2015. április 30., csütörtök

Awardocska



Rózsaszín Királylánynak ezer köszönet, hogy gondolt rám. Megy vissza természetesen. :) :P

Először nem akartam tovább passzolni senkinek sem, mert nagyon kevés időm jut mostanság olvasni blogokat, leginkább az ismerősök, barátok oldalai teszik ki az érdeklődési körömet, most picit a kedvencek háttérbe szorultak. Plusz, egy-két ember alig ír, az meg nem lenne fair.

Úgyhogy, aki átrágja magát a bejegyzésen, talán talál magának kincset.


Szabályok
Írj 10 dolgot magadról.
Válaszolj a 10 kérdésre.
Tegyél fel 10 kérdést.
Add tovább legalább öt embernek.


10 dolog rólam:

1. Mr. A imád koktélt keverni. Most nemrég készített Benedict koktélt, ami felülírta az eddigi szeretem-listámat. A Long Island már csak a második… A Manhattan meg olyan lett, mint Loki vagy Hádész az istenek számbavételénél. Hol benne van a top 10-ben, hol nincs. :D


2. Új lakónk van. Tüsi, a kaktusz. Mr. A kolléganőjétől kaptam. Még fél éve beszélgettünk róla, hogy ad egyet. Azt hittem, elfelejtette. De nem. Amikor átültettem megszúrt. Megegyeztünk, hogy ő nem szurkod, én nem piszkálom egy ideig.


3. Utálom, hogy mindig, mindenkinek segíteni akarok.

4. Épp leszokóban vagyok a szájtépkedésről. Baromi nehéz megállni… főleg, ha gondolkodom, vagy ideges vagyok.

5. Egyre nehezebben állok ellen a kísértésnek minden téren.

6. Valószínűleg megcsípett egy pók kétszer, és pont két szemfognyi távolságra van a két seb… lehet, hogy nem pók volt, hanem vámpír… vagy pókvámpír…

7. Menthetetlenül ráfüggtem mostanság a Charon és a Poisonblack zenekarokra.

8. Múltkor a fodrász nagyon megkísértett újra a piros-vörös hajjal… de ahhoz meg még nőnie kell most. Úgyhogy, valószínű, jövőre befestetem a jól ismert vörösre. :D

9. Nincs önbizalmam. Már addig eljutottam, hogy pillanatokra egymásra találunk, de még mindig visszakozom.

10. Újabban mindig úgy megyek el vásárolni, hogy megnézem, mivel tudnám meglepni a barátnőimet, minden alkalomtól függetlenül.



Válaszok a 10 kérdésre:

1. Mi a véleményed arról, amikor folyamatosan nyaggatnak már reggel 10:00-kor?
He? Böf. ksjhgiruthrt vagy, Ha nem hoztál csokit, ott az ajtó!
Kábé ezek. Attól függ. Viszonylag korán kelek, szóval, ha tízig tart a bazgatás, akkor ki tudok akadni, meg úgy alapvetően attól, ha valaki folyamatában pörög a fülembe, hogy mit szeretne, mit csináljak. Amikor meg látja, hogy amúgy is csinálok már valamit, és úgy teszi, akkor ajánlok neki valami melegebb éghajlatot… no, azért ne felejtsük el, hogy nem mindegy, ki nyaggat, és mivel (mert vannak, akiknek mindig szállok rendelkezésére).

2. Szeretsz előre tervezgetni, vagy a pillanatnak élsz?
Általában tervezek, de mondjuk baráti összeröffenések, koncertek, bulik tekintetében spontán tudok lenni. Mindig azok a legjobbak, amik nem tervezettek. Persze, a jövő, az élet nagy kérdései azért más tészták. Ott nem árt, ha vannak stratégiák.

3. Mi az a dolog, amit a természet nélkül nem tudnál elképzelni?
Bear Grylls.

4. Ki volt óvodában a legjobb barátod (emlékszel rá)?
Egy Niki nevű, szőke hajú kislány volt. Nagyon nem emlékszem rá. Élénken az a kisfiú él bennem inkább, aki belém volt szerelmes, és folyton „férjül” akart venni.

5. Szerinted miért nem szabad könnyen feladni?
Mert az azt jelenti, hogy nem tettél meg mindent a cél elérése érdekében, és ez meg azt jelenti, hogy a célt sem akartad igazán.
Inkább maradjak alul emelt fővel, mint sunnyogva bekullogni a hátsó ajtón. Az annyira béna.


6. Mit csinálsz akkor, amikor komoly érzelmi problémákba ütközöl?
Felhúzok egy befőttes gumit a csuklómra, és csattogtatom addig, ameddig úgy nem érzem, tudom a dolgot kívülről szemlélni, hűvös fejjel megoldást találni rá. – Az életem megtanított arra, hogy indulatból ne csináljak semmit, mert az nem vezet jó megoldásra.
(a példám nem követendő!!!)

7. Idegesítően nevetsz?
Nem. Teljesen normálisan nevetek azt leszámítva, hogy a legtöbbször, ha igazán jót nevetek, akkor elsírom magam… legalábbis, könnyezek.

8. Ha lenne testvéred (vagy van), milyen a kapcsolatotok?
Nincs, és nem tudom, milyen lenne, mert nagyban függne az ő személyiségétől is.

9. Illik rád a más szó?
Nem hiszem. Én inkább valami furcsa vagyok.

10. Melyik az a könyv, ami szerinted maximálisan őrültség?
Ezt a választ inkább megtartom magamnak a béke fenntartása érdekében.

10 kérdésem

1. Mi volt az utolsó dal, amit rongyosra hallgattál?
2. Melyik film gondolkodtatott el a leginkább, és miért?
3. Mi a kedvenc kirándulóhelyed, és miért?
4. Mit gondolsz arról, ha valaki a társaság hatására kifordul önmagából?
5. Mik számodra a megbocsátható bűnök?
6. Ki a kedvenc mitológiai alakod, és miért?
7. Mennyire szór az ízlésed?
8. Ha azt mondanák, egy valamit megváltoztathatnál magadon, mi lenne az?
9. Aktív vagy passzív pihenő/nyaraló vagy?
10. Hogy tartod egyensúlyban a mindennapjaidat?

5 embör:

6 megjegyzés:

  1. 1-2 válaszon úgy kacarásztam, hogy magamra kellett szólnom :D
    Igen, visszatértem a cyber- létb

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Júj! Tök jó! Csinálj sok-sok-sok videót, meg mindenfélét!!! :)

      Örülök, hogy sikerült megnevettetnem téged. :))

      Törlés
  2. Jééj,köszönöm,hogy megint megkaptam -imádom az ilyen kérdezz felelek dolgot komolyan (: Mindig tudok valami marhaságot magamról összehordani :D
    Kitöltöm nem sokára. (:

    VálaszTörlés
  3. Ó, köszönöm szépen a díjat, jól esik, hogy rám is gondoltál :) Nagyon jó kérdéseket tettél fel, hamarosan ki is töltöm őket, és csatlakozom Zsófihoz, mert ezek a kérdezz-felelek dolgok tök jók :D Csak a magamról való infókkal izzadok kissé, mert már lassan kifogyok az ötletekből, de ezek mindig jó alkalmak arra, hogy újra elgondolkodjak a hülyeségeimen :D A Dwayne idézetet pedig imádom, ahogy a pasast is ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit!

      Ha kifogsz az ötletekből, írj Viktorról! Nekem is az a terv, ha nem lesz mit, írok arról, akiről a legtöbbet tudom. :)

      Törlés