2015. június 29., hétfő

Tündér-szikla

Ha lenne egy túrablogom, az lenne a címe, hogy Bolyongás a susnyásban, ugyanis, minden új helynél eltévedünk elsőre. Most is sikeresen teljesítettük ezt a nemes feladatot.

Az utóbbi napokban beindult a kalandgyűjtés. Személy szerint ennek örülök, mert végre nem punnyadom végig a napjaimat, hanem megyek, jövök, vigyorgok, mint aki konnektorba nyalt.

Kezdtem egy maci kiállítással, ami hagyott némi kívánnivalót maga után. Aztán volt egy csapatépítőm az Aquaworldben, amit nagyon, nagyon, nagyon szerettem, a nap végére már fájt az arcom a nevetéstől, felavattam a fürirucimat, szedtem magamra némi színt. Szombaton meglestük a képregény kiállítást, amiről megvan a magam véleménye, de inkább nem mondok rá semmit… gazdagabb vagyok egy alienes bögrével.

Vasárnap meg kirándultunk. Totál vakon, csak az volt meg, hova szeretnénk menni. Semmi más. Interneten olvastam egy útvonalat, amiben leírták, hogy irány a libegő, aztán kétszer jobbra, ami elvitt egy biciklis útvonalhoz. Halált megvető bátorsággal ereszkedtem le a sziklás kiszögelléseken, miközben záporoztak rám a bringások. :S
Végül az az út visszavitt a libegőhöz, és kábé egyszer tartott jobbra. Aztán elindultunk inkább a másik oldalon.

Meglestem, hogy kell be- és kiszállni a libegőből, aztán elindultunk. Az az út se vitt kétszer jobbra, úgyhogy lehet, hogy én vagyok vaksi, de nem értem, hogy tudják leírni a túraútvonalat az emberek, de sosem találunk meg az alapján semmit.

Ez az út visz „kétszer jobbra”, aha, még a képen is balra tart.

Elkapott minket az eső, és találtunk egy ilyen barlangot. Bementünk, a végén meg láttuk a fényt. Körbementünk benne. Ami jó volt, mert Mr. A ment elöl a „lámpával”, én meg a vaksötétben csúszkáltam lefelé a köveken.
Amikor kijöttünk, azt totóztuk, ha nincs már eső, akkor talán időutazókká is váltunk, vagy nem?

Itt megyek ki guggolva a barlangból. Igen, az a Gollam én vagyok.
Nem tudtam itt már felállni.

Az „egyszer jobbra” vivő rész egy ilyen helyre kalauzolt el minket. Volt egy korhadásnak indult fakorlát, amibe belecsimpaszkodtam, mert amúgy sziklákon vitt lefelé az út. Csodálom amúgy, hogy nem szakadt szét a fenekemen a nadrág, annyit másztam guggolva, fenéken.

A Tündér-szikla.
Megállapítottuk, hogy a tündérek mind hülyék. Jól elrejtették a sziklájukat, ráadásul nyaktörő mutatvány elérni.

Tudtommal ez egy egész sziklacsoport, és nem szabad rá felmászkálni.
De ha már le volt amortizálva a vaskerítés… mi egy kicsit közelebbről is megnéztük…
… egészen addig merészkedtünk, ameddig „biztonságosnak” ítéltük a rámászást.

Érdekes állni a semmi felett, nézni a várost, miközben szemerkél az eső és fúj a szél.

Na, itt tervezem az utat. Totálisan féltem, hogy mimet fogom eltörni, mire leérek. Végül persze, nem erre közelítettük meg.
Azért, köszönöm a fűszálnak, amibe belekapaszkodtam, hogy megmentette az életemet. Ugyanis, karnyi vastag fatörzsek és bokrok voltak mindenfelé, de én egy fűszálat kaptam el, és szorítottam, míg megtaláltam az egyensúlyomat.

Itt egy kisebb sziklán ücsörögtem. A combom már remegett.
Furcsa, hogy a szürke idő ellenére is hunyorogtam, azért ilyen féloldalasan csábító a mosolyom.

Tündérszikla. Rajta nem csináltunk képet, ellenben Mr. A készített videót, ahogy próbálok lejönni róla. Azóta valamiért Pókembernek nevez. :/

Amikor mentünk lefelé, tényleg találtunk egy nagyon könnyű utat, és alapvetően megközelíteni sem nehéz a sziklát, csak ha annyira tapasztaltak vagytok eltévedésben és bolyongásban, mint mi, akkor egészen jó túrákat tudtok csinálni hegyeken-völgyeken keresztül.

A végére pedig, virágok a virágokat szeretőknek:

1. Jaj ezek az eltévedések mindig parásak,de látom megtaláltátok a helyet amit kerestetek (: A szikla nagyon menő,de még jobban lelkesedtem a barlangért :D
    Viszont jó,hogy megint ennyi szépet láttatok. Végül visszajutottatok rendesen? vagy szarrá áztatok?

1. Mi úgy vagyunk vele, hogy valahol majd csak kilukadunk, meg hátha találunk valami izgalmasat, mint mondjuk a barlang. :)

Mivel elég sűrű volt a fejük feletti lombkorona, meg nagyon melegünk volt, hiába esett az eső. Éppen csak egy kis hűsölésnek jó volt, de sokat nem éreztük belőle. :)

2. Persze ez így van- én is ha eltervezek valamit,akkor tuti hogy úgysem úgy sül el :D
      De akkor eléggé fülledt volt az idő gondolom.

3. Volt némi szél, a sziklánál még inkább, ha fülledt volt, abból nem sokat érzékeltünk.

2. Gyönyörű helyeket barangoltok be:) Nem gondoltam, hogy ennyi szép hely van Pesten:)

1. Vannak ilyen kis eldugott oázisok, melyek a nyugalom szigetei. Csak ehhez tudni kell eltévedni. XD