2015. június 30., kedd

Mr. A humorgránátok



Fog ő még itt durrogtatni. :)


Katt a képekre a nagyításért!

Mr. A jött engesztelő puszival.
Mr. A: De Kisbogyót nem tartom gonosznak. Sem boszorkánynak.
Én: Pont ezért akartál nekem sárkányos könyvet venni a könyvhéten?
Mr. A (gondolkodik): Látod, nem tartom Kisbogyót gonosz boszorkánynak.

Túrázás közben szembe jött egy pár.
Én: Nézd! Nordic walking!
Mr. A: Igen. De buta kezdők. Inkább Alexander Skarsgardot kapták volna kézbe. Na, vele minden séta nordic walking lenne.


Ugye, Deákon van a nagy óriáskerék. Mi meg a várban bohóckodtunk.
Mr. A: Nézd, olyan tiszta az idő, hogy jó messzire el lehet látni! Ott van például a London Eye!


Kerestük a Tündér-sziklát ennél a térképnél.
Mr.A: Tündér-szikla egy szál se, bezzeg SP lakhelyét még a vaktérképen is jelölik.


Mr. A készített hamburgert, ez az ő missziója. Vettünk hozzá csípős BBQ szószt is, amit kajálás közben nézegettem.
Én: Ezen az üvegen azt írják, hogy egy hónapon belül meg kell enni, mert megromlik.
Mr. A megnézi a másik tubusát. Tanulmányozza öt percen keresztül, mire:
Mr. A: Akkor majd áttöltjük ebbe. Ezen nincs lejárati idő.

6 megjegyzés:

  1. xD

    Oké...xD
    Ez kellett...xD
    Olyan jót nevettem, anya hülyének nézett, mert azt hitte magamban röhögök...:'D

    VálaszTörlés
  2. Tökéletes indítása egy napnak!!! Köszönöm Mr. A. :) :) :)

    VálaszTörlés