2015. április 29., szerda

Mi testnek, lábnak ingere




Nem vagyok nagy vásárlós. Ritkán veszek dolgokat, mert én az a típus vagyok, aki addig hord valamit, amíg az önként le nem mászik róla. Sok ruhám van, viszont mindegyiket használom folyamatosan. Meg szoktam várni, ameddig egy jó nagy adagot le tudok szelektálni, és akkor úgy nézhet ki, hogy baromi sokat vásárolok.

Amúgy, nem tudom, hogy szeretek-e vásárolni vagy sem. Magát a menetet imádom, a próbálást már annyira nem. Általában sok próba vezet el a tökéletes darabokig, cserébe addigra az önbizalmam is romjain hever sebesülten.



Mert valamiben dolgoznom is kell. Van egy melóba menős cipőm, de jobb szeretem, ha kettő van, és tudom váltogatni. A másik cipőm másfajta, és szerettem volna már egy ilyet. Annyira más benne a lábam, hogy vagy hatszor megnéztem magam a tükörben, hogy tényleg az én csülköm-e vagy sem.

Nyári szaladgálós cipő. Ez is váltani hivatott az eddigit. Rohadtul kényelmes, mert olyan, mintha ott lenne puhább, ahova amúgy a lábam „kemény” része ér. Le sem venném.


Fekete tornacipő. Ez is váltós, mert ami eddig volt, azt három cérna, és a lábszag tartja össze. :S

Sötétkék farmer, amiből már a kisebbiket kellett vennem. Azért nem mutatom meg egészben, mert ilyet már mindenki látott.

Öv… hogy ne essen le rólam semmi. Pech, hogy mennem kell MajdnemAnyósomhoz, hogy nyomjon rá nekem még egy lukat, mert túl kell húznom az utolsón, és akkor jó.

Mr. A cipői. A kéket tőlem kapta csak úgy. Szereti ezt a fazont.


Rendelt is magának a drágám:


Crazy Shark póló. Azóta le sem akarja venni. Csak tudnám, hogy fürdik…?!


Schrödinger macskája. A másik, amitől nem szeretne megszabadulni. Itt már azért kezdtem azt hinni, hogy kék-mániában szenved. Mert, elvileg még jön neki egy kék szárú szemüveg…
Ha én boltkóros vagyok, akkor ő rendeléskóros.


Weyland-Yutani Corp. póló. Mert az alien kötelez. Tudom, hogy mindig ezzel jövök/jövünk, de mi nagyon szeretjük, és szívünk szerint, tartanánk a filozófiát, ha egy évre megkapnánk a hatalmat: Building Better Worlds.


Alien Evolution. Nagyon, nagyon, nagyon irigykedem a pólójára. Imádom, nagyon tetszik, nekem is kell, csak ez a fajta férfi fazon nem áll jól. Úgyhogy, megvárom, míg lefoszlik róla, hogy felvarrót készítsek belőle. :S


Óra. Nem, mintha nem lenne, viszont kaptunk hozzá kupont, úgyhogy valószínű, lesz belőle nekem valami kis percent. Mondjuk, egy elegánsabb női óra… hm-hm.

Vettem még fehérneműt, de azt nem szeretném itt mutogatni, az legyen az én titkom, és Mr. A meglepetése. Hajfestéket, de olyat is már láttatok, vitaminokat, meg-meg-meg rúzst, amit itt is köszönök az én drága Olcsimnak, hogy valamilyen szinten rábeszélt. Kicsit piros, kicsit rózsaszín, és imádom. :D

Egyébként, jóval több mindent zsákmányoltunk, de lusta vagyok folyton fotózni, meg sosincs ennyi egyszerre, ez egy kivételes alkalom volt. Ezeknek is a nagy része már bőven használatban van. A pólók, az öv, már bizonyított.

18 megjegyzés:

  1. A fekete szandál nagyon csini! :)

    VálaszTörlés
  2. Az első cipőhöz nekem is van hasonlóm picit nagyobb sarokkal. Én annyira nem szeretem. A kerek orrú cipők jobban bejöttek nekem. A másodikat viszont én is nézegettem már. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek olyan 8 centi a sarka, csak máshogy nem fért bele a képbe. Amit vált, annak az orra kerek. Tudod, hol ilyen kedvem van, hol olyan. :D
      Nekem abszolút szerelem lett a második, és nem is bánom, hogy hazajött velem. Nagyon kényelmes. :)

      Törlés
  3. "három cérna, és a lábszag tartja össze"
    Ezen sírva nevetek kb. :D
    Azt lehet tudni, hogy a kék fiúcipőt hol vetted, és mennyiért? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy sikerült megnevettetni. :)

      8000 forint volt, és CCC-ben vettük.
      Ugyanilyen árban volt más színű, mintájú, de hasonló fazonú is.

      Törlés
  4. Csinos darab mindegyik. Használjátok egészséggel őket! :)
    Az èktalpú szandál nagyon nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen. :D

      Az nekem is nagy kedvencem, s mivel mára esőt mondtak, nem abban mentem dolgozni. Pedig mehettem volna... :S

      Törlés
  5. Ajánlom ezt az oldalt: http://polomania.hu/ érdemes körülnézni a minták között, én speciel tervezek valami alienes felsőt csináltatni :)

    Nagyon király cipőket vettél *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a címet. Lehet, hogy igénybe fogom majd venni, mert csináltatni szeretnék egy női pólót magamnak. A terv fejben megvan, már csak a megvalósítás várat magára. :D
      Köszönöm!!!

      Törlés
  6. A két csajos cipellő nagyon tetszik :) Schrödinger macskáját én se akarnám levenni magamról, imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a póló első látásra szerelem volt, és még egy jó darabig az is marad. :D

      Törlés
  7. háromcérnalábszag....bepisiltem a röhögéstől kb. :D
    A szandál és a cipőcske ...imádnivaló! Főleg a szandi. Magamon is el tudom képzelni, de olyankor nem csak dagi, de magas is vagyok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D:D:D
      Nyújt az emberen, úgyhogy, csak magasak leszünk benne. :D ;)

      Törlés
  8. Szerintem jó dolog vásárolni,csak az a szar mikor sorba kell állni és a kabát rád rohad :3 Szóval mindennek megvan az előnye és hátránya.
    De a cipők nagyon nagyon tetszenek- meg az alienes póló is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, tényleg! A kabát. Bah... ma is elmentem kabátban, és folyt mindenhonnan a víz rólam, mire végeztem. :S

      Örülök. :D

      Törlés
  9. Az első két cipőt imádom - a klasszikus fekete magassarkú alapkellék egy női ruha/cipőtárban, a szandál pedig tényleg kényelmesnek tűnik. Én is tervezek nyárra beszerezni egy új topánt, lehetőleg szandált, csak nehéz olyat találnom, ami tetszik, kényelmes és még egy pici sarka is van :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Deichmannban is, meg a CCC-ben is kezdenek jönni ezek a típusok, amit keresni szeretnél. Érdemes körbenézni, mert már most vannak jók! :)

      Törlés