2015. május 18., hétfő

Idegőrlő koncertes dolgok



Voltunk hétvégén Scooteren. Yejj! Ki nem hagytam volna semmi pénzért, mert még nekem is megboldogult gyermekkoromat idézi, Mr. A-nak meg a fiatalságát. Ugráltunk végig, és kellemesen leizzadva, hulla fáradtan kóvályogtunk haza utána. Nem is a koncert fárasztott le, hanem az egész hét, viszont ez volt a kandírozott meggymag.

S mivel a készülődésnél és az oda úton is voltak problémák, gondoltam, összeszedem az idegőrlő dolgokat. Amiket a buli hevében figyelmen kívül szoktam hagyni, utána meg röhögök rajta. Most is, amikor leöntöttek sörrel, Mr. A kikészült, én meg azon mosolyogtam, hogy úgy vagyok sörszagú, hogy nem is ittam. Új challenge az utánam jövőknek.


Amikor kisminkeled magad, és tusvonallal szeretnéd emelni a fényét.
                Amikor elcseszed, és kezdheted újra.
                               Amikor a jól kitalált sminked a koncert végére a mellkasodra csorog.

Amikor a belőtt hajad pont úgy jár, mint a sminked…
                … mert elfelejtetted, hogy még a reklámban sincs benne, hogy „koncerten még mindig tart”.


Amikor az emberek ki-be áramolnak a tömegben.

Amikor valaki sörrel / üdítővel mászkál az őrjöngő tömeg közepén.
                Amikor nem veszed észre, és ugrasz…
                               … és ezért ami addig a kezében volt, az most beterít téged.

Amikor valaki kinyomakodik, majd vissza piával.
                Amikor azt elfogyasztja, és rájön, hogy neki pisilnie is kell, ezért újra nyomakszik.

Amikor mindezt valaki cigarettával csinálja.

Amikor valaki beszélgetni próbál veled a dübörgő tömeg közepén.
                Amikor negyed óra után lehülyéz, mert nem hallod.

Amikor akkor is ugrálnod kell a pulzáló tömeggel, amikor te nem akarsz.

Amikor valaki befelé igyekszik a kemény magba, és folyton azt hajtogatja, hogy bocsánat.

Amikor hajazás (headbang) közben valaki kicsapja a szemed a fürtjeivel.
                Amikor ezt te csinálod, és a buli végén kérdőre vonnak.

Amikor pogó közben mellbe vágnak… de olyan istenesen.
                Vagy, amikor a melletted állóval összefejelsz.

Amikor egy nálad jóval magasabb ember áll be eléd, és ezért nem látsz semmit sem.

Amikor nagyon szorít a hólyagod, és csak két vécé van nyitva.

Amikor szeretnél inni, és negyven percig állsz sorba piáért.
                Amikor végre odaérsz, és meglátod az árát…      … de már nem állsz ki a sorból…
                               Amikor megkapod a megrendelt, túlárazott 3 cl rövidedet.
                                               … amikor az egy korty után elfogy.

Amikor elmegy az áram a koncert közepén.

Amikor egy túl kicsi helyre túl sok embert zsúfolnak össze a szervezők.

Amikor azt hiszed, hogy az előzenekar is jó lesz, de kiderül, hogy csak cd az egész.
                Vagy, amikor az előzenekar jobb, mint a főattrakció.

Amikor egymás után három zenekar lép fel, és mind ugyanannak a bandának a tribute-je.
                Amikor már negyed órája ugyanazt a számot hallgatod…
                               … a melletted álló meg mondja, hogy már egy teljesen más szám megy.

Amikor késik a koncert, és/ vagy hamarabb fejeződik be.

Amikor valaki a koncert végén arra panaszkodik, hogy hangos volt a zene.

Amikor vége a koncertnek, és mindenki egyszerre indul meg a kijárat vagy a vécék irányába.

Amikor a koncert után nem jutsz egy pult közelébe se, hogy pótold, amit addig kiizzadtál.

Ennyi jutott hirtelen eszembe. Az igazat megvallva, nagyon nem gondolkodtam ezen a bejegyzésen, mivel, mint mondottam, annyira nem tartom ezeket tragédiának. Persze, kinek mi.

Ti milyen idegőrlő koncertes dologgal találkoztatok?

14 megjegyzés:

  1. Az is idegőrlő, amikor bebiztosítottad magadnak a jó helyet, aztán koncert előtt 3 perccel befurakszik valaki melléd és téged is próbál kitúrni. És persze neki áll feljebb ha te sziklaszilárdan állsz.
    De amúgy jól összeszedted. Ilyeneken, hogy leöntenek meg lefejelnek én sem akadok fel, hiszen ez vele jár. Egyedül a cigi idegesít fel, amikor tömegbe bejön cigivel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, igen. Mondjuk, én beküzdöttem inkább magam mindig a tömegbe, de amikor a jól kiérdemelt helyemet elfoglalják, az grrrr. >:(
      Azt én sem értem, miért nem lehet eloltani, elszívni, mielőtt bemenne az emberek közé. Inkább felfelé tartja, és próbál beleszívni, amivel vagy kiégeti más ruháját, vagy megéget egy másik embert.

      Törlés
  2. A cigi nekem is fájó pont, vagy mondjuk úgy, örök emlék? Ezért is örültem, hogy ugye már csak kint lehet az arra kijelölt helyen.
    Ami még idegesítő, az a mobiltelefon, mert ugye nem akarsz beleállni a képbe/videóba, mögötte meg nem látsz semmit. Vagy amikor a jó öreg öngyújtó helyett használják és azt hiszik, ez olyan kifejező...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom. Az a baj, hogy nekem legalábbis az a tapasztalatom, hogy ami szabadtéri móka, ott tök mindegy, hol van a kijelölt hely. Bejön, vagy mire jön a biztonsági ember, addigra eloltja/elszívja, ha elmegy, akkor meg újra rágyújt.
      Tényleg! Az kimaradt, amikor videóznak. Az, amit írsz, az is jó, meg az, amikor felvesznek úgy, hogy te nem kérted.

      Törlés
  3. Hello from Spain: I really like. It is very interesting. Keep in touch.

    VálaszTörlés
  4. Amikor a koncert első két percében acélbetétessel lerúgják a vesédet...^^ (alacsony vagyok >.<)
    Vagy amikor széttapossák a lábad, mert te voltál olyan hülye...izé, bocsánat...BÁTOR, hogy tornacipőben mentél...
    Amikor a tornacipőd épp ezért kukás, vagy hazafele leszakad rólad...
    Amikor beléd nyomják a csikket, és még le is csesznek, hogy beoltottad a cigijüket...
    Amikor egy apád korú pasi rád mászik...vagy egy fiatal, de nagyon részeg...
    Amikor barátnőd otthagy a fenébe (mert elsodródik, vagy magától meg, tök mindegy), te meg egyedül maradsz a nagy tömegben...(és amikor néhány szörnyen édes srác az ország másik végéből látja, hogy egyedül vagy, ezért vigyáznak rád, és az első ismerőssel, akivel el akarsz tőlük szabadulni elengednek, de a lelkére kötik, hogy legközelebb vigyázzon rám jobban)

    Amikor hímnemű és magas haverjaink sorban mögénk állnak összekapaszkodva, hogy megvédjenek a pogótól!!! <3 (na jó ez pozitív dolog, az kevésbé, hogy közben tök véletlen letaperolnak...igen összekarolva...aha...véletlenül...)

    Amikor hetekig fáj a nyakad, a fejed, zúg a füled, be van dugulva, és sántítasz - innen tudni, ha egy koncert igazán jó volt...

    A sör és rövid leöntés mellett: amikor rád hánynak...

    Amikor véletlenül kitépik a fülbevalódat, és nem találod meg...:( (meg fáj is, de azért jobban haragudtam, hogy vehettem újat xD)

    Amikor rengeteg iszonyatosan előnytelen kép készül rólad, mert az előtted lévők annyira élvezik a koncertet, hogy muszáj 100 szelfit lőniük magukról, hogy bizonyíthassák: ott voltak...(az ilyeneket sose fogom megérteni)

    Koncert után hazajutni...na az mindenhogy kínszenvedés, ha nem iszik az ember, akkor is...

    Amikor hetek óta vársz egy koncertet (vagy hónapok óta, vagy évek óta - nálam ilyen is volt), és kb 5 percnek érzed az egészet, és amint kilépsz már megint menni akarsz még egyszer...

    Amikor a biztonsági nem akar kiengedni kabát nélkül, mert megfázol (jó ez mondjuk édes volt tőle...:3), de a kabát a ruhatárban van, a cédula meg valakinél, aki valszeg a pogó közepén van...xD

    Amikor enyhén ittas emberek kiabálnak utánad, és kiderül, hogy a haverjaid, és nincs szíved otthagyni őket, de nem akarsz csendháborításért rendőrt kapni...

    Amikor minden ember odamegy hozzád, hogy "van tüzed?" bocs nem dohányzok..."van tüzed?" bocs nem dohányzok...(eleve miért kell bocsánatot kérnem, amiért nem dohányzok??? mindegy...de a végén legszívesebben már leordítanád, hogy nincs és menj a ...)

    Amikor a kinti buli jobb, mint a koncert - csomószor csöveltem koncert előtt, mert béna volt a zenekar...xD

    Most ennyi jutott csak eszembe...:D
    De a listád is szép lett...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azzz igen. :D
      Ez mind-mind ismerős. :D:D:D Mondjuk, le még nem hánytak.

      Törlés
  5. Lool, na ebben volt pár amin felvisítottam -mert igencsak ismerős :D :D
    Bár Scooter koncerten gondolom nincs headbang,meg pogo :D De minden szavaddal egyetértek- sajnos sok a hülye ezeken a helyeken. Az abszolút kedvenc,az mikor a koncert közepén oda jön valaki pofázni xDD és a felét nem értem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Headbang volt, és a stílus-felhozatalt látva, a pogóban sem vagyok biztos. :D Nem ott álltunk, ahol volt, mi csak "szolidan" ugráltunk. Nekem ment a fejem körbe-körbe.
      Nem tudom meghazudtolni a rockvért. :D

      Törlés
    2. Igazából ennél már csak az a rosszabb mikor elsősorban állsz és úgy készülnek képek rólad fejrázás, tombolás közben :D én ezektől vagyok kész- utána meg ezek a képek végig mennek az internetON :D

      Törlés
    3. Hehehe... nekem olyan képem van, ahol mindenki ordít, csak én nem. Állok, nézek, és a hajamat simítom. Ami csak azért béna, mert olyan, mintha nem élvezném a dolgokat. :D
      Az meg, hogy végigmenjen a neten... brrrrr... remélem, semmi ilyesmim nincs... bár,ha nagyon gondolkodom... inkább nem gondolok bele. :))

      Törlés
    4. Na az is jó mikor tök mást csinálsz koncerten mint kéne -egy rövid ideig- és természetesen pont azt a tized másodpercet örökítik meg :D Jellemző xD
      Amúgy pedig ezek a képek bejárják az internetet sajna- én is olyan ocsmány képekkel találkoztam magamról,hogy nem hiszed el :D A koncert fotósok nem tudnak engem jól fotózni :D

      Törlés
    5. Nem is az a dolguk, hogy jó képeket csináljanak. :D

      Törlés