2015. május 21., csütörtök

Két kérdéssor



Ma ez egy kicsit kérdeztek, én meg felelgetek bejegyzés lesz, mivel az utóbbi díjszórás alkalmával, ketten is visszapasszolták a kérdéseket. Így jár az, aki díj és kérdésáradattal sújt le az emberekre. A végén olyan leszek, mint Döbrögi. Háromszorosan kapom én ezt vissza.
Most Megaera és Zsófi is mondták, hogy töltögessek, ezért alább ezek a válaszok ácsorognak.

Aláfestő zene innen.

Bármire kíváncsiak vagytok, poszt alatti komment formájában faggassatok nyugodtan!


Megaera kérdései:

1. Mi  kedvenc részed magadon?
Ezen jó hosszan gondolkodtam, szerintem kimondottan nincs ilyen. A lábfejemnek szép formája van, ha foglalkozom vele, akkor a hajam is szép. Amit talán szeretek is, az a szemem. Mivel szemfetisiszta vagyok, ez nem meglepő végeredmény.
Na jó, meg akkor a kézfejem, ha hosszúra növesztem rajta a körmöt, mint most.


2. Mi az, amit soha életedben nem próbálnál ki?
Éti csigát enni. Az élőben is undorító, de tányéron! Phöj!

3. Van-e olyan történelmi személyiség, akivel azonosulni tudsz?
Van, de ezt inkább megtartanám magamnak, hogy ki az. A többség rettentően gonosznak tartja, én csak balszerencsésnek. Nem vagyok biztos benne, hogy a személlyel, mind inkább az eszmeiségével tudok azonosulni jobbára hadvezéreknek, diktátoroknak, uralkodóknak.

4. Útelágazáshoz érsz egy erdőben: jobbra szép, tiszta ösvény van előtted, balra kevésbé kitaposott. Melyik utat választod? Mit szimbolizál számodra ez a választás?
Biztos, hogy a vadregényeset választom, mert szeretem a kalandokat, az ismeretlent. Egyszerűen vonz. Ha mélyebben megvizsgálom ezt a döntést, a legevidensebb dolog, ami eszembe jut, hogy a Pokolba vezető út arannyal van kikövezve. Illetőleg, sosem szerettem olyan helyen járni, amit már más is használt előttem. Igaz ez egyébként mindenre. Tudom, mi van ott, ismerem a végét, mesélték, megtapasztaltam, de miért kellene követnem másokat? Kis renegát angyal vagyok, aki lezúgott a mélybe, és vissza akar találni.
PS: sosem volt könnyű. Sosem választanám azt.


5. Mi volt a legutolsó álmod?
Főztem, és akartam borsot darálni az ételbe, de nem volt az őrlőben elég, csak félig volt a szóró, és nem jött a kellő mennyiségű és nagyságú szemáradat. Jött Mr. A, és mondtam neki, hogy baj van, mire rám kiabált, hogy persze, hogy baj van, amikor nem vettem borsot, pedig ő megmondta, hogy kelleni fog.

6. Melyik természeti elemhez vonzódsz a legjobban? (föld, tűz, víz, levegő, fém, éter, stb.)
A vízhez, és közvetlenül utána a levegőhöz. A Vízöntő az levegő jegy, és a mozgékonyság minden téren nagyon jellemző rám, őrült nagy a szabadságvágyam, és nem bírom, ha korlátoznak. Mindemellett viszont, imádom a vizet. Inni, benne lenni, és érzékeny vagyok, gondoskodó, zárkózott, ha a jegyet magát nézzük. Ha nem így nézzük, akkor a víz az, ami mindent visz. Azt hiszem, én vagyok az, aki még viharban is derékig áll a Balatonban siklókra vadászva.

7. Kedvenc kutyafajtád?
Golden Retriever, nem véletlenül volt olyan a kutyám. Amúgy mindegy. Minden fajtát szeretek, kivéve az ilyen turcsi orrú, dog-féléket, meg a kutyának nem nevezhető miniatűr teremtményeket.


Itt már Bogyóka beteg volt. :(

8. Mi a legbosszantóbb dolog a számodra?
Amikor kepesztek valamiért, tényleg megdolgozom érte, és egy olyan ember happolja el az orrom elől, aki jókor volt jó helyen, akinek elég hosszú a nyelve, vagy akinek széles a terpesze, és nem tesz érte igazán semmit sem. Vagy egyáltalán nem akarja, de megkapja. Én meg eszem a kefét. Ez eléggé bosszantó.

9. Ha bárkit választhatnál - tértől és időtől függetlenül - kit választanál tanító mesterednek?
Oscar Wilde.

10. Melyik az a könyv, amelyhez rendszeresen visszatérsz és évről évre újraolvasod?
Évente ugyanazt nem szoktam elolvasni, azért sem, mert kinyitom, és 10 oldal után eszembe jut, mi volt benne, így meg, hogy tudom, miről szól a történet, nem olvasnám újra. Nem szeretem időhöz, alkalomhoz kötni ezeket. Van, amikor részleteket újraolvasok, de egészben nem jellemző ez. Egy év alatt szerintem még újat sem tud mutatni egy könyv, amikor csak arra vagyunk kíváncsiak, mi változott bennünk, és hogy értelmezzük a sorokat.


Zsófi kérdései

1. Csajos csajnak vagy inkább fiúsnak érzed magad?
Nem vagyok a szó szoros értelmében egyik sem. Szeretek öltözködni, magas sarkúban járni, és itt ki is merül a lányos lány. Nem csicsergek, nem sminkelek szépen, nem festek körmöt…stb. A stílusom, a humorom inkább fiús, sőt, legtöbbször kényelmes viseletben is nadrág, tornacipő a ruhám, és a fiúk e kettő miatt nem a hagyományos értelemben vett lányos lánynak tekintenek… pedig, ha tudnák, hogy igazi nő módjára tudok hisztizni… köhöm.


2. Mi a helyzet a fesztiválokkal? Mész valamire nyáron?
Rég nem fesztiváloztam már, pedig szerettem. Most nyáron nincs tervben hasonló, de ha esetleg közbeékelődne egy-egy nap valahol, nem fogok nemet mondani.

3. Vannak gyerekkori rossz emlékeid, traumáid?
Vannak, de inkább sulis, társasági dolgok ezek. Például, azért nem szeretek játszani semmilyen olyan játékot, ahol színészkedni kell, vagy sok ember előtt mozogni, mert amikor utoljára ilyeneket csináltam, csúnyán a nevetség tárgya lettem, és olyan mély nyomot hagyott bennem, hogy nem. Azóta sem, és soha többé.
A lelki bélyeggyűjtésem úgy érzem, sosem fog elmúlni, és vannak még tátongó sebeim.

4. A képeket digitális vagy előhívott fénykép formájában szereted jobban?
Előhívott. Olyan tök jó, amikor előkapod az albumot, és lapozgatod. Meg az ott marad, de ha nincs másolat, és a laptop tönkre megy? Tök jó a digitális dolog, mert nem kerül pénzbe, viszont ott van, hogy nem biztos, hogy maradandó.

5. Vannak olyan fegyvertípusok, amiket kedvelsz (bármelyik korból)?
Az íjakat. A kések és szúrófegyverek is tetszetősek, meg az ostorok is, viszont az íj állta ki leginkább az idő próbáját nálam.


6. Erdőjárás vagy plázázás?
Erdőjárás, de ha kifújna minket a szél a városból, a kajálda részlegen való ücsörgés is megteszi. :)

7. Egy nagyobb edzés után izomlázad van. Szereted vagy idegesítő?
Idegesítő, mert fáj, aztán, amikor rádolgozol még idegesítőbb, mert még jobban fáj… viszont, szeretem, mert a fejlődés jele.

8. Kedvenc gyerekkori meséd?
Lehet, hogy vérciki, de én imádtam az Andersen meséket, viszont a legnagyobb kedvencem, az Fazekas Anna: Öreg néne őzikéje.
Ha mozgóképes a dolog, az meg felsorolhatatlan. A hercegnő és a kobold, A sárkány és a papucs, Hófehér, Charlie…stb.


9. Hogy állsz az olyam emberekhez, akik „mások”? (értsd: értelmi, szellemileg vagy testileg sérült)
Nem tudok hozzájuk hogy állni, mert nem sokkal találkozom, de nyilván nem bunkózok velük, minthogy senkivel sem szoktam. Elvagyok velük, ha olyan, nem idegesítenek, abszolút nem vagyok elutasító.

10. Az emberek mindig csak panaszkodnak. Te képes vagy meglátni a jót és a szépet?
Szerintem a panaszkodás az élet szerves része, és vannak, akiknek ez kell, hogy meglássák a jót és a szépet, vagy fel kell nyitni a szemüket ezen keresztül. Keresem a jót és a szépet, és mindenben, mindenkiben találok valami ilyet. Ezért égetem meg magam sokszor.

Ennyi lettem volna mára.
Bármilyen kérdéssel zaklass alább!

Pusszantás,
D.



10 megjegyzés:

  1. Először is: a körmöd nagyon szép...meg a kezed...:)
    Egyébként én kék szem mániás vagyok...imádom a kék szemű embereket...vagyis a szemüket...általában nagyon meg is bámulom a szép kék szemeket...de nem szeretek velük beszélni, mert olyan mintha a fejembe látnának miközben elvarázsolnak a szép szemükkel...szóóval...azt hiszem megértem a te szem rajongásodat is..:D
    Szegény kutyuska meg olyan aranyos képen keresztül...:/
    Az a bakancs meg... *-*

    Jaj egyébként én öreg néne őzikéjét mindig úgy sajnáltam...Mindig izgultam, hogy a könyv végére rendbe jöjjön, pedig sokszor hallottam a történetet...>.<

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      A kék szemben van valami szép, meg vonzó, és ha már-már majdnem neonos, akkor ijesztően misztikus, de csábító. :D
      A szemfetisizmusom ott érhető tetten, amikor egy ember szemét elkezdem bámulni. Sokszor megesik. XD

      Aranyos volt bizony. Csak már öreg is volt, meg egy genyó kullancs elintézte. :(

      A bakancs az most majdnem 15 éves. Még egy év kell neki. :))

      Én is sajnáltam, de valamiért az maradt meg, illetve a Sehány éves kislány. Hú, az ki is maradt! o.o

      Törlés
  2. Tetszenek a válaszok!! Nagyon sok mindennel egyetértek. A gyerek kori trauma eléggé rossz és tökre átérzem. Engem is mindig kinevettek és utálok azóta bármiféle megnyilvánulásomat mások előtt csinálni. Többek között ezért járok este sötétben futni és nem akkor mikor mindenki más.
    a és az íjászat a nagy szerelmem nekem is- nem gondoltam,hogy te is ezt irod o.O
    https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/10941116_661025090694826_6268805574637954512_n.jpg?oh=d85c149961b9cab433312d115f0b7b6f&oe=55FBC1FF

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez meg a mi drágánk:
      http://tipegozombi.blogspot.hu/2014/03/hello-march.html
      A bejegyzés "havi vágyálom" részében van az egyhúros hangszer. :D

      Tudod, ez csak egy dolog volt, de tele vagyok ilyen élményekkel. :/ Egy-kettőt már mondtam azt hiszem.

      Törlés
  3. Nem tudok válasz megjegyzést írni valamiért, szóval új kommentbe válaszolok (:

    Először hirtelen nem tudtam mit kell nézni basszus :D De megtaláltam. Eléggé szép darab -de ez ilyen modern, nem?! Szóval nem klasszikus. Biztos jó drága lehetett o.O

    Igen tudom hogy meséltél-emlékszem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy kiheverem, hogy nem folytonosan, hanem úgy megjegyzésben írtad... hhhhhh... XD
      Semmi gond. Lényeg, hogy érkezik a komment. ;)

      Reflex, ha egészen pontos akarok lenni, nem klasszikus. Meg Mr. A karjára méretezett, szóval, ha összeszerelem, majdnem akkora, mint én állva, ő meg röhögve lő vele. :D
      Olyan kellett, ami mind a kettőnknek jó, ha elmegyünk, csak azok a fránya pályadíjak. :S

      Törlés
    2. Lőttél már vele?
      A pályadíjakat nem tudom,engem Janó visz lőni olyan helyre,ahol minden pécsi íjász lőni szokott (:

      Törlés
    3. Nem, csak porfogónak jól mutat. :)
      Lőttem már vele, persze. Itt annyira nem egyszerű a dolog, de örülök, hogy ti tudtok menni.

      Törlés
    4. Porfogónak :D Jaj szegény. Akkor akasszátok a falra :D

      Törlés