, mintha mi sem történt volna. :D

      Mondjuk, én a rúzsokról sokat nem tudok dumálni, viszont mániákus ékszer-, ruha és egyéb kiegészítő gyűjtő vagyok. :D
      Azért a te pontjaid se rosszak!!! ;)

      Törlés
    2. Természetesen a rúzs a nő aktuális mániát jelenti, tetszőlegesen cserélhető...a pasik képesek mindent egyformának nézni...xD (és nem értik, hogy kell egy alkalmi, a zöld cipőhöz, a sárga ernyőhöz, a nem tudom mihez...xD)

      Mint négy éves unokahúgom...Karácsonyra mesekönyvet kapott, és közölte, hogy neki már van egy könyve otthon...xD
      Szerintem valahogy így állnak a pasik is a rúzs/kiegészítő/ruha témához...xD

      Törlés
    3. Mindig ott van a fején a világfájdalom, amikor meglátja, hogy valami szatyor van a kezemben, amiben vélhetően nem egy Big Mac van számára. :D

      Mindig megkérdezi, miért kell egy új darab. De azért halkan megjegyzem, sokkal több pólója és nadrágja van, mint mondjuk nekem top és nadrágom. :D

      Törlés
  2. Hahh, mind igaz, de hát így szeretnek minket.
    Mondjuk ahhoz meg pasinak kell lenni, hogy három lapozás után jöjj rá, hogy rossz könyvet olvasol :D bocsáss meg, ezzel nem lehülyézni akartam a párodat, csak ezen nagyot nevettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vettem rossz néven. :D
      Én csak legyinteni szoktam erre, hogy még jó, hogy olvas, és tudja, hogy mit olvas. :)

      Törlés
  3. Már rögtön az első dolognál hangosan felnevettem, mert ez tipikus én vagyok! :D :D A többi is mind nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt rendszerint eljátszom. Állítom, azért megyünk moziba, mert ott szeretek inkább csendben lenni. :D:D:D

      Törlés
  4. Ez a jó az egészben,hogy mindkettő félben van szerethető és kevésbé szerethető dolgok - és mégis így fogadjuk elegymást. A zsepis dolog ,meg a mindig utolsó darab nyaklánc nagyon találó lett :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most is találtam egy fekete-ezüst színű fonott nyakláncot. Nem tudtam otthagyni. Persze, hogy mindig az utolsó. Arra a hétre az utolsó. XD

      Persze, egymás agyára megyünk vele, de jó ezeken nevetni, meg ez fűszerez is valamennyit a szürke hétköznapokon.

      Törlés
  5. Jááááj, zsepik a párna alatt, nálunk is jelen lévő probléma :P Sok dologban magamra ismertem :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, rémlik, hogy írtad egyszer, hogy hasonló gondok vannak. :D:D
      Na, legalább tudom, hogy nem vagyok egyedül.

      Törlés
  6. Észrevettem az enyhe célzást a sorok között. 😄
    Olyan jót nevettem ezen is, és mennyire igazak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A végen a 2 kérdőjel smiley akart lenni. De igy tűnik a telefonost nem szereti. :)

      Törlés
    2. Ooooo, nem célzás volt az. :D:D:D:D

      Gondoltam, hogy az lett volna. Telefonról néztem tegnap ezt a bejegyzést, és ott meg kijelezte, szóval, sötét rejtély.

      Törlés