2015. július 1., szerda

Aaaaand the winner is…



Nagyon gyorsan elszaladt ez a hónap. Valamikor vasárnap környékén gondolkodtam azon, hogy a „valamit olvasóknak” ajándékot nem gyártottam le, pedig már csak két és fél nap van vissza. Ahogy lejárt a június, véget ért életem első, de szerintem nem utolsó nyereményjátéka.


Ma reggel sorsoltam is, ahogy ígértem, és a nyertes:

.:: Pancsi ::.


Gratulálok!!!! :)

Írd meg a címedet nekem levélben, hogy tudjam, hova szeretnék postázni. Előre is elnézést, szerintem ez hétfőnél előbb nem fog menni, mert úgy dolgozom. Ígérem, igyekezni fogok.

Szívem szerint én mindenkinek adnék egy-egy kis apróságot, nagyon örültem, hogy játszottatok, és remélem, ha lesz egy kis blogszülinapi happening szeptemberben, szintén velem tartotok!

Rohantam edzeni, aztán szerintem dolgozóba.

Pusszantás,
Szép napot Mindenkinek!

D.

8 megjegyzés: