2015. június 1., hétfő

Nyereményjáték



Bizony ám, ezt is megértük!

Amikor nekiindultam ennek az egésznek, akkor nem gondoltam volna, hogy lesz egyszer ilyen nálam. Nem szerettem volna, persze azért dédelgetett álmaim között volt.

Most, hogy én egy kerek évszámhoz értem, úgy voltam vele, illendő lenne ezt megünnepelni valamivel.

10 éve, 2005-ben írtam meg az első valamirevaló novelláimat. A legelső honlapomat pedig, június 30-án hoztam létre.
Ezért van a kerek évszám, és a június belőve játékra.

Azóta persze a Beriand nevű honlapnak leáldozott, létrejött a Tipegő Zombi, és még egy-két másik oldal is ennek kiegészítéseként. Nagyon sok kedves, lelkes olvasóra leltem bennetek, és mivel a többség kitart mellettem, ezzel a kis játékkal kedveskednék nektek.

A játék június 1-30. között zajlik, lehet jelentkezni, aztán majd következő hónap első napján sorsolom ki a majdani nyertest.

Kikötésem annyi van, hogy rendelkezz magyarországi postacímmel (vagy ha van ismerősöd, aki eljuttatja hozzád, nekem az is jó, de ezt ketten meccseljétek le egymás között).

Örülnék, ha egy feliratkozott olvasó kapná meg a „kicsi” csomagot. – Tudom, rengetegen követtek más módokon, amiket nem tudok számon tartani, de így gondolom ezt az egészet fairnek, hogyha más nem is, egy nyilvános követést nyomhattok rám.
(Meg tök jó lenne, ha követnétek itt, meg ott, meg amott, de ez utóbbit szabad választásnak gondolom, nem plusz ponthoz kötöttnek.)

Kommentben írd meg azt, milyen néven követsz.


A megnyerhető csekélységeket viszont, nem kötöm az orrotokra, legyen meglepetés. A kedvenc, és sok esetben megszemélyesített plüss kacsám már kinézte magának a tasak tartalmát. Csak azért pakoltam ebbe bele, hogy ne lássátok, mit rejt. Valószínű, bárki is kapja meg, dobozt fog a kezébe venni.

Lényeg, hogy van benne valami íróknak, valami olvasóknak, valami a romantikusabb lelkületűeknek, valami az ékszerfüggőknek. Valami az édesszájúaknak, és valami a szépség követőinek.
Mindegyik valamely kedvencemet takarja. :)

Remélem, ez így tetszik nektek.

Sok szerencsét mindenkinek, aki játszik!
Pusszantás,
D.

20 megjegyzés:

  1. Hohohoóóó!

    Hát akkor jelentkezem is. Vagy a teljes nevemmel követlek (ezt te is tudod) vagy Olcsi világa néven. Szerintem az előbbivel. FB-on is azzal, az viszont tuti fix :) Tök jól kitaláltad, hogy egy kis minden van benne :)

    Puszi

    ui:: Tegnap v tegnapelőtt hozzászóltam az egyik posztodhoz, azt elküdlte végül a telefonom?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jött tőled egy komment, igen. :D Válaszoltam is rá. :D
      Köszönöm a jelentkezést, téged egészen véletlenül be tudlak azonosítani. :D

      Puszi <3

      Törlés
  2. Èn is itt vagyok a jelentkezők közt :D nevemet meg mindent tudsz :D

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretnék jelentkezni. :D
    Ezen a néven követlek. :)

    Ja és gratulálok az évtizedhez! :D

    VálaszTörlés
  4. Én is szeretnék jelentkezni, Lina néven követlek általában sunyiban. aztán egyszer-egyszer írok is:). Éljenek a zugolvasók! Meg a nem zugolvasók! De legfőképpen gratula a 10 évhez!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szoktam ám látni a kommenteket itt-ott. ;)

      Köszönöm! :D

      Törlés
  5. Jól hangzik, én is szeretnék jelentkezni :) ezen a néven követlek.

    VálaszTörlés
  6. Úúúúú de jó! Én is szeretnék jelentkezni, már jó ideje követlek itt Kicsiszív névvel, és én is a zugolvasóid számát gyarapítom. (és még sose nyertem ilyen játékokon, de ez mellékes infó xD) :) :D ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okés, felírtalak, és tudom, mert már láttalak itt-ott hozzám szólni. :D
      Akkor az ujjak kulcsolva! ;)

      Törlés
  7. Hát Trudy nagyon nem akart nekem súgni, pedig próbáltam kicsalni tőle a dolgokat. Ejj:)
    Én is szeretnék jelentkezni. Kemiviki néven zaklatlak egy ideje:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háááát, pedig a kacsa egy dolgot kikotyogott... azt biztos, hogy illatos. :D:D:D
      Rosszul próbálkoztál. Neki kellett volna adni a csokit. Még azt is megmutatta volna, hol rejtegetem a csomagot. :D

      Felírtalak, és köszönöm!

      Törlés
  8. Ez egy izgalmas csomagnak ígérkezik, szeretnék is rá jelentkezni :) Ezen a néven követlek igen régóta és még mindig nagyon szeretem a blogod - üde színfolt vagy a többi blogger között :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, fel lettél írva. ;)

      Törlés
  9. Szia! Én is szeretnék jelentkezni a játékra. Egy ideje már követlek, de inkább zugolvasóid számát gyarapítva.
    Azt hiszem, hogy Csonka Flóra(vagy fordítva?-nemtom...)-Effi néven követlek! Sosem tudom, hogy ilyenkor melyiket kell beírni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okés, felírtalak, köszönöm a jelentkezést! :D

      Törlés
  10. PANCSI VAAAGYOOOKK!!!!!!
    Na, majdnem lemaradtam!!! :) :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést! :)

      Néztem is, hogy hol vagyol!? :D

      Törlés