2015. március 2., hétfő

Liebster Award



Megörültem, amikor megláttam Rózsaszín Királylánynál, hogy érdemesnek tartott a díjra. Ezúton is köszönöm neked, és megy vissza is!


A szabályok maradtak, csak éppen a 10-es számot követik.
Írj 10 dolgot magadról!
Válaszolj 10 kérdésre!
Tegyél fel 10 kérdést!
Küldd tovább 10 embernek!

Ha nem is tíznek, de küldöm tovább, illetve, kicsit megszenvedtem a „mit kérdezzek” dologgal, de annyi baj legyen. Magamról írni… de mit?


10 dolog magamról

1. Egy ujjal el tudom mutogatni, hogy menj egyenesen, majd az első keresztutcánál balra, majd újra egyenesen.


2. Ha megfeszítem a tenyerem, abnormálisan hátrahajlanak az ujjaim. Mr. A imád ezen röhögni.
(amúgy teljesen normális ujjaim vannak)


3. Ismét csiliket ültettem, de most a szokásos három mellett (Sárkány, Pins, Csoki) helyet kapott a kicsi, de bika madárszem.

4. Nem tudom, mi a fenéért, de mostanság annyit túráztatják a légvédelmi szirénát, hogy már a frász kerülget. Utálatos egy hangja van. Egy hónapja talán viszont, volt egy olyan vihar, amiben a dörgésnél az ablakok is berezonáltak – na, akkor elkezdtem azon agyalni, hogy ez most mi volt, és ilyenkor miért is nem megy az a fránya sziréna?

5. Múltkor Mr. A megörült egy „új” Palahniuk könyvnek, meg is vette. A címe Túlélő. Itthon jött rá, hogy az tulajdonképpen a korábbi Halálkultusz javított, új kiadása, de azért csókoltatom a kiadót, mert a címét is megváltoztatta, és egy két soros közleményben mondja el, hogy mi is ez, a borító belső felén, nem a külső fülszöveg alatt.

6.  Annyira nem jött be Mr. A születésnapi grillezett húsa gyöngyhagymás krumplival. Nem volt rossz, csak olyan érdekes a meleg, sült savanyúság.


7. A tortájával megszenvedtem, Lorraine Pascale biztos csuklott… meg a füle is égett. Hülye graffiti torta. Az első verzión a krém túl folyós lett, és szétfolyt az egész, a legfelső lap pedig kettérepedt, és ahogy folyt szét a krém, úgy szétszakadt az egész. Egy jó nagy csuszpájz lett az asztal közepén. Másodjára jó lett, akkor meg a cukor-graffiti nem akart engedelmeskedni, és szétolvasztotta a mérőedényemet, úgyhogy abból is lett egy béta-verzió, végeredményében viszont, nem lett rossz:


8. Nem értek azzal egyet, hogy egy nemzetközi fesztiválra egy hasfájós dalt küldünk (megint).

9. Szeretnék eljutni fodrászhoz… hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh…

10. Nem mindig tudom kódolni az emberek cselekedeteit. Figyeljétek meg esős időben az ernyős embereket. Viccesek.

Válaszom a 10 kérdésre

1. Ha rosszul érzed magad, mi az a dolog, ami feldob?
A zene. Komolyan, ha vagy szomorú vagy dühös vagyok, akkor szoktam zenét hallgatni, persze megtalálom a hangulatomnak megfelelőt, és elszáll minden belőlem. Illetve, szoktam tornával is könnyíteni magamon, vagy pedig, mint író embernek, az írás csodákra képes.

2. Szerinted, mi a legfontosabb védjegyed, ami szerint ez Te vagy?
Az egyik első fogam ferde, és az olyan kis vámpíros. Talán, még a vámpírimádat is ehhez köthető, mert a barátnőim is úgy különböztetnek meg, hogy a vámpíros Dóri. A blogom, a zombi is eggyé vált velem.
Szerintetek, más tekintetben, mi a védjegyem?

3. Mennyit szoktál nevetni egy nap?
Egyszer biztosan, de nem szoktam számolni. De ezután megszámolom, átlagolok, és visszatérünk erre a kérdésre.

4. Van olyan sport, amit szívesen űzöl?
Mindet űzöm, hiszen vadak, de sosem érem őket utol. Mint valami elcseszett renegát-átok. :)
De nem. Komolyra fordítva a szót, nincs olyan egy sportág, amit űzök, én az itthon, képernyő előtt izzadó típus vagyok. Vagy, ha netán az ilyen aerobic videók azok, akkor az.

5. Ha választanod kéne aközött, hogy egy csirkével, vagy egy hallal pofoznának meg, melyiket választanád?
A halat, az kevésbé fáj. Azért, nem jó, ha mondjuk a csirkének a csőre szó szerint szembejön velem. Lehet, hogy az nem egészséges… s miután a halat pépesre verték a fejemen, a halászléhez már passzírozni sem kellene.

6. Melyik az a könyv, ami nagy hatással volt a gondolkodásmódodra?
Hú, ezen gondolkodtam a legtöbbet. Az biztos, hogy gimiben, az első fordulópontomnál az Ifjú Werther szenvedései (Goethe) nagy hatással volt rám. Onnantól van az, hogy minden könyvben találok valami magamnak való gondolatot, ami belém épül. Olyanra nem emlékszem, hogy megváltozott volna a nézőpontom gyökeresen.

7. Mikor új társaságban vagy, hogyan próbálsz jó benyomással lenni a többiekre?
Sehogy. Vagy elfogadnak úgy, ahogy vagyok, vagy nem. Mindig magamat adom, aztán ki-ki eldönti, hogy szimpi vagyok neki, vagy nem.

8. Mit gondolsz a veled versenyző emberekről, akiknek lételeme a Te kikészítésed?
Sajnálom őket, hogy annyira sivár az életük, hogy ezzel vannak elfoglalva, ebben látják a céljaikat, vagy a boldogulásukat. Viszont, addig is, ameddig velem vannak elfoglalva, legalább valami értelmes dolog van a szemük előtt.

9. Szeretsz filozofálni? Ha igen, miért?
Szoktam, igen, ha olyan a társaság, vagy az ember, akivel együtt vagyok, hogy lehet. A kocsmák világmegváltó gondolatai nem állnak távol tőlem. Aki ismer, az már szerintem tapasztalta, hogy ha belekezdek egy témába…

10. Milyen hülyeséget tudsz csinálni, amit mások nem?
Ezt a kérdést passzolom, mert szerintem ilyennel így még nem találkoztam. Mesterien tudok idegesíteni másokat pusztán azzal, hogy visszakérdezek.

Add tovább 10 embernek
Na ebből nem lesz 10.


10 kérdésem, amire válaszolnotok kell ám! Meg fogom nézni, hogy megírjátok-e rendesen! ;)

1. Idézet egy borús napra.
2. Idézet, ami téged a legjobban kifejez.
3. Idézet, ami a legjobb barátodra a legjobban illik.
4. Idézet, amit az ellenlábasaidnak mondanál.
5. Idézet egy vidám napra.
6. Idézet egy unalmas/fárasztó nap margójára.
7. Idézet, ami az életedre illik.
8. Idézet, amivel nem értesz egyet.
9. Idézet a kedvenc könyvedből.
10. Idézet a kedvenc filmedből.

Az a baj, hogy még mindig nem olvasok elég blogot, mert nincs időm most rá, és csak azoknak adom, akiknek az előzőt nem, vagy olvasom őket így is. De akinek esetleg tetszene a kérdéssorom, az bátran töltögesse kifelé!

Pusszantás,
D.

24 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet ez az idézetes dolog! Pedig nem szeretem az idézeteket :D Jó, mondjuk tőlük nyilván nem Oravecz Nóra lesz (remélem )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kitölthetnéd, ha szeretnéd, én például kíváncsi lennél, te miket válogatsz össze. :) <3

      Amúgy gáz, hogy én nem olvasom őt? Tudom, hogy ki ő, mi ő, de valahogy sosem esik bele a szórásba...?!

      Törlés
  2. Én arra is kíváncsi lennék, te milyen idézeteket válogatsz össze?

    Pusza
    Vica

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a díjat, nagyon örülök neki. :) Már teljesítettem is a feladatokat. Az idézetek kimondottan ötletesek voltak. :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy kitöltötted, és szívesen. :)

      Törlés
  4. Oh koszonom szepen! Sajna lebetegedtem de amint jobban leszek kitoltom ^^ De rendi vagy hogy megint gondoltal ram *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jobbulást!!!
      Majd, ha jobban leszel, akkor ráérsz, csak nyugi, nem sietünk sehová. :)

      Törlés
    2. Nem birtam tovább halogatni,szóval megcsináltam ^^ és tökre jó h megint gondoltál rám ^^ De jobban még nem vagyok -.-"

      Törlés
    3. Nekem meg több időm nincs.

      GYÓGYULGASSÁL!!!!!!!!!!!!!!!!

      Törlés
    4. Igenis! :D
      Amúgy elnézegettem a posztodba betett képeket az ujjadról-hát nem semmi :D
      A tortád meg istenien néz ki *-*
      A fodrász nálam is terven van képzeld el: annyira ki vagyok tőle borulva,hogy nem igaz- félek h szarrá vágja =(

      Törlés
    5. Majd élőben játszani fogom az "itt jön az ujj" című horror mesémet. :D Amúgy normálisan állnak, csak furák, ha megfeszítem. Amikor meg mutatom az irányokat, az csak poén, az nem hétköznapi "viselet". :D
      Kitaláltam, hogy majd októberben csinálok hasonló tortát, csak fekete vagy zöld cukormázzal, a koporsó formám mellé. :D:D
      Kevésszer voltam életemben fodrásznál, és félek tőle, mert elenyésző kivétellel, sosem azt kaptam, amit kértem. :S

      Törlés
    6. Igen sejtettem,hogy nem ez az alap ujj tartás :D De cuki :D
      Koporsó forma *-* *-* idevele *-*

      Hát én most azért reménykedem mert fiatal a csaj,és az otthonba az ellátottak haját és ő vágja,meg mondta hogy szeretik a hosszú hajú vendégei- úgyhogy reménykedek :D De majd szerdán elválik hogy sírok vagy nevetek (:

      Törlés
    7. Remélem, nevetni fogsz. :D

      Ha jönni fogsz, megosztom majd veled a zombi-tortámat. :D

      Törlés
    8. :3 szuper jó,köszike ^^ örülni fogok :D ♥

      Törlés
    9. Viccelsz? Legalább kihasználom a tudásom. :D:D:D

      Törlés
    10. Úgy van :D Meg azért majd pózoljunk vele xD

      Törlés
  5. Gratulálok és köszönöm szépen!:)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a díjat! :))
    És amúgy ne aggódj, az én ujjaim is valahogy így néznek ki, de nekem feszítés nélkül is hátrahajlanak picit...xD

    (És az a torta még mindig nagyon jól néz ki!!! :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Akkor legalább nem vagyok egyedül. :D
      Örülök, hogy tetszik. Finom is ám!

      Törlés
  7. Jááájjj, az ujjad láttán kicsit megugrott bennem a reggeli :D Nekem meg a középső ujjaim olyan ferdék, hogy ha összeérintem őket tökéletes gótikus boltívet alkotnak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer azt hiszem, azt láttam nálad. Szerintem tök cuki. :)

      Törlés